اطلاعات کاملی درباره چاپ سربرگ و ست اداری

اطلاعات کاملی درباره چاپ سربرگ و ست اداری

در حالت کلی وجود ظاهر واحد و یکپارچه برای اداره یا سازمان از اهمیت بالایی برخوردار است که به یک طراحی ایده آل با هویت سازمانی نیازمند است. همچنین با وجود اینکه ارتباطات امروزه از طریق اینترنت و فضای مجازی برقرار می شود، ولی نمی توان از اهمیت ابزارهایی مانند چاپ سربرگ و ست اداری، چاپ پاکت، کارت ویزیت و … صرف نظر کرد.

منظور از چاپ سربرگ و ست اداری چیست؟

امروزه اکثر مجموعه ها در تلاش هستند که در ادارات یا سازمان خود کلیه وسایل و اوراق اداری را به شکل ست به چاپ برسانند. بنابراین چاپ سربرگ و ست اداری که کاملاً اختصاصی برای هر مجموعه ای طراحی و چاپ می گردد. همچنین جهت نامه نگاری در خارج و داخل سازمان یا شرکت به کار برده شود. البته چاپ ست اداری شامل چاپ سربرگ، چاپ کارت ویزیت، چاپ سررسید به صورت تقویم رومیزی، لیوان، خودکار، فاکتور، سی دی، دفترچه یادداشت، پاکت نامه، چاپ کاتالوگ، چاپ بروشور و … است. پس پکیج این ست می تواند کلیه اقلام اداری یک سازمان یا شرکت را پوشش داده و در خدمات به مشتریان جلوه ای یکدست و منظم ارائه دهد.

اطلاعات کاملی درباره چاپ سربرگ و ست اداری

نحوه چاپ سربرگ و ست اداری چگونه است؟

سربرگ در واقع کاغذی بوده که جهت نامه نگاری های ادارات و در مکان های رسمی به کار می رود. بنابراین چاپ سربرگ برای هر ارگان و سازمانی اختصاصی بوده و نباید مشترک باشد. بنابراین یک شرکت یا اداره برای نامه نگاری نمی تواند از سربرگ دیگر شرکت ها استفاده کند. در حالت کلی چاپ این نوع سربرگ ها در کاغذهای A5 یا A4 صورت می گیرد و چاپ آن ها در اندازه های دیگر به ندرت اتفاق می افتد. از ویژگی های سربرگ ها و چاپ آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

سربرگ ها اوراق رسمی سازمان ها و ادارات و اسناد تجاری آن ها به حساب می آیند که به مراقبت و نگهداری خاصی نیاز دارند. درنتیجه برای چاپ این اوراق یا همان سربرگ ها باید در چاپ خانه های مجاز صورت گیرند تا از لحاظ امنیتی با مشکل مواجه نشوند.

سربرگ هویت یک اداره بوده و جهت حفظ هویت بایستی چاپ سربرگ با دیگر ملزومات سایر شرکت ها همچون لیبل، کارت ویزیت، پاکت نامه و … هماهنگ باشد. برای مثال طرح و رنگ پاکت نامه یک اداره با سربرگ چاپ شده همخوانی داشته و میزان تفاوت ها به قدری کم باشند که هر دو در یک حد شرکت یا سازمان را معرفی نمایند.

نخستین گام در تأسیس یک شرکت به چاپ اوراق یا سربرگ آن باز می گردد. بنابراین هیچ نامه ای نباید بدون سربرگ به خارج از سازمان فرستاده شود. زیرا به هیچ عنوان حرفه ای نیست و لطمه زیادی به اعتبار سازمان وارد می نماید.

مزیت چاپ سربرگ و ست اداری

چاپ سربرگ و ست اداری جزء محصولاتی است که جهت ارتقا و پیشرفت کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرد. البته نوع کسب و کار در چگونگی استفاده از این چاپ را تغییر می دهد. برخی از شرکت ها اهمیت چندانی برای چاپ ست اداری قائل نمی شوند. ولی این ست یک بزار جذاب تبلیغاتی بوده و از قیمت مناسبی برخوردار است. پس با پرداخت هزینه مناسب می توان تأثیر زیادی در مشتری ایجاد کرد و کسب وکار را رونق بخشید. پس مزیت چاپ انواع سربرگ و ست اداری به شرح زیر است.

