صفحه اصلی > خواندنی های کارت ویزیت : هر آنچه در مورد کارت ویزیت PVC باید بدانید

هر آنچه در مورد کارت ویزیت PVC باید بدانید

کارت ویزیت PVC چیست؟

اگر ماندگاری، انعطاف پذیری و حالت فنری کارت ویزیت برایتان مهم است چاپ کارت ویزیت PVC برای کسب و کار شما بهترین گزینه است.

چاپ و تبلیغات اصولی یکی از اقدامات مهم برای پیشرفت هر کسب و کار است. با این حال، اجرای تبلیغات کاربردی و پربازده زمان می برد و باید قبل از اجرا یک مرکز تبلیغاتی خوب را در نظر گرفت.
برای رونق کسب و کارتان بهتر است اول به این فکر کنید که چگونه مردم را با تجارت خود آشنا کنید. یکی از روش های تبلیغاتی که بسیار رایج است و بازدهی زیادی به دنبال دارد چاپ کارت ویزیت PVC است. کارت ویزیت های PVC با ماندگاری بالا و قابلیت سفارشی سازی هستند.
در مرکز چاپ و تبلیغات هنگام ایجاد هویت سازمانی برای شرکت شما، طراحی و کیفیت کارت ویزیت بسیار مورد توجه قرار می گیرد. یکی از مبانی اصلی در طراحی و چاپ کارت ویزیتی که شما سفارش می دهید رضایت مشتری است. درواقع با سفارش چاپ کارت ویزیت اصولی تاثیری موثر بر روی مشتریان و صنعت خود می گذارید که بسیار به یاد ماندنی و قابل توجه خواهد بود.

کارت ویزیت PVC چیست؟

کارت ویزیت pvc چیست؟

پی وی سی یا PVC واژه ی مخفف شده از پلی وینیل کلراید است. PVC، نوعی پلاستیک در ضخامت های مختلف است که هر یک در حوزه های صنعتی مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

کمترین ضخامت این نوع پلاستیک چاپ لیبل پی وی سی است که کاملا ضد آب و بسیار مقاوم است. از ضخامت های کمی بیشتر برای چاپ کارت ویزیت انعطاف پذیر، ضد آب و مقاوم استفاده می شود.

درواقع به کارت ویزیتی که برای پوشش رویی آن به جای کاغذ از پی وی سی استفاده شود کارت ویزیت پی وی سی می گویند. این کارت ویزیت به دلیل اینکه از پلاستیک ساخته شده کاملا در برابر آب مقاوم است. کارت ویزیت های pvc نسبت کارت ویزیت های کاغذی با رویه لمینت، علاوه بر ضد آب بودن، دفرمه نمی شوند و طول عمری بسیار بالاتری دارند.
کارت ویزیت پی وی سی در 2 ضخامت 400 و 700 میکرونی طراحی و چاپ می شود. انتخاب سایز این مدل کارت ها نیز طبق سلیقه شما خواهد بود و از سایز 4 سانتی متری شروع و تا ابعاد بزرگتر چاپ می شود.

چرا باید کارت ویزیت داشته باشیم؟

کارت ویزیت یکی از اساسی ترین ابزارهای ارتباطی است که در دنیای تجارت مورد استفاده قرار می گیرد. کارت‌های ویزیت تکه‌های کاغذ کوچکی هستند که حاوی اطلاعات شخصی و تجاری هستند و برای ایجاد یک تصویر حرفه‌ای، شبکه‌سازی و برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه بسیار مهم تلقی می شوند.
عوامل زیادی در چاپ کارت ویزیت مهم هستند، مانند طرح و انتخاب رنگ. طراحی شما باید سبک و هویت کسب و کار شما را منعکس کند و در عین حال خوانا باشد. انتخاب رنگ نیز مهم است. بسیاری از کسب و کارها از رنگ های شرکتی خود در کارت ویزیت خود استفاده می کنند و این باعث افزایش شناخت برند می شود.
علاوه بر این، کیفیت چاپ کارت ویزیت شما نیز مهم است. کیفیت چاپ بالا تضمین می کند که کارت ویزیت شما تصویری حرفه ای و با کیفیت دارد. بنابراین، انتخاب یک مرکز چاپ و تبلیغات چاپ کارت ویزیت که خدمات چاپ با کیفیتی را ارائه دهد بسیار موثر است.
بعلاوه اینکه ایجاد یک طرح خوب برای کارت ویزیت که ارتباط بین شما و مشتریانتان را تقویت کند و ارتباط تبلیغاتی جذابی را ارائه دهد، بسیار مهم است.

اصول استفاده از کارت ویزیت

بعد از سفارش چاپ کارت ویزیت pvc نگاهی به اصول استفاده از کارت ویزیت بیندازید تا در برخی موقعیت های دچار اشتباه نشوید.
به یاد داشته باشید، کارت ویزیت شما مهمترین ابزاری است که شما را منعکس می کند. پس قبل از هرچیز بدانید، بهترین انتخاب برای کارت ویزیت شما این است؛ رنگی را انتخاب کنید که با صنعت شما مرتبط باشد. کارت ویزیت با ساختاری ساده تصویری از شرکت را تداعی می کند.

