چاپ تراکت ارزان در غرب تهران

چاپ تراکت ارزان در غرب تهران

تبلیغات بخشی جدایی ناپذیر از هر کسب و کار، در زندگی اجتماعی انسان‌ها است. خصوصا امروز شیوه‌های متنوعی برای تبلیغات وجود دارد. اما چاپ تراکت تبلیغاتی یکی از روش‌های قدیمی و فوق العاده تاثیرگذار است که از تمدن مصر و نوشته‌های تبلیغاتی بر کاغذ پاپیروس مورد استفاده قرار گرفته است! این کاری شدیدا دشوار است که بخواهیم مخاطبان هدف برند خود را پیدا کرده و برند، محصولات و خدماتمان را تنها به ایشان معرفی کنیم. اما چاپ تراکت ارزان در غرب تهران به خوبی این امکان را فراهم می‌کند که با هزینه‌ای اندک و دامنه وسیعی از مخاطبان، کسب و کار خود را نزد دیگران معرفی کنیم. تراکت‌های چاپی که حتما در میان درب خانه، برف پاک‌کن خودرو یا دیوارهای شهر دیده‌اید، همه از نمونه‌های تراکت‌های تبلیغاتی هستند.

تراکت تبلیغاتی چیست؟

به طور کلی به هر کاغذ حاوی پیام ساده و جذاب برای جلب نظر مخاطب، تراکت تبلیغاتی می‌گویند. انواع تراکت در عین صرفه اقتصادی، بازده زیادی در تبلیغات دارند. چراکه اولا در تعداد بالا، مخاطبان هدفمند برند را پیدا می‌کنند و ثانیا با ارائه مطالب لازم به طور خلاصه و مفید، باعث همراهی مخاطبان با تبلیغ می‌شوند. در مطالب خلاصه وار و رنگی و جذاب تراکت، مخاطب به دنبال فرار کردن از محتوای تبلیغاتی نیست! بلکه در اغلب موارد محتوای تراکت را خوانده و پیام تبلیغاتی را دریافت کرده است. امروزه انواع تراکت ارزان تبلیغاتی به منظور معرفی خدمات و محصولات کسب و کارهای کوچک و بزرگ، کنسرت‌ها، جشنواره‌ها و همایش‌ها، آگهی‌های استخدام و جذب نیرو به کار می‌روند.

بسته به محتوای تبلیغاتی، بودجه مورد نظر برای تبلیغات و مخاطبان هدف برند، محل و شرایط توزیع تراکت‌ها متفاوت است. برخی تراکت‌های تبلیغاتی در خيابان‌های شلوغ و پر رفت و آمد بین مشتریان منتشر می‌شوند و برخی دیگر با قرار گرفتن در بین درب منازل، شیشه خودرو و چسباندن بر دیوار، در معرض دید افراد قرار می‌گیرند. اگر قصد سفارش تراکت ارزان در غرب تهران را دارید، خوب است بدانید که اصولا قاعده‌ای برای چاپ تراکت وجود ندارد. اما معمولا تراکت‌ها به صورت یک رو چاپ شده و به شکل برگه‌ای در ابعاد ۸.۵ در ۱۱ یا ۱۴.۵ در ۲۱ منتشر می‌گردند.

چرا تراکت تبلیغاتی یکی از پربازده‌ترین راه‌های تبلیغات گسترده است؟

• برای جذب مخاطبان عجول و کم حوصله! در زندگی پر مشغله امروز، معمولا افراد وقت و حوصله‌ای برای خواندن مطالب طولانی ندارند. یک تراکت تبلیغاتی خوب می‌تواند امکان انتقال سریع و آسان اطلاعات به کمک تصاویر با کیفیت و محتوای مختصر و مفید را فراهم کند.

• صرفه اقتصادی؛

خصوصا اگر به مجموعه‌ای منصف و کاربلد چون پاپ چاپ در حوزه چاپ تراکت تبلیغاتی مراجعه کنید، هزینه تبلیغات برایتان فوق العاده مناسب و به صرفه خواهد بود. این صرفه اقتصادی امکان تبلیغات گسترده‌تر به این روش را فراهم می‌کند و نرخ تبدیل تبلیغات را بالا می‌برد.

• مردم عاشق ایده و جایزه؛

فضای تبلیغات با تراکت‌ها امکان خلق ایده‌های جدید را نیز فراهم می‌کند. با طراحی آیتم‌های جذاب و شگفت‌انگیز حراج و تخفیف و… در تراکت تبلیغاتی خود، از امکان جذب هرچه بیشتر مشتریان برخوردار هستید.

• سرنخ‌های فروش؛

با یک طراحی هوشمندانه تراکت تبلیغاتی، می‌توانید علاوه بر محتوای معرفی برند، محصولات و خدمات و تصاویر جذاب، سرنخ‌های ارتباطی خود را بهتر از هر روش دیگر به مخاطب بشناسانید. شماره تلفن، آدرس سایت و پیج برند و.. همه در تراکت تبلیغاتی امکان چاپ شدن دارند.

