صفحه اصلی > خواندنی های تراکت : مرکز چاپ تراکت در تهران

مرکز چاپ تراکت در تهران

مرکز چاپ تراکت در تهران

صنعت چاپ در ایران، صنعتی با قدمتی بیش از 2000 سال است. در آن زمان، مهرهای حکومت هخامنشی، روی ورق و پوست نقش می بستند تا ابتدایی ترین چاپ در دنیا انجام شود.

چاپ تراکت در تهران

صنعت چاپ قسمت های مختلفی دارد. از چاپ یک کتاب گرفته تا چاپ کاتالوگ و چاپ کارت ویزیت و چاپ تراکت و ملزومات تبلیغاتی، همگی در این صنعت جای می گیرند. چاپ تراکت در تهران، با قیمت ها و طرح های مختلفی انجام می شود. در برخی از نقاط این شهر، تراکت ارزان تر و با کیفیت تر از جاهای دیگر، چاپ می شود.

مرکز چاپ تراکت در تهران

صنعت چاپ در ایران ریشه ی عمیقی دارد که روز به روز با تکامل این صنعت در دنیا، به پیش، رفته است. تراکت، یکی از ملزومات تبلیغاتی است که چندین سال است در این حوزه، خودنمایی می کند. با این که دنیای اینترنت و فضای مجازی، جای تبلیغات دیروزی را گرفته است، اما هنوز هم دود از کنده بر می خیزد و تراکت، جا در دل مردم داد.

تراکت ها از هر نوعی که باشند، باز هم طلایه دار سپاه تبلیغات هستند و هنوز هم در دنیای تبلیغات، حرف برای گفتن دارند.

چاپ اولین تراکت های تبلیغاتی در ایران، به ده ها سال پیش باز می گردد. در آن زمان، خبری از اینترنت و کامپیوتر نبود. چاپ تراکت ها به صورت کاملا ساده در چاپخانه ها انجام می شد. اما امروزه، چاپ تراکت کاملا تغییر کرده است. دیگر خبری از آن چاپ خانه های قدیمی که در آن حروف چینی انجام می شد، نیست. تمام چاپخانه ها به صورت مدرن شدهاند و کاملا به شکل کامپیوتری، تراکت ها را در زمان بسیار کمی، چاپ می کنند.

در تهران، مراکز چاپ تراکت بسیار زیادی وجود دارد. برخی از این مراکز، سفارش شما را به صورت فوری، چاپ و به دست شما می رسانند. این کار باعث افزایش سطح رضایت استفاده کنندگان و صرفه جویی در وقت و زمان می شود. مرکز پاپ چاپ، یکی از مراکز معروف چاپ تراکت و کاتالوگ و کارت ویزیت است که می توان از آن به عنوان یکی از بهترین مرکز چاپ تراکت در تهران، نام برد. این مرکز با داشتن دستگاه های با کیفیت و مدرن، و همچنین با داشتن نیروهای هنرمند و خلاق، می تواند سفارش های شما را در کمترین زمان ممکن به چاپ برساند.

ویژگی های تراکت با کیفیت

وقتی سفارش چاپ تراکت خود را به بهترین مرکز چاپ در تهران می سپارید، مطمئنا انتظاراتی هم از کیفیت کار خواهید داشت که اگر برآورده نشده باشد، نظرتان به کلی در مورد آن مرکز، تغییر خواهد کرد.

اگر شما از صفر تا صد طراحی و چاپ و حتی ایده ی تبلیغ و متنی که باید در تراکت نوشته شود را به مرکز چاپ بسپارید، تراکت شما یک دست و با کیفیت بهتری، در چشم مشتریان ظاهر خواهد شد. معمولا در مراکز چاپ تراکت، از ایده تا طراحی و چاپ، همگی توسط مرکز انجام می شود.

تراکت خوب، باید دارای ویژگی های زیر باشد تا بتواند نظر مخاطبان را به خود جلب کند:

  • نوع چاپ، فونت نوشتن و طراحی آن باید با نوع کسب و کار شما و درخواست شما، همخوانی داشته باشد.
  • اندازه ی تراکت باید با توجه به مخاطب هدف و مکان پخش، در نظر گرفته شود.
  • سریع و به موقع به دست مشتری برسد
  • از کلمات جادویی در آن استفاده شده باشد. مانند تخفیف.
  • روی مشتری و مخاطب هدف تمرکز داشته باشد.
  • گرماژ و جنس و روکش مناسب داشته باشد.
  • کلمات برجسته و شفاف داشته باشد تا نظر بیننده جلب شود.
  • در مکان و زمان مناسب پخش شود.

قیمت چاپ تراکت در تهران

چاپ تراکت و هر نوع ار اقلام تبلیغاتی، نیازمند کاغذ، طراحی، جوهر و دستگاه های چاپ با تیراژ بالا است. تمام این عوامل در کنار هم، می توانند یک تراکت زیبا و با کیفیت را برای شما آماده کنند. طراح و اپراتور دستگاه چاپ و تمام هزینه هایی که در این راه صرف می شود، روی قیمت نهایی تراکت، موثر خواهد بود. اگر بخواهید یک تراکت بسیار معمولی و کیفیت پایین را برای تبلیغ کسب و کار خود چاپ کنید، مطمئنا با قیمت بسیار ارزانی مواجه خواهید شد. اما چاپ و طراحی یک تراکت با کیفیت و عالی، ممکن است از نظر قیمت، کمی بالا باشد.

با افزایش قیمت کاغذ و همچنین جوهر چاپ و برخی از اقلام دیگر، قیمت چاپ تراکت ها هم افزایش پیدا کرده است. این افزایش قیمت، روی قیمت نهایی چاپ کارت ویزیت یا کاتالوگ هم تاثیر گذاشته است. اما با همه ی این تفاسیر، باز هم مراکز چاپ بسیار حرفه ای و با کیفیتی وجود دارند که از نظر قیمت و هزینه، بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر از بقیه ی مراکز هستند. شما می توانید چاپ تراکت های خود را به این مراکز بسپارید.

ما هم به شما، مرکز پاپ چاپ را معرفی می کنیم. در این مرکز، انواع چاپ افست و دیجیتال انجام می شود. شما می توانید سفارش های خود را اعم از تراکت، کاتالوگ، لوگو، پوستر و بنر و اقلام تبلیغاتی مانند سربرگ اداری و ست های مختلف را به این مرکز بسپارید تا با کیفیتی مناسب و ارزان، و در کمترین زمان ممکن، تحویل بگیرید.

مرکز چاپ تراکت در تهران

کلام آخر

هنوز هم تراکت از اقلام مورد نیاز تبلیغاتی به شمار می رود. اگر نگاهی به آمار چاپ در مراکز چاپ بیندازید، هنوز هم بیشترین حجم چاپ و درآمد ناشی از آن، مربوط به تراکت است. مرکز پاپ چاپ، به عنوان یکی از بهترین مراکز چاپ در تهران، خدمات مختلفی در این زمینه ارائه می دهد که می توانید این خدمات را با قیمت به صرفه، دریافت کنید.

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

چاپ سیلک چیست؟

چاپ سیلک از روش‌های قدیمی چاپ بر روی سطوح مختلف است اما…

ساخت بروشور برای مدرسه

ساخت بروشور برای مدرسه یکی از فعالیت‌های درسی و لذت‌بخش برای دانش‌آموزان…

دیدگاهتان را بنویسید