معرفی نمونه کارت ویزیت لمینت مات

کارت ویزیت براق

بی شک کارت ویزیت لمینت مات را می توان یک نمونه کارت ویزیت سنگین و همه پسند دانست. اگر مشاغلی مانند بیمه، بازرگانی، وکالت و… دارید انتخاب این کارت ویزیت گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. از نمونه های کارت ویزیت لمینت، تایید می کند که وجود روکش بر روی این کارت ها، باعث مقاومت بیشتر این کارت های ویزیت شده اند.

انواع کارت ویزیت لمینت مات

امروز ویژگی ها و تنوع طرح های مختلف کارت ویزیت لمینت مات، سبب به وجود آمدن نمونه هایی بسیاری از این محصول در بازار شده اند. نمونه هایی از این کارت ویزیت لمینت (مانند چاپ تراکت) را می توان برای مشاغل زیر اشاره نمود.

  • نمونه کارت ویزیت لمینت وکالت
  • نمونه کارت ویزیت لمینت دندانپزشکی
  • نمونه کارت ویزیت لمینت طلا فروشی
  • نمونه کارت ویزیت لمینت آرایشگاه مردانه
  • نمونه کارت ویزیت لمینت آرایشگاه زنانه
  • نمونه کارت ویزیت لمینت پزشکی
  • نمونه کارت ویزیت لمینت رستوران و …

چاپ کارت ویزیت لمینت مات

چاپ کارت ویزیت لمینت مات یکی از جذاب ترین و پر طرفدار ترین انواع کارت ویزیت لمینت می باشد. از بارزترین و مهمترین ویژگی های این محصول مقاومت زیاد آن در برابر پاره شدن، شکستن و خم شدن می باشد.

کارت ویزیت مات

پوشش کارت ویزیت مات علاوه بر ویژگی های ذاتی آن دارای:

  • ضخامت زیاد
  • مقاومت در مقابل پارگی و رطوبت
  • بسیار زیبا و شکیل است.
  • نسبت به سایر کارت ها بازتاب نور آن حداقل است.
  • مقاومت زیاد در جذب لک و اثر انگشت
  • برای طراحی و رنگ های کلاسیک و تیره بسیار جذاب می باشد.

پوشش این کارت ویزیت که روی کارت گلاسه معمولی کشیده می شود استحکام و جلوه آن را به کلی تغییر داده است. همچنین ضخامت این کارت را افزایش و انعطاف آن را نیز کم کرده است.

ویژگی کارت ویزیت لمینت مات

اطلاعات و داده های درخواستی مشتری بر روی کارت ویزیت لمینت مات (مانند محتوای درخواستی مشتری برای چاپ بروشور) که از جنس گلاسه می باشد چاپ می شود. سپس این کارت ویزیت لمینت با لمینت گرم مات و تیره روکش می شود.

ضخامت این کارت ها در مقایسه با کارت ویزیت های دیگر از ضخامت روکش زیادی برخوردار هستند. این کارت ها در دو دسته دور گرد و دور تیز به درخواست مشتری طراحی و چاپ می شوند.

روکش لمینت روی کارت لمینت علاوه بر استحکام، دوام، ماندگاری و کیفیت بالایی نسبت به سلفون (از جمله برخی از چاپ تقویم رومیزی) دارد. چرا که لمینت نسبت به سلفون بسیار سفت می باشد.

از ویژگی های دیگر کارت ویزیت لمینت از نوع مات می توان ضد خش، ضد آب بودن، چیزی روی آن نوشته نمی شود، ظاهری شق و رق و به آسانی خم نمی شود ولی در صورت خم شدن می شکند.

ابعاد، جنس، گرماژ و ماندگاری کارت ویزیت لمینت مات
جنس کارت ویزیت لمینت مات برخلاف چاپ بنر از کاغذ های گلاسه است.

این کارت ویزیت لمینت در گرماژ ۴۰۰، ۳۰۰ و ۲۵۰ آن هم طبق درخواست مشتری طراحی و چاپ می شود.

با انجام لمینت بر روی کارت ویزیت مقاومت، دوام و ماندگاری کارت ها را در برابر عوامل و آسیب هایی مانند خش، خط، آب، رطوبت، گرما و …افزایش می دهد. در نهایت سبب افزایش طول عمر این کارت ها می شود.

