تعرفه چاپ در سال 1403 چقدر است؟

تعرفه چاپ در سال 1403 چقدر است؟

اگر به دنبال تحت تاثیر قرار دادن مشتریان و مخاطبان بالقوه خود هستید و یا این که قصد معرفی کسب و کار خود را دارید، بهترین راهکار می تواند چاپ تراکت و توزیع آن در جوامع مختلف می باشد. نکته مهمی که در مورد چاپ تراکت وجود دارد، قیمت و هزینه ی ساخت آن خواهد بود به گونه ای که کاملا به صرفه و با بازدهی بالا باشد. چاپ تراکت دارای انواع و روش های مختلفی است که به منظور دستیابی به نتیجه ی مطلوب، بهتر است که متناسب با نیاز و همچنین فعالیت مربوطه ایجاد شود. اندازه و جنس این تراکت ها می تواند بسیار متفاوت باشد اما هدف از تولید و ساخت تراکت، ایجاد فضای مناسب برای معرفی کسب و کار با بالا ترین بازدهی خواهد بود. ما در این مقاله قصد داریم تا به هزینه چاپ انواع تراکت و سررسید های سال بپردازیم.

چاپ سررسید اختصاصی 1403

تعرفه چاپ در سال 1403 چقدر است؟

سررسید های تبلیغاتی و شیک می تواند یکی از هدایای تبلیغاتی بسیار ارزشمند و مهم به حساب آید. این نوع سررسید ها معمولا پیش از آغاز سال نو تولید و وارد بازار می شوند که برای کارمندان، مشتریان و همچنین افراد مختلف با زمینه های کاری متنوع، نیاز خواهد بود. یکی از اهداف کاربردی برای چاپ سررسید، اختصاصی کردن آن است که می تواند با استفاده از چاپ عکس و یا لوگوی مورد نظر، تاثیر بسیار بیشتری داشته باشد.

معمولا برای سفارش چاپ سررسید اختصاصی، باید 2 الی 3 ماه قبل از شروع سال جدید اقدام نمود که هدف از انجام این کار، جلوگیری از شلوغی و اتلاف وقت می باشد. قیمت این سررسید ها بستیک به جنس و متریال به کار رفته برای تولید آن ها دارد اما طرح و شکل سررسید نیز در جلب توجه افراد بسیار مطرح خواهد بود. به طور مثال اگر چاپ سررسید به صورت طلاکوبی شده باشد، به تبع قیمت بالا تری را نیز شامل می شود.

 

چاپ تقویم رومیزی سال 1403

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش انواع وسایل و امکانات، چاپ و تکثیر وسایل جای خود را به تکنولوژی دیجیتال خواهند داد. اما هر چقدر هم که علم دیجیتال پیشرفت کند، باز هم نیاز روز دنیا به چاپ وسایلی مانند تقویم رومیزی و همچنین چاپ تقویم دیواری نیاز خواهد بود. این سررسید و تقویم ها برای کسانی که دارای مشغله های شغلی متعدد هستند و قصد برنامه ریزی برای روز های هفته را دارند مناسب می باشد. شاید تصور کنید که این وسایل بیشتر برای کارمندان و مدیران شرکت ها مناسب خواهد بود اما باید بگوییم که امروزه با گسترش تنوع در ساخت این سررسید ها، کاربرد های آن ها نیز بالا رفته است. به گونه ای که می توان از آن ها به عنوان یک هدیه به یاد ماندنی به صورت سفارش تقویم یا سررسید اختصاصی استفاده کرد.

قیمت چاپ تقویم رومیزی بر اساس مصوبه های همان سال اعلام می شود اما از آن جایی که این محصولات دارای قیمت زیادی نیستند می توان از آن ها به صورت اختصاصی استفاده نمود که بسیار هم کاربردی خواهد بود. در سال 1402 تقویم های رومیزی بر اساس نوع متریال به کار رفته و همچنین اندازه ای که برای آن ها در نظر گرفته می شود، از 15 هزار تا حدود 60 هزار تومان قیمت گذاری می شوند.

