چاپ پد موس تبلیغاتی

چاپ پد موس تبلیغاتی

چاپ پد موس تبلیغاتی با هدف افزودن یک ابزار کاربردی بازاریابی به سایر اقلام چاپ مانند چاپ تقویم رومیزی، جنبه جذاب و تأثیرگذاری دارد و توسط خیلی از مؤسسات و شرکت‌ها و مراکز مختلف کسب‌وکار مورد توجه قرار می‌گیرد. این ابزار تبلیغاتی می‌تواند صرفاً با هدف تزئیناتی هم چاپ شود و جدا از اهداف تبلیغاتی، به ظاهر این نوع از ابزارها تنوع ببخشد و به این روش حس کاربری یا بازار فروش انواع موس پد را بهتر کند. درهرصورت اساس این اقدام انتقال یک پیام خاص از طریق چاپ و ثبت تصاویر، نوشته‌ها و هر نوع المان هدفمند است و صنعت چاپ از طریق مؤسسات چاپ و با استفاده از سازوکارهای مناسب و روش‌های ثبت پایدار، به محقق شدن این امر با کیفیت عالی و قیمت مناسب کمک می‌کند.

تأثیر پد موس تبلیغاتی به‌عنوان یک فرآیند تبلیغاتی وابسته به چاپ

چاپ اقلام تبلیغاتی و توزیع آن‌ها به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم در میان مخاطب‌های هدف، یکی از روش‌های شناخته شده تبلیغات و بازاریابی و معرفی خدمات است که در طول چندین قرن قدمت و سابقه صنعت چاپ جایگاه ثابتی داشته و از اهمیت آن حتی در طی این سال‌ها و با گسترش و توسعه هرچه بیشتر فضای مجازی، کاسته نشده است.

چاپ پد موس تبلیغاتی

این روش تبلیغاتی به‌خصوص در مواقعی که از چاپ برای تهیه اقلام و ابزارهای کاربری‌ای مانند انواع تقویم‌ها، قلم‌ها، لیوان‌ها و… استفاده می‌کند، بهتر با مخاطب هدف ارتباط برقرار می‌کند و در نتیجه پیام‌های تبلیغاتی را به شکل مؤثرتری انتقال می‌شود. جنبه کاربردی بودن و در نتیجه مؤثر بودن، در مورد چاپ پد موس تبلیغاتی و گنجاندن آن در دسته سایر اقلام چاپ ست اداری یا به‌عنوان یک محصول مستقل هم صادق است. با توجه به جایگاه سیستم‌های رایانه در عموم فضاهای زیست و کسب‌وکار، موس پد وسیله‌ای ضروری به شمار می‌آید، چون برای هرچه بهتر کردن عملکرد حرکتی موس و راحتی دست کاربران، ضروری است. فرآیند عملکرد تبلیغاتی چاپ پد موس در واقع شبیه مورد متداول‌تر چاپ تقویم دیواری است. مخاطب‌ها از طریق پد موس تبلیغاتی هم به همان ترتیبی که هر روز با تقویم تبلیغاتی ارتباط برقرار می‌کنند، پیام‌های مورد نظر را به‌صورت غیرمستقیم دریافت کرده و در ناخودآگاهشان ثبت می‌کنند.

روش‌های چاپ پد موس یا موس پد تبلیغاتی

روش چاپ موس پد تبلیغاتی یا تزئینی از طریق روش‌های مختلفی ممکن است و وابستگی زیادی به امکانات چاپ مؤسسات چاپی دارد. مرسوم‌ترین روش چاپ این اقلام که به دلیل سازگاری با جنس و شرایط موس پد، به این جایگاه رسیده است، روش چاپ سابلیمیشن است. پد موس معمولاً از جنس سیلیکونی و ژلاتینی ساخته می‌شود و این جنس شرایط خوبی را برای چاپ سابلیمیشن فراهم می‌کند. در این روش چاپ ابتدا طرح‌های مورد نظر بر روی کاغذ مخصوص سابلیمیشن چاپ می‌شوند و بعد از تنظیم شدن با ابعاد و شرایط پد، از طریق حرارت دهی دستگاه‌های ویژه این نوع چاپ، بر روی زمینه ثبت می‌شوند.

استفاده از تمامی رنگ‌ها و هر نوع نوشته و نشانه‌ای در این روش چاپ مهیا است و به همین دلیل سفارش‌دهندگان به‌هیچ‌وجه با محدودیت مواجه نمی‌شود. از نظر اشکال و ابعاد پد موس تبلیغاتی هم در مراکز برتر خدماتی مانند پاپ چاپ هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد و چاپ پد موس تبلیغاتی در شکل‌های مرسوم‌تر مستطیلی، دایره‌ای و حتی طبی ممکن است.
همچنین روش چاپ پلکسی هم برای چاپ این محصولات تبلیغاتی به‌خصوص به منظور ثبت تصاویر بر روی موس پدهای ساخته شده از صفحات ژله‌ای شفاف به کار برده می‌شود و در مؤسسات چاپ بسته به شرایط و اولویت‌ها، جزو امکانات چاپ این اقلام قرار می‌گیرد.