البته در کنار همه این مزایا، معایبی نیز هست که برخی افراد را نسبت به این انتخاب دلچرکین می‌کند. آن هم اینکه تراکت‌های تبلیغاتی باعث هدر رفت کاغذ می‌شوند و مخاطبان نیز اغلب برای مدت کوتاهی تراکت تبلیغاتی را نگه می‌دارند. خبر خوب این است که این معایب را نیز می‌توانید با آیتم‌های جذاب دیگر پاپ چاپ حل کنید. آیتم‌های چاپ تقویم دیواری، چاپ تقویم رومیزی، چاپ سررسید، چاپ کاتالوگ، چاپ سالنامه و چاپ ست اداری همه از این آیتم‌های خفن و مجذوب کننده هستند.

کاهش هزینه تراکت تبلیغاتی

هر چند که در بین چاپ تقویم رومیزی، چاپ سررسید، چاپ سالنامه و چاپ ست اداری، تراکت تبلیغاتی از ارزانترین شیوه‌های تبلیغات از دیرباز تاکنون است، اما ممکن است در ابتدای فعالیت خود باشید و بخواهید از این هم بیشتر در تبلیغات خود صرفه‌جویی کنید. در این مورد اصلا جای نگرانی نیست چراکه بهترین مرکز چاپ در تهران، مجموعه پاپ چاپ، با کیفیت‌ترین تراکت‌ها با تعداد بالا را در ازای مناسبترین هزینه به کسب و کارهای کوچک و بزرگ ایران زمین ارائه می‌دهد.

در وهله اول انتخاب مجموعه منصف و خوش سابقه، و در گام‌های بعدی رعایت نکات سفارش تراکت، به کاهش هزینه این نوع تبلیغات کمک می‌کند. چه نکاتی؟

 انتخاب ابعاد کوچکتر تراکت؛

اگرچه انواع تراکت تبلیغاتی را در ابعاد A4,A5,A6 می‌توان یافت. اما مشکلی ندارد اگر تراکت را در ابعاد به صرفه‌تر ۸.۵ در ۱۱ سفارش دهید. چه بسا این روش خود راهکاری برای حوصله به خرج دادن مخاطب به شمار بیاید و باعث بازاریابی سریعترشود.

جنس ارزانتر؛

جنس کاغذ تراکت‌های تبلیغاتی تاثیر به سزایی در هزینه این نوع تبلیغات دارد. در میان دو جنس کاغذ اصلی کاربردی برای تراکت‌ها، کاغذ گلاسه با کیفیت چاپ بالاتر، گرانتر از کاغذ تحریر است.

وزن کمتر کاغذ؛

خصوصا برای تراکت‌های تبلیغاتی کوتاه مدت (به مناسبت خاص یا برای رویدادهای ویژه)، لازم نیست کاغذهای سنگین و ضخیم و با دوام تهیه کنید. بلکه با انتخاب کاغذهای سبکتر می‌توانید هزینه مناسبتری صرف کنید.

ویژگی‌های تراکت تبلیغاتی موثر

برای داشتن تبلیغات موثر، اولین گام شناخت ویژگی‌های این شیوه تبلیغات است. به خصوص در تراکت‌های تبلیغاتی که آیتم‌های متنوعی در اختیارتان قرار می‌گیرد، باید بدانید دقیقا چه می‌خواهید؟

1. Content is King! محتوا، مهمترین بخش هر تراکت تبلیغاتی است. محتوای متنی که در تراکت تبلیغاتی به مخاطب ارائه می‌دهید، باید از لحاظ نگارش جذاب، گیرا، قابل فهم و روان، جامع و کاربردی باشد. ویژگی‌های منحصر به فرد و خفن محصولات و خدمات خود را در قالب یک محتوای کوتاه درآورده و راه‌های ارتباطی را به وضوح مشخص کنید. فراموش نکنید که رعایت علائم نگارشی و رعایت نظم در صفحه تبلیغات بسیار مهم است.

2. استفاده از تصویر؛

محتوای تصویری مکمل جذابی برای محتوای متنی است. از تصاویر واضح با کیفیت چاپ بالاتر در تبلیغات خود استفاده کنید.

3. هوشمندانه عمل کنید. خصوصا در تراکت تبلیغاتی ارزان، تفکر هوشمندانه مسئله‌ای حائز اهمیت است. باید بدانید چه هدفی از تبلیغات دارید؟ و با توجه به بودجه خود هزینه‌های اضافه را حذف کنید. از جمله این هزینه‌ها، استفاده از کاغذهای ضخیم و سنگین را می‌توان نام برد.

4. کار را به کاردان بسپارید! برای طراحی تراکت تبلیغاتی از نیروهای متخصص در این زمینه کمک بگیرید. ایشان با استفاده از نرم افزارهای پیشرفته‌ای چون فوتوشاپ و ایلستریتور شما را به اهداف خود نزدیکتر خواهند کرد!

سخن پایانی

هر قدر هم که برای بهبود کیفیت خدمات و محصولات خود وقت و انرژی صرف کنید، اگر نتوانید از پس تبلیغات موثر برآید، کلاهتان پس معرکه خواهد بود! امروز یکی از پربازده‌ترین راه‌های تبلیغات در میان مخاطبان هدف گسترده، تراکت تبلیغاتی ارزان است. ما در پاپ چاپ کنار شما هستیم تا بهترین نتیجه را از هزینه تبلیغات خود دریافت کنید!

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

چاپ سیلک چیست؟

چاپ سیلک از روش‌های قدیمی چاپ بر روی سطوح مختلف است اما…

چاپ پلکسی چیست؟

چاپ پلکسی به هر نوع تولید اقلام تبلیغاتی یا تزئینی چاپ اشاره…

دیدگاهتان را بنویسید