تقویم های اختصاصی دارای ویژگی های مختلفی هستند که باعث بالا رفتن جذابیت و همچنین تاثیر گذاری آن ها می شود. به طور مثال در این تقویم های رومیزی، حدود 22 سانتی متر طول و 10 سانتی متر عرض دارند. همچنین در تیراژ بالا چاپ می شوند که باعث پایین آمدن قیمت کلی آن ها می شود. حداقل تیراژ ممکن برای چاپ انواع تقویم، سررسید و تراکت های تبلیغاتی که به صورت اختصاصی سفارش داده می شوند، 200 عدد می باشد.

کاغذ مورد استفاده در این تقویم ها، کاغذ گلاسه ی روغنی است که هم از استحکام بالا تری برخوردار است و هم این که زیبایی بیشتری نسبت به کاغذ های معمولی دارد. مهم ترین ویژگی تقویم های رومیزی این است که می توان آن ها را متناسب با هدف و سلیقه انتخاب نمود.

چاپ ست اداری تبلیغاتی 1403

برای انجام تمام کار های اداری به صورت درست و اصولی، نیازمند یک برنامه ریزی دقیق و منظم می باشد که داشتن تجهیزات مناسب می تواند به پیشبرد این روند کمک کند. به همین دلیل در هر اداره ای از انواع ست های اداری به منظور تبلیغ استفاده می شود.

اما شاید بپرسید که ست اداری چیست و چاپ ست اداری چگونه انجام می شود؟ در این مورد باید بگوییم که تعریف ست اداری شامل موارد متعددی می باشد که هر کدام از آن ها خواص و اهمیت مهمی دارند. در ست اداری همواره مواردی از قبیل سررسید، سربرگ های اداری، تقویم، تراکت و غیره دیده می شود که امروزه چاپ هر کدام از این موارد به صورت اختصاصی وجود دارد.

قیمت این ست های اداری کاملا بستگی به نوع و جنس آن ها دارد. اما عوامل زیادی می توانند در تعیین قیمت این محصولات دخیل باشند. مثلا قیمت سفارش 10 روزه ست اداری نسبت به سفارش 20 روزه آن بیشتر خواهد بود زیرا محصول مورد نظر باید در زمان کمتری آماده تحویل گردد. برای اطلاع از قیمت ست اداری مورد نظر، بهتر است که در سایت مربوطه ثبت سفارش نمایید که مقدار آن بر اساس نوع نیاز و سفارش شما خواهد بود.

چاپ کاتالوگ با قیمت مناسب

تعرفه چاپ در سال 1403 چقدر است؟

امروزه برای اکثر شرکت های تجاری و ادارات مختلف، استفاده از کاتالوگ های تبلیغاتی از اهمیت بالایی برخوردار است به همین دلیل همواره محصولات مختلف را همراه با کاتالوگ های مناسب عرضه می کنند. اهمیت این کار در بحث تبلیغات و عرضه ی محصولات می باشد که بازدهی بالا تری نیز خواهد داشت به گونه ای که امروزه چاپ کاتالوگ به عنوان یکی از اصلی ترین راه های تبلیغاتی و عرضه اصولی محصول در نظر گرفته می شود.

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

چاپ مش روی شیشه چیست؟

در تبلیغات محصولات و خدمات، جلب کردن توجه مخاطبان حرف اول را…

چاپ UV DTF چیست؟ انقلابی نوین در صنعت چاپ

در عصر حاضر که فناوری با سرعتی شگفت انگیز در حال پیشرفت…

راهنمای خرید چاپگر خانگی

چاپگرهای خانگی در انواع و مدل‌های مختلفی عرضه می‌شوند که هر کدام…

دیدگاهتان را بنویسید