شبکه سازی

شبکه سازی، افزایش فرصت های شغلی و اشتراک گذاری ایده ها جزء مهم ترین قسمت های هر کسب و کار است. بنابراین زمینه فعالیت و برند چندان مطرح نبوده و برای ارتقاء کسب و کار و معرفی سرکت بایستی با دیگر همکاران و کارآفرینان در ارتباط بود. همچنین در رویدادهای متعدد در حوزه فعالیت سازمان خود شرکت کرده و همانند همین رویدادها را نیز برگزار کنید. حال جهت برگزاری این رویدادها به چاپ کاتالوگ، بروشور، سربرگ و یا ست اداری با نام تجاری خود نیاز می یابید. پس وجود یک ست اداری و سربرگ خوب با طراحی مناسب و شیک که با کیفیت بالایی چاپ شود به ابزاری جهت اثبات برند شرکت تبدیل می گردد.

قیمت مناسب

کسانی که برای بازاریابی و تبلیغات شرکت خود، بودجه کمی دارند به راحتی می توانند چاپ سربرگ و ست اداری را باقیمت مناسب و با برند خود سفارش دهند. زیرا چاپ هر نوع ست اداری و سربرگ در مقایسه با دیگر کمپین های تبلیغاتی پرهزینه از قیمت ناچیز و بسیار مناسب برخوردار است. همچنین با پرداخت کمترین هزینه از بازگشت سرمایه با نرخ بالایی بهره مند می شوند. ناگفته نماند که ست اداری اگر با چاپ سررسید، چاپ کاتالوگ و چاپ بروشور همراه باشد میزان اهمیت شرکت به مشتریان را نشان می دهد.

چاپ سربرگ و ست اداری – تقویت برند

اگر ست اداری به قدری جذاب باشد که دید مخاطب یا مشتری را به سوی خود سوق دهد، مسلماً یک برند حرفه ای برای شرکت محسوب می شود. پس برای به اثبات رساندن برند عرضه محصولات و خدمات هر شرکت، وجود یک ست اداری جذاب و شیک از اصول اولیه و مهم کاری محسوب می شود. بنابراین ست اداری و سربرگ کاربردهای مختلفی داشته و جهت انجام کارهای دفتری و اداری کسب و کار می تواند مورد استفاده قرار گیرد. ولی کاربرد دوم آن می توان به چاپ دفترچه یادداشت و چاپ سررسید اشاره کرد که به عنوان یک هدیه تبلیغاتی در اختیار مشتریان گذاشته می شود.

چاپ سربرگ و ست اداری – ایجاد اطمینان

مشتریان زمانی که ست اداری را به همراه برند شرکت مدنظر در همه نقاط می بینند، اعتمادی بیشتری به کارکنان و خود شرکت پیدا می کنند. زیرا چاپ سربرگ و ست اداری نشان می دهد که شرکت چقدر برای برند خود ارزش قائل است. همچنین برندی که برای تبلیغات و ست اداری هزینه می کند برنامه های ویژه ای برای کیفیت خدمات شرکت نیز دارد.

اطلاعات کاملی درباره چاپ سربرگ و ست اداری

چاپ سربرگ و ست اداری – تأثیر مثبت در اولین برخورد

همیشه و همه جا اولین برخورد به مهم ترین برخورد تبدیل می شود. بنابراین اکثر افراد با اولین برخورد از یک برند درباره آن تصمیم می گیرند. پس اگر شرکت در مواجهه با همکاران، مخاطبان و مشتریان خود، تصویر حرفه ای و مثبت ارائه دهد، در تصمیم گیری هر کدام از آن ها برای سرمایه گذاری، همکاری و خرید تأثیر مثبتی می گذارد. بنابراین وجود یک ست اداری جذاب و مناسب این تأثیر را دو چندان می نماید.

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

بهترین روش تبلیغات با چاپ چگونه است

تبلیغات با چاپ نوعی بازاریابی است که با بکارگیری رسانه های چاپی…

10نمونه سربرگ وکالت و شرکتی لاکچری

آیا به سر برگ وکالت و شرکتی لاکچری علاقمند هستید؟ آیا از…

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

زیباترین کارت ویزیت ها

چاپ کارت ویزیت در اصل به کسب و کار و برند شما…

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدگاهتان را بنویسید