صفحه اصلی > خواندنی های کارت ویزیت : کارت ویزیت تک رو بهتر است یا دو رو

کارت ویزیت تک رو بهتر است یا دو رو

کارت ویزیت تک رو بهتر است یا دو رو

تقریباً همه می‌دانند که کارت ویزیت چیست. این یک کارت کوچک، معمولا مقوایی است که حاوی اطلاعات تماس صاحبش است. داشتن کارت ویزیت در جیب شما فقط ادای احترام به مد نیست، کارت ویزیت نقش بسیار زیادی در ارتباطات، ایجاد روابط تجاری و دوستانه دارد. کارت ویزیت‌ها برای انواع مختلف کار‌ها کاربرد دارند. این گونه از کارت‌ها هم می‌توانند یک رو باشند و هم می‌توانند دو رو باشند. این که کارت ویزیت تک رو بهتر است یا دو رو بستگی به نوع شغل و سلیقع سفارش دهنده دارد ما نمی‌توانیم بگوییم که کدام یک بهتر است چون هر دوی این دو مدل در موقعیت خاص خود بهترین هستند.

انواع کارت ویزیت تک رو و دو رو

  1. شخصی – برای ارتباطات دوستانه و غیر رسمی استفاده می‌شود که اغلب توسط افراد مشهور ساخته می‌شود.
  2. خانواده – آنها نماینده خانواده هستند، خود را به عنوان مثال با هدایا همراه می‌کنند.
  3. کسب و کار – برای ایجاد تماس‌های تجاری استفاده می‌شود، حاوی اطلاعاتی در مورد شرکت، زمینه فعالیت است و به همان سبک برای همه کارمندان انجام می‌شود.

انفورماتیک برای کارت ویزیت‌های تک رو و دو رو

کارت ویزیت باید تا حد امکان حاوی اطلاعات تماس باشد. در کارت ویزیت شخصی و خانوادگی، کافی است نام خانوادگی، نام، شماره تلفن، اسکایپ و ISQ ذکر شود. اما در کارت ویزیت کسب و کار باید نام محل کار، نام سازمان، نام خانوادگی، نام کارمند، آدرس، شماره تماس، شماره فکس، آدرس ایمیل و وب سایت. قرارگیرد.

مهم‌ترین نکاتی که برای طراحی کارت ویزیت تک رو و دو رو باید رعایت شوند

اطلاعات صحیح را درج کنید

برای یک کارت ویزیت موفق تک رو یا دو رو باید اطلاعات درستی را وارد کنید. بنابراین، عناصر ضروری برای رونویسی در کارت ویزیت چیست؟

لوگو یکی از اولین عناصری است که قرار می‌گیرد، تصویری از مشتریان بالقوه شما را نشان می‌دهد. سپس مشخصاً لازم است مختصات شرکت مانند نام، آدرس یا مخاطب نشان داده شود. این اطلاعات باید با نام مشتری شما، عملکرد او در شرکت و همچنین اطلاعات تماس تلفنی و/یا الکترونیکی وی همراه باشد. با خواندن اطلاعات درج شده روی کارت ویزیت، گیرندگان هیچ سوالی برای پرسیدن نداشته باشند. ابزار مورد نظر باید تمام خواسته‌های همه را برآورده کند، به همین دلیل توجه به نوشته‌ها مهم است.

کارت ویزیت تک رو بهتر است یا دو رو

از فرمت استاندارد استفاده کنید

برای کارت ویزیت به شما توصیه می‌کنیم در قالب‌های کلاسیک بمانید. در واقع، وقتی چندین کارت ویزیت جمع‌آوری می‌کنید، قالب‌های «اصلی» معمولاً از دسته کارت‌های شما بیرون زده و به همین دلیل به خاطر عملی بودن، احتمال زیادی برای پایان دادن به سطل زباله دارند. اندازه استاندارد کارت ویزیت برش مستقیم (مستطیل) به ابعاد ۸. ۵ در ۵. ۴ سانتی متر است. درست است که این ابزار ارتباطی را می‌توان به روشی اصلی مانند دور چاپ کرد،

اما باید عادت مصرف کنندگان برای برقراری ارتباط موثر را در نظر داشته باشید. برای ایجاد کارت ویزیت، انتخاب جهت آن نیز پیشنهاد خواهد شد. در این مورد، وضعیت یکسان است: عادت‌های مصرف کننده را تغییر ندهید و به چیزی کلاسیک بچسبید. بنابراین، ما به شما توصیه می‌کنیم که جهت گیری منظره کارت ویزیت را انتخاب کنید. فرمت عمودی طراحی و اصلی است، اما عموم مردم عادت به خواندن اطلاعات این نوع کارت ندارند.