سایز کارت ویزیت لمینت مات

بیشترین اندازه یک کارت ویزیت لمینت ۵/۵*۹/۵ سانتی متری می باشد. اما شما عزیزان می توانید در سایت پاپ چاپ کارت ویزیت لمینت مات را در ابعاد و سایز دلخواه خود سفارش دهید.

مراحل تولید کارت ویزیت لمینت مات

چاپ کارت ویزیت لمینت مات به این صورت انجام می شود که در مرحله اول با توجه به درخواست مشتری فایل طراحی شده چاپ می شود. پس از چاپ کارت از روکش لمینت برای پوشش سطح روی کارت جهت افزایش ماندگاری و مقاومت کارت از آن استفاده می شود. در نهایت مرحله لب گرد کردن و برش دادن کارت ویزیت لمینت انجام می شود.

نحوه درخواست کارت ویزیت لمینت مات

برای سفارش و درخواست چاپ کارت ویزیت لمینت مات بر خلاف سفارش چاپ سربرگ لازم است درخواست و سفارش خود را به صورت لایه بسته با فرمت psd یا با فرمت Tiff باشد.

اگر مشتری بخواهد کارت ویزیت به صورت پشت و رو چاپ شود. مشتری فایلی که ارسال می کند دو طرف کارت باید به صورت جداگانه ارسال کند. پس از دریافت سفارش مشتری و بررسی به وسیله اپراتور یا نیروی چاپخانه درخواست ثبت می شود.

سپس پیش فاکتوری از تعداد کار، اندازه، حجم، جنس، نوع روکش، زمان تحویل و زمان انجام کار برای مشتری ارسال می گردد. زمان دریافت درخواست مشتری تا زمان ارسال پیش فاکتور تقریبا از یک ساعت تا یک روز کاری متفاوت است.

گاهی ارسال این محصول مانند چاپ تقویم دیواری به تمام نقاط شهری که چاپخانه قرار دارد با استفاده از پیک موتوری، خدمات حمل و نقل اینترنتی انجام می شود. همچنین اسال کارت ویزیت به کل کشور از طریق هوایی، دریایی و زمینی انجام می شود.

کارت ویزیت مات

هزینه چاپ کارت ویزیت لمینت مات

مخارج تهیه کارت ویزیت لمینت مات بر خلاف چاپ ست اداری تحت تاثیر عواملی از جمله موارد زیر قرار خواهد گرفت:

نوع کارت ویزیت لمینت

انتخاب نوع کارت ویزیت لمینت بر اساس مدل و نوع انتخابی از جمله مخملی، طلاکوب، برجسته و …می تواند در هزینه آن تاثیر گذار باشد.

تعداد مورد نیاز

برخی از چاپخانه ها و شرکت های چاپ کارت تبلیغاتی بر اساس تعداد و تیراژ بالا تخفیف ویژه ای دارند. به این صورت که هر چه تعداد درخواستی بیشتر باشد هزینه هر کارت شما کمتر خواهد شد.

سایز

مشخص است با بزرگ بودن کارت درخواستی کاغذ بیشتری مصرف خواهد شد. در نتیجه قیمت طراحی و چاپ نیز افزایش خواهد یافت.

زمان تحویل

اگر زمان تحویل مرسوم و معمولی باشد مخارج چاپ کارت هم طبق آن حساب خواهد شد. اما اگر چاپ فوری باشد هزینه آن نیز افزایش خواهد یافت.

چاپ دو طرفه یا یک طرفه

با چاپ دو طرفه کارت لمینت میزان زیادتری از هر یک از دو طرف کارت لمینت خواهد شد و هزینه آن نیز افزایش خواهد یافت.

چاپ متنی یا تصویری

بالا بودن هزینه چاپ تصویری نسبت به چاپ کارت متنی.

بکار بردن جوهر گران یا ارزان

واضح است با بکار بردن جوهر با کیفیت و مرغوب هزینه بیشتر متحمل مشتری خواهد شد نسبت به جوهر بی کیفیت.

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

چاپ سیلک چیست؟

چاپ سیلک از روش‌های قدیمی چاپ بر روی سطوح مختلف است اما…

چاپ پلکسی چیست؟

چاپ پلکسی به هر نوع تولید اقلام تبلیغاتی یا تزئینی چاپ اشاره…

دیدگاهتان را بنویسید