صفحه اصلی > خواندنی های کارت ویزیت : نمونه کارت ویزیت جذاب پزشکی

نمونه کارت ویزیت جذاب پزشکی

30نمونه کارت ویزیت جذاب پزشکی

تبلیغات را می توان قدرتمند ترین ابزار برای توسعه و رشد هر شغلی دانست. پزشکی هم مانند سایر شغل ها به ابزاری برای معرفی و عرضه نیاز دارد. یکی از مهمترین ابزاری که می تواند به خوبی یک پزشک را معرفی کند کارت ویزیت است. این ابزار تبلیغی به گونه ای می باشد که همکار بیمار و همکار پزشک را راحت می کند. زیرا به خوبی پزشک و تخصص آن را معرفی می کند و هر آنچه بیمار نیاز دارد مانند آدرس و شماره تلفن را در اختیار بیمار قرار می دهد. کارت ویزیت های پزشکی دارای انواع مختلفی هستند که زیبایی و کیفیت آن بستگی به طراحی کارت دارد. ما در اینجا 30 نمونه کارت ویزیت جذاب پزشکی را به شما نشان می دهیم و تمامی عوامل و مسائلی که می تواند باعث به وجود آمدن یک کارت ویزیت جذاب شود رانیز بیان می کنیم.

مهم ترین نکاتی که در طراحی یک کارت ویزیت جذاب پزشکی تاثیر دارند.

نکات و عوامل بسیاری در طراحی یک کارت ویزیت پزشکی جذاب و مناسب تاثیر دارند. زیرا هر کارت ویزیت با هر مشخصه ای می تواند یک حس را در فرد به وجود آورد. برای مثال کارت ویزیتی که ترکیب رنگ آرامش بخشی را دارد می تواند مقدار کمی از استرس فرد مراجعه کننده را کم کند. ما در این جا تاثیر گذار ترین نکات برای طراحی یک کارت ویزیت پزشکی جذاب را برای شما بیان می کنیم.

30نمونه کارت ویزیت جذاب پزشکی

رنگ و طرح نمونه کارت ویزیت

همانگونه که میدانید معمولا کارت ویزیت های پزشکی باید مرتبط با نوع تخصص پزشک سفارش دهنده طراحی شوند. معمولا برای طراحی کارت ویزیت های پزشکی جذاب بیشتر از ترکیب رنگ های سبز، آبی و سفید که یه رنگ آرامش بخش هستند استفاده می کنند. اما برای طرح روی هر کارت ویزیت پزشکی باید به تخصص پزشک توجه کرد. برای مثال برای متخصصین قلب باید از نماد هایی مثل نوار قلب استفاده کرد، و یا برای متخصصان اطفال باید از عکس کودکان استفاده کرد. اما در بعضی از مواقعه نیز طراحان از طرح های غیر از این موارد مانند طرح کبوتر سفید که نماد سلامتی و پاکیزگی است استفاده می کنند.

نوشتن مشخصات پزشک

اگر قصد طراحی و یا سفارش یک کارت ویزیت جذاب پزشکی را دارید. باید بعد از مشاهده نمونه کارهای کارت ویزیت پزشکی به یک نکته مهم که تاثیر زیادی بر روی طراحی یک کارت ویزیت جذاب دارد توجه کنید. این نکته نوشته های روی کارت می باشند هنگام طراحی طراح باید توجه کند که اسم پزشک، نوع تخصص آن، آدرس دقیق طب، شماره تماس و اگر امکان نوبت دهی اینترنتی وجود دارد آدرس سایت را نیز به خوبی و با خطی کاملا خوانا بر روی کارت درج کند. زیرا در غیر این صورت ممکن است بیمار بعد از دریافت کارت ویزیت دچار سردرگمی شود.

چاپ کارت ویزیت

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر طراحی یک کارت ویزیت جذاب پزشکی نوع چاپ آن می باشد. معمولا چاپخانه ها برای چاپ کارت ویزیت های پزشکی از دو روش دیجیتالی و آفست استفاده می کنند. این دو روش دارای تفاوت های زیادی با هم می باشند. چاپ افست را می توان یک روش قدیمی برای چاپ کارت ویزیت دانست زیرا این نوع از چاپ معمولا دارای کیفیت و سرعت چاپ پایین تری نسبت به چاپ دیجیتالی دارد.