حتما به منشور گرافیکی احترام بگذارید

کارت ویزیت بیش از هر چیز یک رسانه ارتباط بصری است. انتقال اطلاعات و همچنین تصویر برند را ممکن می‌سازد. همانطور که برای تمام ابزارهای چاپی یک شرکت، مهم است که منشور گرافیکی ارسال شده توسط مشتریان خود را دنبال کنید. در واقع، این به گیرنده کارت این امکان را می‌دهد که بلافاصله شرکت مشتری شما را شناسایی کند و آن را به خاطر بسپارد. اگر دومی یک کارت ویزیت به رنگ‌های شرکت دریافت کند، با دیدن ابزار چاپی دیگری مانند پوستر به راحتی می‌تواند آن را شناسایی کند. بصری کارت ویزیت بسیار مهم است و به همان اندازه مهم است که موضوع گرافیکی را دنبال کنید.

از فونت‌های اقتباس شده استفاده کنید

در کارت ویزیت، اولویت بندی اطلاعات مهم است. این امر با بازی با فونت‌ها و اندازه آنها امکان پذیر خواهد بود. ما نباید فراموش کنیم که قالب کوچکی است، بنابراین مهم است که این پشتیبانی را با قرار دادن اطلاعات به روشی مناسب قابل خواندن کنیم. برای فونت‌ها، بهتر است بیش از دو فونت مختلف استفاده نکنید. استفاده از بیش از دو فونت در کارت ویزیت باعث اختلال در خواندن کارت ویزیت می‌شود و آن را بیش از حد «مشغول» می‌کند.

استفاده از ENNOBLEMENT

نجیب بودن کارت ویزیت به شما این امکان را می‌دهد که خود را بسیار ساده متمایز کنید. در طول طراحی این ابزار ارتباطی، مراحل مختلفی برای بهبود محصول پیشنهاد می‌شود: کاغذ خلاقانه یا گزینه‌های چاپ. در کارت ویزیت، یافتن نکاتی برای متمایز کردن خود از رقبایتان دشوار است، بنابراین این همان جایی است که پایان چاپ وارد می‌شود. مشتریان شما می‌توانند عناصر کارت ویزیت را با استفاده از لاک نقطه‌‌ای، لاک سه بعدی، مهر و موم فویل داغ، برجسته کاری و غیره برجسته کنند.

کارت ویزیت تک رو بهتر است یا دو رو

بهتر است بدانید که تا کنون اتفاق نظری در مورد این که کارت ویزیت تک رو بهتر است یا دو رو وجود نداشته است. زیرا هر دوی این کارت‌ها در موقعیت و زمان خود خوب هستند. و این که شما کدام یک از آن هارا انتخاب می‌کنید بستگی به نوع شغل و هدفی که برای آن کارت ویزیت سفارش می‌دهد دارد.

کارت ویزیت تک رو برای چه مشاغلی مناسب است

کارت ویزیت‌های تک رو برای مشاغلی مانند پزشکی و کارت ویزیت‌های شخصی و خانوادگی می‌توانند مناسب‌ترین مورد باشن زیرا در مواردی که گفتیم تنها کارت ویزیت برای معرفی اشخاص و آشناییی است و نیازی به بیان اطلاعات بیشتر امروزه این گونه از کارت ویزیت هارا به صورت آنلاین نیز چاپ می‌کنند.

کارت ویزیت تک رو بهتر است یا دو رو

کارت ویزیت دو رو برای چه مشاغلی مناسب است

کارت ویزیت‌های دو رو می‌توانند بهترین انتخاب برای کارت ویزیت‌های کسب و کار باشند زیرا در این گونه از کارت ویزیت‌ها باید اطلاعت کاملی از شرکت و اشخاص به بیان شود تا افراد به خوبی آن کسب و کار را بشناسند به همین خاطر نیاز به فضای بیشتری برای بیان مطالب داریم از این رو برای انجام این کار کارت ویزیت دو رو می‌تواند گذینه مناسبی باشد.

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

چاپ UV DTF چیست؟ انقلابی نوین در صنعت چاپ

در عصر حاضر که فناوری با سرعتی شگفت انگیز در حال پیشرفت…

چگونگی کار با دستگاه چاپ بنر

دستگاه‌های چاپ بنر تنوع زیادی دارند و از فناوری‌های متفاوتی بهره می‌برند.…

نمونه کارت ویزیت جذاب پزشکی

تبلیغات را می توان قدرتمند ترین ابزار برای توسعه و رشد هر…

دیدگاهتان را بنویسید