چگونه تیشرت تبلیغاتی مختص خود را داشته باشیم؟

وقتی نوبت به تبلیغ یک تجارت می رسد، همه چیز در مورد بازاریابی نام تجاری برند شما باید در مسیر درست باشد. لباس ها سفارشی راهی باورنکردنی برای برجسته کردن تجارت شما در بازار رقابتی است. حتی می توانید محصولات و خدمات متعدد خود را با نمایش آثار هنری خاص روی لباس های چاپی سفارشی به نمایش بگذارید. آنها می توانند مخاطبان هدف شما را با نام تجاری شما درگیر کنند.

اگر تیشرت های چاپی سفارشی ساخته شده در محیط های شلوغ مانند استادیوم ها، رویدادهای عمومی یا دانشگاه ها استفاده شوند، آنها به عنوان یک بیلبورد عالی کار می کنند و دهان به دهان شما را می برند. امروزه به دلیل ظهور بسیاری از بازارهای آنلاین مانند (میتوانید نام سایت خود را بنویسید)، تهیه چنین پوشاک سفارشی کار سختی نیست. این سیستم عامل ها مکان شگفت انگیزی هستند که در آن می توان لباس های چاپی قابل اعتماد و مقرون به صرفه ای پیدا کرد که به مشاغل کمک می کند تا برای برندهای شما سر و صدا ایجاد کنند.

خب، حالا نگاه بیاندازیم به اینکه چگونه چاپ تیشرت تبلیغاتی می توانند به ارتقا تجارت شما کمک کنند؟

تیشرت تبلیغاتی

در اینجا چند روش سریع وجود دارد که باید در استراتژی بازاریابی خود بگنجانید

1. تبلیغات متحرک

لباس های سفارشی چیزی کمتر از تبلیغات پیاده‌روی نیستند که دید بسیار زیادی را برای نام تجاری شما جلب می کند. این مقرون به صرفه ترین روش برای ارتقا تجارت شماست که پیوند بصری را در بین مشاغل و مخاطبان شما ایجاد می کند.

وقتی می بینید کسی پیراهنی دارد که آرم و نام شرکت شما روی آن است، به این معنی است که مارک شما معروف است و بدون هیچ زحمتی در جامعه ادغام می شود. این یک روش جالب برای ارتقا تجارت شما بدون تلاش زیاد است.

2. نهایت علاقه

در عصری که رسانه های اجتماعی و رسانه های الکترونیکی به عنوان قوی ترین مقصد تبلیغات ظهور کرده اند، لباس های سفارشی چشم نواز همچنان یک کنجکاوی فوق‌العاده ایجاد می کنند. برخلاف حالت های سنتی دیگر مانند آگهی ها و بیلبوردها، مردم بیشتر شیفته نگاه کردن به تی شرت دوستان / خانواده خود یا شخصی که در کنار آنها نشسته است می شوند. شخصی که یک تی شرت خنده دار با نام یا نشان تجاری شما پوشیده است، به عنوان یک کاتالیزور برای شروع مکالمه و تشویق مردم به گفتن یک کلمه در مورد محصول یا خدمات شما عمل می کند.

تیشرت تبلیغاتی

3. هدایا یا تبلیغات رایگان

لوازم مجانی؟ بله، همه این را دوست دارند. هدیه دادن لباس تبلیغاتی رایگان راهی سریع برای دستیابی به مخاطبان گسترده در مدت زمان کوتاه تر است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که تقویم های محلی را انتخاب کنید تا رویداد، مکان و مخاطبی را که می خواهید برای آن تهیه کنید انتخاب کنید و یک مسابقه را فقط برای بخشیدن/تبلیغات رایگان سازمان دهید. قبل از رویداد با انبوهی از تی شرت های سفارشی رایگان آماده شوید و آنها را پخش کنید.