انواع پد موس تبلیغاتی و تزئینی قابل چاپ

پد موس یا موس پد در کلی‌ترین حالت به هرگونه زمینه‌ای که قابلیت حرکتی موس را تسهیل کند و شرایط بهتری برای مانور دست با موس در اختیار کاربران قرار دهد، گفته می‌شود. انواع مختلف پد بر اساس جنس، شکل و یا بر اساس قابلیت‌های ویژه در نظر گرفته شده برای آن دسته‌بندی می‌شود. یکی از این قابلیت‌های محبوب، طبی بودن موس پد است. در انواع طبی موس پد که می‌تواند از هر جنس مناسب و در هر ابعاد و شکل معقول و کاربردی‌ای ساخته شود، یک قسمت برآمده به‌عنوان تکیه‌گاه مچ دست در نظر گرفته می‌شود تا انگشت‌ها و پنجه و مچ در یک راستا قرار گرفته و به‌این‌ترتیب فشار و آسیب کم‌تری به مچ در حین استفاده‌های طولانی مدت از موس وارد شود.

محبوب‌ترین شکل‌های پد موس هم به‌صورت مستطیلی و در ابعاد استاندارد ۲۰ در ۲۵ سانتی‌متر ساخته می‌شود، اما اشکال دایره‌ای، مربع و یا شکل‌های فانتزی‌تر هم غیرمعمول نیست و این اشکال هم امکان کاربری یا چاپ با اهداف تبلیغاتی را به‌طور کامل فراهم می‌کنند.
در مورد انواع پد موس از نظر جنس هم انتخاب‌های زیادی از جمله پدهای پارچه‌ای، پدهای چرم طبیعی، پدهای چرم مصنوعی و غیره وجود دارد، اما محبوب‌ترین متریال، پلیمرها و لاستیک‌های ژله‌ای یا رنگی است. برای چاپ پد موس می‌توان از انواع این جنس‌ها استفاده کرد، چون امکانات صنعت چاپ و تبلیغات با هدف پاسخ گفتن به تمامی نیازها و سلایق سفارش‌دهندگان، به‌خوبی گسترده و متنوع شده است.

آشنایی با مراحل چاپ پد موس تبلیغاتی

مراحل چاپ این نوع از اقلام تبلیغاتی چاپ تقریباً مشابه مراحل چاپ کاتالوگ و بروشور و سایر اقلام تبلیغاتی مرتبط با چاپ است. سفارش‌دهندگان می‌توانند به‌صورت آنلاین یا حضوری یکی از حالت‌های طراحی اختصاصی، استفاده از طرح‌های از قبل آماده شده و یا استفاده از طرح‌ها و تصاویر آماده شده توسط خودشان را انتخاب کرده و اقدام به ثبت سفارش چاپ پد موس تبلیغاتی کنند. جزئیات دیگر مربوط به ابعاد، اشکال، تیراژ یا سایر شرایط چاپ می‌شود که معمولاً زیر نظر سفارش‌دهندگان و توسط خود مؤسسات چاپ تعیین و ثبت شده و سفارش وارد مراحل عملی چاپ می‌شود.

چاپ پد موس تبلیغاتی

قیمت چاپ پد موس تبلیغاتی بر چه اساسی مشخص می‌شود؟

شرایط چاپ مهم‌ترین عاملی است که قیمت چاپ پد موس تبلیغاتی را مشخص می‌کند. این شرایط موارد متعددی را مانند جنس موس پد، ابعاد و اشکال آن، روش چاپ، نوع تصاویر مورد درخواست برای چاپ بر روی پد و البته تیراژ یا شمار آن، شامل می‌شود. معمولاً چاپ این واسطه تبلیغاتی با توجه به تیراژ بالاتری که برای آن چه در نوع تبلیغاتی و چه در نوع تزئیناتی در نظر گرفته می‌شود، مناسب است و چون یک ابزار کاربردی محسوب می‌شود، به هیچ عنوان شامل جنبه‌های مصرفی و زودگذر اقلام و اقداماتی مانند چاپ کاتالوگ نمی‌شود.

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

چاپ سیلک چیست؟

چاپ سیلک از روش‌های قدیمی چاپ بر روی سطوح مختلف است اما…

چاپ پلکسی چیست؟

چاپ پلکسی به هر نوع تولید اقلام تبلیغاتی یا تزئینی چاپ اشاره…

دیدگاهتان را بنویسید