صفحه اصلی > خواندنی های کارت ویزیت : بهترین زمان برای ارائه‌ی کارت ویزیت

بهترین زمان برای ارائه‌ی کارت ویزیت

کارت ویزیت مات

مجموعه پاپ چاپ از موفق ترین ها در حوزه خدمات چاپ هستند و بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد. اگر به دنبال چاپ کارت ویزیت هستید به بخش محصولات در منو مراجعه کنید. و به راحتی می توانید ویژگی های محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و یا اگر ویژگی مورد نظر در لیست نبود می توانید فایل دلخواه  آن را در بخش سفارش آپلود کرده و ثبت سفارش انجام دهید. در کمترین زمان ممکن محصول خود را تحویل خواهید گرفت.

چه زمانی برای ارئه کارت ویزیت مناسب است؟

یکی از مواردی که در هنگام ارائه‌ی کارت ویزیت باید در رعایت آن دقت داشته باشید، آداب و مرسومات بخصوص آن است. انسان برای انجام هر کاری نیازمند مراحل و اصولی می‌باشد که بتواند آن کار را به درستی انجام دهد. زمان و نحوه‌ی ارائه‌ی کارت ویزیت نیز یکی از این موارد است که رعایت اصول در آن اهمیت زیادی دارد چرا که می‌تواند موجب اثربخشی بیشتر آن شود. بسیاری از افراد برای توسعه کسب ‌وکار یا برند شخصی خود کارت ویزیت چاپ می‌کنند. اما انجام این کار به ‌تنهایی باعث نمی‌شود که شما به اهداف مد نظر خود برسید. در این مطلب با ما همراه باشید تا به شما زمان و نحوه ارائه صحیح کارت ویزیت را آموزش دهیم، کاری که نیازمند رعایت نکات بخصوصی است.

زمان مناسب ارائه کارت ویزیت

کارت ویزیت مانند هر محصول دیگری نیست که بتوان آن را در هر زمان و مکانی ارائه داد، کارت ویزیت را باید در زمانی ارائه داد که بهترین اثر بخشی را داشته باشد. در یک جمله می‌توان اینگونه گفت که شما باید زمانی اقدام به ارائه‌ی کارت ویزیت خود و برند اصلی کنید که فرد مقابل به درک حداقلی از کسب و کار شما رسیده باشد و با حوزه کسب و کاری شما آشنایی نسبی داشته باشد. زمانی که شما توانسته‌اید آن شخص را ترغیب به شناخت بیشتر خود کنید و جایی که خود فرد به دنبال راه‌های ارتباط های بیشتری با شما است. این کار که مارکتینگ محاسبه می‌شود کاملاً به مهارت و هنرمندی فرد ارائه دهنده بستگی دارد.

بهترین زمان برای ارئه کارت ویزیت

فرد ارائه دهنده باید چگونه کارت ویزیت را ارائه دهد؟

به این ترتیب تمام سختی کار به عهده‌ی فرد ارائه دهنده می‌باشد، او باید در ابتدا به گونه‌ای کسب و کار خود را معرفی کند که بتواند ذات کنجکاوی مخاطب را برانگیزد و او را هرچه بیشتر به دانستن و شناخت کسب و کار خود ترغیب کند. حال که توانسته‌اید فرد مقابل را به شناخت کسب و کار خود ترغیب کنید، وقت آن است که با ارائه‌ی کارت ویزیت دریچه‌ای از ارتباط را با فرد بگشایید.

اگر چه قاعده کلی بر این اصل استوار است که بهترین زمان ارائه کارت ویزیت در پایان جلسات، کنفرانس‌ها و همایش‌ها می‌باشد، اما همیشه به یاد داشته باشید که بهتر است به صورت کلی تعدادی کارت ویزیت با خود حمل کنید چرا که فرصت خبر نمی‌دهد. ممکن است در هر لحظه با یک مشتری و فردی نیازمند خدمات شما روبه‌رو شوید، در این موقع است که داشتن کارت ویزیت برای شما کارآمد خواهد بود.

روش های ارائه کارت ویزیت

همانطور که در بخش بالایی متن اشاره کردیم، ارائه کارت ویزیت به صورت کلی نیازمند آداب مشخصی می‌باشد و همچنین باید در زمان مشخص و شرایط خاصی انجام شود. رعایت این آداب کمک می‌کند بازخورد بهتری هنگام ارائه دریافت شود، البته همیشه رعایت این آداب به صورت صد درصدی تضمین موفقیت شما نخواهد بود، گاهی شرایطی رخ می‌دهد که نیاز به ایجاد تغییراتی در جزئیات است.

انتخاب بهترین موقعیت برای تبلیغات

پس یکی از نکات دیگری که باید در ذهن داشته باشید موقعیت سنجی و دانستن این است که در چه مکان و زمانی به تبلیغ و ارائه‌ی کسب و کار بپردازید. اولین و مهم‌ترین نکته این است که کارت ویزیت ابزاری برای حفظ ارتباطات قبلی خواهد بود. در نتیجه باید آن را زمانی ارائه داد که آشنایی اولیه شکل گرفته و تمایلی برای ادامه ارتباط وجود داشته باشد.

بهترین زمان برای ارئه کارت ویزیت

اهمیت کارت ویزیت

به صورت کلی باید این را بدانید که هر کارت ویزیت به نوعی شناسنامه‌ی کسب و کار شما به حساب می‌آید. این کارت در اصل نمونه‌ی کاری اولیه شما می‌باشد که مشتری با آن روبه‌رو می‌شود و در اصل بازدید اول مشتری با این کارت است و شخصیت کسب و کار شما با این کارت تعیین می‌شود. بنابراین احترام به آن، همانند احترام به خود شخص یا کسب‌وکار است. هرگز و در هیچ شرایطی نباید کارت ویزیت کثیف، شکسته، مچاله شده و … را به کسی ارائه داد.

اگر که همچنین شرایطی وجود داشت بهتر است از ارائه‌ی کارت خودداری کنید. همچنین در لحظه‌ی ارائه‌ی کارت ویزیت دقت کنید که با احترام کامل این کار را انجام دهید و آن را به عنوان هدیه‌ای ارزشمند از طرف خود به شخص روبه‌رو تقدیم کنید. همچنین بهتر است آن را طوری در دست گرفت که اطلاعات روی کارت پنهان نشود.

یکی دیگر از نکات مهم در این کار زاویه کارت می‌باشد، شما باید طوری آن را نگه دارید که خواندن اطلاعات اصلی روی آن برای مخاطب، در همان لحظه ارائه امکان‌پذیر باشد.

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

طراحی و چاپ سربرگ شرکت

طراحی و چاپ سربرگ به‌صورت جدا یا در قالب یکی از اصلی‌ترین…

20 ترفند خلق لوگوی جذاب

اگر میخواهید کسب‌وکارتان در بازار بماند مسلما باید مراحلی را طی کند،…

دیدگاهتان را بنویسید