4. مسابقه را راه‌اندازی کنید

اگر می خواهید یک آرم جدید را از ابتدا ایجاد کنید یا یک آرم موجود را اصلاح کنید، بهترین راه برای این کار این است که به دنبال یک ابزار سازنده لوگو با هوش مصنوعی یا یک مسابقه طراحی تی شرت باشید، به ویژه هنگامی که تجارت شما با کمترین بودجه در حال اجرا است. مخاطبان هدف خود را برای مشارکت تشویق کنید. پاداش مربوط به مارک های خود مانند کوپن تخفیف / کالا یا خدمات رایگان را ارائه دهید.

برای درگیر کردن رسانه ها یا روابط عمومی محلی از این مسابقه استفاده کنید. در وب سایت و سیستم عامل های رسانه های اجتماعی خود در مورد مسابقه فریاد بزنید. و پس از انتخاب برنده، آرم جدید خود را اعلام کنید و آن را روی تی شرت چاپ کنید و آنها را تحویل دهید. در این رویداد روابط عمومی برقرار کنید و با اخبار در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی و وب سایت خود پست کنید تا بهترین نتیجه را از مسابقه بگیرید.

چاپ تیشرت

5. یک رویداد را حمایت کنید

وقتی کسب و کار شما حامی رویدادی شود که احتمالاً مخاطبان هدف شما تلاش های شما را انجام دهند، تی شرت های سفارشی با آرم برند شما به عنوان یک چیز عالی برای ایجاد آگاهی از برند عمل می کنند. به عنوان مثال، اگر از یک رویداد خیریه محلی، مانند یک ماراتن، برای جمع‌آوری کمک مالی برای یک سازمان غیردولتی حمایت مالی می کنید، تی شرت هایی با نام و نشان خود را به خدمه، دونده ها و سایر همکارانی که در این تلاش شرکت می کنند و همكاران دیگری كه به عنوان مشوق درگیر این كار بودند توزیع کنید. این به شما کمک می کند هر بار که پیراهن می پوشند دهان به دهان شوید.

6. لباس کارکنان و خدمه

اگر به شغلی مشغول هستید که خدمه یا کارمندان شما باید در یک رویداد با تعداد زیادی از مخاطبان ارتباط برقرار کنند، کلاه های سفارشی، تی شرت ها و سایر لباس های دارای نشان ، نام و نشان شرکت در قسمت جلوی تیم خود را تهیه کنید. و برگشت این نوع تلاش های کوچک مطمئناً تلاش های کلی شما در زمینه بازاریابی را بهبود می بخشد.

تیشرت های تبلیغاتی

7. اعتبار سنجی ایجاد کنید

هیچ چیز نمی تواند تبلیغات دهان به دهان را شکست دهد زیرا موثرترین و قانع کننده ترین شکل تبلیغ است. مردم بیش از هر چیز دیگری به توصیه های دوستان، خانواده و نمادهای عمومی خود اعتماد می کنند. ساختن چهره های مشهور عمومی برای تبلیغ برند خود کمی گران است، اما جواب می دهد. اگر سلبریتی که دنبال می کنید یا شخصیتی مشهور که دوست دارید می تواند کالای مارک دار و چاپی شما را بپوشد، این تبلیغی زودبازده برای برند شماست وکه به فالوور های خود نشان می دهد.

نتیجه

اینها چند روش اثبات شده است که لباس های چاپی سفارشی مانند تی شرتها ، کلاه، هودی ها و غیره می توانند به شما در ارتقا تجارت کمک کنند. اثبات شده است که لباس های سفارشی یک ابزار ارزان قیمت برای بازاریابی است زیرا می تواند به سرعت تبلیغ شود. پیام مناسب چاپ شده بر روی لباس های سفارشی شما باعث می شود تا رهگذران بتوانند در مورد محصول یا خدمات خود بیشتر بدانند و احتمالاً آن ها را به مشتری بلند مدت یا وفادار خود تحریک کنند.

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

چاپ سیلک چیست؟

چاپ سیلک از روش‌های قدیمی چاپ بر روی سطوح مختلف است اما…

چاپ پلکسی چیست؟

چاپ پلکسی به هر نوع تولید اقلام تبلیغاتی یا تزئینی چاپ اشاره…

دیدگاهتان را بنویسید