• اگر به فکر دادن کارت ویزیت به طرف مقابل هستید، بهتر است بدانید، دادن بیش از یک کارت ویزیت تصویر آماتور گونه‌ای را از شما تداعی می کند پس هرگز این اشتباه را نکنید.
• منگنه کردن کارت ویزیت خود با کاغذ، مدارک و بروشورهایی که باید ارسال شود چندان مورد استقبال قرار نمی گیرد.
• دادن کارت ویزیت هایی که به شما داده شده به شخص دیگری، بی احترامی محسوب می شود.
• گذاشتن کارت ویزیتی که به شما داده شده در جیب یا کیف، بدون بررسی و نگاه کردن بی احترامی محسوب می شود و به معنای بی توجهی شما به طرف مقابل است.
• خط زدن یا پاراف کردن کارت ویزیتی که قرار است به کسی بدهید، چندان خوشایند نیست.
• نباید با کارت ویزیت هایی که در جلسه یا ملاقاتی به شما داده می شود بازی کنید. این نشانه ای از این است که شما کار را جدی نمی گیرید.

چگونه یک کارت ویزیت pvc سفارش دهیم

شما بیش از یک راه برای سفارش کارت ویزیت دارید، اما ما می توانیم دو مورد از آنها را به عنوان راه اصلی در نظر بگیریم. به عنوان یک گزینه، می توانید با مراجعه حضوری به چاپخانه موارد تبلیغاتی خود را سفارش دهید، یا به عنوان خرید آنلاین، می توانید کارت ویزیت را بدون مراجعه حضوری سفارش دهید. ممکن است تفاوت قابل توجهی در قیمت و عملکرد بین این دو گزینه وجود داشته باشد.

مراحل سفارش و چاپ کارت ویزیت

برای سفارش چاپ کارت ویزیت از چاپخانه‌ها با قیمتی مقرون به صرفه، اولین کاری که باید انجام دهید این است که از چاپخانه ای به چاپخانه دیگر بروید و یک تحقیق و بررسی روی قیمت ها انجام دهید. پس از انتخاب چاپخانه خود باید به صورت حضوری به چاپخانه رفته و طرح کارت ویزیت خود را تحویل داده و سفارش خود را ثبت نمایید. اگر طرحی ندارید، می توانید با پرداخت هزینه جداگانه طرح خود را انتخاب کنید. بهتر است بدانید کیفیت و قیمت از چاپخانه‌ای به چاپخانه دیگر متفاوت است و حتی بسته به حجم کار در همان چاپخانه، مدت زمانی را باید منتظر بمانید تا سفارش شما آماده شود.

برای چاپ کارت ویزیت pvc از طریق چاپخانه آنلاین و ثبت سفارش نیازی به رفتن حضوری به جایی ندارید. می توانید قیمت ها را در بین چاپخانه های آنلاین مختلف بررسی و جستجو کنید. فرض کنید چاپخانه آنلاینی را پیدا کرده‌اید که ارزان‌ترین قیمت کارت ویزیت را ارائه می‌دهد. شما کارت ویزیت مورد نظر خود را از همان چاپخانه آنلاین انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت می کنید. سپس طرح کارت ویزیت خود را از طریق وب سایت آپلود می کنید. پس از تکمیل سفارش، سفارش شما بدون تجاوز از حداکثر زمان تعیین شده در ابتدا، با ارسال رایگان درب منزل یا محل کارتان تحویل داده می شود. در صورت بروز مشکلات احتمالی در مورد فرآیندهای چاپ آنلاین، می توانید بدون نیاز به مراجعه، تراکنش های لازم را از طریق اینترنت انجام دهید.

به طور کلی چاپخانه های آنلاین محصولات چاپی مانند انواع تراکت، بروشور، چاپ کاتالوگ، چاپ سر رسید و چاپ ست اداری را با قیمت مناسب و خدمات با کیفیت به مشتریان خود ارائه می دهند. دلیل این امر این است که ثبت سفارش به صورت مستقیم در چاپخانه بسیار سودمندتر است، زیرا هزاران سفارش روزانه دریافت می کنند و شما می توانید با ثبت سفارش در یک چاپخانه سازمان یافته هزینه های خود را کاهش دهد.

کارت ویزیت PVC چیست؟

سخن پایانی

در پایان، کارت ویزیت pvc با ماندگاری بالا یک ابزار بازاریابی مهم برای کسب و کار شما است و به شما کمک می کند تا یک تصویر حرفه ای از خود ایجاد کنید. برای طراحی و چاپ کارت ویزیت با کیفیت، مهم است که یک مرکز تبلیغاتی خوب انتخاب کنید که به بهترین وجه سفارش مناسب با کسب و کار شما را ارائه دهد.

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

سفارش و چاپ کارت ویزیت شیشه ای شفاف

کارت ویزیت شیشه ای شفاف را می توان یکی از شیک ترین…

تاثیر تراکت در فروش؛ با چاپ تراکت درآمد خود را چند برابر

امروزه تبلیغات یکی از ارکان اساسی برای موفقیت و افزایش فروش به…

چاپ دیجیتال کارت ویزیت

اگر شما هم به دنبال یک روش موفق برای معرفی کسب و…

دیدگاهتان را بنویسید