چگونه یک نمونه کارت ویزیت جالب دندانپزشکی را طراحی کنیم

توجه داشته باشید که کارت ویزیت دندانپزشکی دارای تفاوت های با کارت ویزیت پزشکی است. زیرا حوزه کاری و تخصصی اینگونه از پزشکان با سایر پزشکان کاملا متفاوت است برای همین هنگام طراحی کارت ویزیت دندان پزشکی باید به چند نکته توجه کرد.

کارت های ویزیت دندان پزشکی باید حتما بر روی آنان یک طرح لبخند بسیار زیبا با دندان های سفید چاپ شود تا بیننده را ترغیب به مراجعه به پزشک کند.
این گونه از کارت ها هرچه خلوت تر باشند جلوه زیباتری دارند برای مثال هر گز برای طراحی کارت ویزیت دندانپزشکی همزمان از دو عکس استفاده نکنید.
استفاده از لوگو یکی از مهم ترین کارهایی می باشد که هنگام طراحی کارت ویزیت دندانپزشکی باید به آن توجه شود.زیرا معمولا هر مطب و یا دندان پزشک یک لوگوی اختصاصی دارد که حتما باید از طرح آن لوگو در طراحی کارت ویزیت استفاده شود.

درج کامل مشخصات از جمله اسم ،آدرس و راه های ارتباطی با پزشک و مطب بسیار نکته مهم و اساسی است که باید به آن توجه شود.
برای طراحی اینگونه از کارت ویزیت ها باید از یک رنگ بندی محدود. و بسیار شیک استفاده شود ترجیح داده می شود. که از دو رنگ بیشتر استفاده نشود. از ترکیب رنگ سفید با سایر انواع رنگ ها استفاده می شود.

حتما سعی کنید هنگام طراحی یک کارت ویزیت چه پزشکی و چه دندان پزشکی حتما نوشته های روی کارت را به زبان انگلیسی نیز ترجمه کنید. تا تمام افراد دنیا بتواند نوشته های آن را بخوانند.

هزینه طراحی نمونه کارت ویزیت جذاب پزشکی

معمولا طراحی کارت ویزیت پزشکی یک کار آسان است اما نیاز به توجه و دقت فراوان دارد. زیرا شغل پزشکی یک بیزینس نیست بلکه شغلی می باشد که به طور مستقیم با جان افراد سروکار دارد و کوچکترین خطایی می تواند موجب بد ترین و جبران ناپذیری پذیر ترین خسارت ها شود. به همین خاطر فردی که قصد طراحی کارت ویزیت پزشکی را دارد باید توجه داشته باشد که این کارت تنها به معرفی کامل و درست پزشک بپردازد نه این که جنبه تبلیغی داشته باشد. اما با توجه به نوع دقت و وقتی که برای طراحی کارت های ویزیت پزشکی صرف می شود. قیمت طراحی اینگونه از کارت ها بسیار مناسب و به صرفه می باشد.

30نمونه کارت ویزیت جذاب پزشکی

آیا نمونه های کارت ویزیت پزشک عمومی با سایر انواع کارت ویزیت پزشکی با هم تفاوت دارند؟
در جواب سوال بالا بهتر است بدانید که تمامی نمونه کارت های پزشکی با توجه به نوع تخصص پزشک با هم متفاوت می باشند. زیرا همانگونه که در بالا نیز اشاره کردیم برای هر تخصص معمولا از نماد خاص مربوط به آن استفاده می شود. کارت ویزیت پزشکان عمومی نیز معمولا دارای نماد خاصی نیست اما این گونه از کارت ها هرچه ساده تر طراحی شوند و هرچه توضیحات در آن ها کامل تر باشد بهتر است. زیرا پزشکان عمومی معمولا دارای مراجعان بسیاری می باشند که در همه رده های سنی در آن وجود دارد بنابراین یک کارت ویزیت ساده اما کامل می تواند مناسب ترین مورد باشد.

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

چاپ UV DTF چیست؟ انقلابی نوین در صنعت چاپ

در عصر حاضر که فناوری با سرعتی شگفت انگیز در حال پیشرفت…

چگونگی کار با دستگاه چاپ بنر

دستگاه‌های چاپ بنر تنوع زیادی دارند و از فناوری‌های متفاوتی بهره می‌برند.…

20 نمونه کارت ویزیت جذاب طلا فروشی

کارت ویزیت جذاب طلافروشی یک کارت کاغذی کوچک به شکل کارت اعتباری…

دیدگاهتان را بنویسید