طراحی کارت ویزیت خاص و قیمت آن

طراحی کارت ویزیت خاص

تهیه کارت ویزیت برای هر فرد یا کسب و کاری که در حال فعالیت می باشد از واجبات است. در واقع کارت ویزیت همانند یک شناسنامه برای شخص یا سازمان عمل می کند و هویت آن را شکل می دهد. برای اینکه بتوانید برندسازی را بهتر انجام دهید حتما به کارت ویزیت به صورت ویژه نیاز خواهید داشت. در حال حاضر چاپخانه های زیادی در حال چاپ کارت ویزیت ارزان هستند که می توان از این فرصت به وجود آمده نهایت استفاده را برد. برای اینکه مشتریان شما بهتر با نحوه فعالیتتان آشنایی پیدا کنند باید برای آنان کارت ویزیت مناسب را آماده کنید.

چرا کارت ویزیت اهمیت زیادی دارد؟

فرض کنید که یک شخص به سراغ شما می آید تا از خدمات و محصولی که دارید خریداری نماید. ممکن است این شخص از همان ابتدا تصمیم به خرید نگیرد و بخواهد بعد از آن اقدام به خرید کند. در چنین شرایطی شما حتما باید یک کارت ویزیت داشته باشید و به مشتری تحویل دهید. در واقع زمانی که شما کارت ویزیت را به مشتری خود می دهید،‌ او می تواند به راحتی به شما دسترسی داشته باشد و در صورت لزوم با شما تماس حاصل کند. اگر شما به کسب و کارهای مختلف سر زده باشید متوجه خواهید شد که همه آن ها از کارت ویزیت به خوبی بهره می برند.

طراحی کارت ویزیت خاص

تاثیر پخش کردن کارت ویزیت

پخش کردن کارت ویزیت شما بین افرادی که مشتری احتمالی هستند می تواند میزان فروش شما را چند برابر کند. پس موضوع کارت ویزیت را جدی بگیرید و برای تهیه آن از راهکارهای مختلف کمک بگیرید. امروزه کارت ویزیت ها در طراحی های جدیدی عرضه شده اند که تاثیر فوق العاده ای بر روی مخاطب نهایی خود خواهند گذاشت. در واقع این محصول یک راه ارتباطی موثر است و شما را در ذهن بیننده کارت به خوبی جا می اندازد.

چاپ کارت ویزیت در ابعاد دلخواه

در حال حاضر از ابعاد متنوعی نیز برای ساخت کارت ویزیت استفاده می شود که این مورد به صورت دلخواه توسط خود فرد انتخاب خواهد شد. با توجه به شرایط موجود باید کارت ویزیت را در تیراژ بالا چاپ کنید تا در آینده ای نزدیک دوباره نیازی به سفارش مجدد و صرف هزینه اضافی نباشد. مقواهای به کار رفته برای ساخت کارت ویزیت از بهترین محصولات بازار هستند و از لحاظ کیفیت حرف اول را می زنند. اگر دوست دارید که در کارتان به رشد خوبی برسید،‌ فعالیت های مربوط به برندینگ را جدی بگیرید.

 قیمت طراحی و چاپ کارت ویزیت

کارت ویزیت ها انواع مختلفی دارند، این انواع از سلیقه مشتریان، صاحبان کسب و کار، گرافیست ها…به وجود امده است. طراحان کارت ویزیت با ایده گرفتن از جدیدترین طرح ها و نظرات مشتریان یک کارت ویزیت زیبا و چشمگیر طراحی می کنند. در طراحی کارت ویزیت چندین مورد بر قیمت آن تاثیر گذار است شما می توانید به بخش محصولات سایت پاپ چاپ مراجعه کنید و کارت ویزیت را انتخاب کنید با ویژگی های مورد نظر خود سپس می توانید ثبت سفارش انجام دهید. در ادامه به عوامل کموثر بر هزینه اشاره خواهیم کرد.

عوامل موثر بر قیمت کارت ویزیت

وِیژگی هایی که شما انتخاب می کنید بر روی قیمت کارت ویزیت تاثیر دارد، اما داشتن کارت ویزیتی شیک و چشمگیر ارزش این را دارد که هزینه کافی را پرداخت کنید.

  1. _تعداد کارت ویزیت
  2. _جنس کارت ویزیت
  3. _دو رو بودن کارت
  4. _ابعاد کارت چقدر باشد؟
  5. _ضخامت کارت
  6. _دور گرد یا تیز

طراحی حرفه ای کارت ویزیت

برای اینکه یک کارت ویزیت طراحی کنید باید در ابتدا مهم ترین اجزای آن را مشخص کنید. مواردی مانند لوگو، اسم شرکت و شماره تماس حتما باید به صورت دقیق در کارت ویزیت آورده شوند. اگر می خواهید که کارت جذاب تر شود،‌ می توانید از تصاویر نیز برای توضیح بیشتر استفاده نمایید. به طور مثال اگر کسب و کار شما فست فود است، عکس ساندویچ یا پیتزا را به صورت پس زمینه در کارت ویزیت قرار دهید. در واقع مشتری با دیدن عکس کارت متوجه نوع فعالیت شما می شود و اقبال بیشتری برای خرید نشان می دهد. موضوع دیگر برای کارت ویزیت انتخاب رنگ مناسب برای آن است. معمولا لوگوی شرکت یا سازمان دارای یک رنگ مشخص است که برای کارت ویزیت نیز از همان الهام گرفته می شود.

طراحی کارت ویزیت خاص

تاثیر رنگها در جذابیت کارت ویزیت

برای جذابیت بیشتر می توان چندین رنگ متفاوت را به صورت ترکیبی در داخل کارت ویزیت به کار برد. برای طراحی دقیق کارت از برنامه هایی نظیر ورد و فتوشاپ کمک بگیرید زیرا همه امکانات لازم برای تهیه کارت ویزیت را دارند. اگر احساس می کنید که خود مهارت کافی را در این زمینه ندارید،‌ آن را به متخصصان بسپارید تا در کمترین زمان ممکن آن را انجام دهند. لوگو و نام شرکت یا کسب و کار باید درشت تر از سایر قسمت ها باشد تا به خوبی دیده شود. فراموش نکنید که داشتن یک کارت ویزیت عالی می تواند تاثیر زیادی بر روی موفقیت کسب و کار شما داشته باشد. خوشبختانه امروزه گرافیک کارهای ماهری هستند که این طراحی را به بهترین شکل ممکن برای مشتریان خویش به انجام می رسانند.

جمع بندی

کارت ویزیت به عنوان یک شاخصه مهم برای هر کسب و کاری باید به صورت دقیق طراحی گردد. به غیر از کارت ویزیت باید چاپ سررسید ارزان نیز به صورت گسترده انجام شود تا نیاز همه شرکت ها برآورده گردد. در حال حاضر چاپ سربرگ ارزان نیز آغاز شده و از این لحاظ نگرانی وجود نخواهد داشت. امیدواریم که با توصیه های ارائه شده در این مطلب بتوانید بهترین کارت ویزیت را طراحی کنید و آن را به تعداد دلخواه چاپ نمایید.

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

چاپ سیلک چیست؟

چاپ سیلک از روش‌های قدیمی چاپ بر روی سطوح مختلف است اما…

چاپ پلکسی چیست؟

چاپ پلکسی به هر نوع تولید اقلام تبلیغاتی یا تزئینی چاپ اشاره…

دیدگاهتان را بنویسید