صفحه اصلی > خواندنی های تراکت و خواندنی های ست اداری و خواندنی های سربرگ و خواندنی های کاتالوگ و خواندنی های کارت ویزیت : چگونه تیشرت آنلاین طراحی کنیم؟نکات و ترفندهای لازم را دنبال کنید

چگونه تیشرت آنلاین طراحی کنیم؟نکات و ترفندهای لازم را دنبال کنید

چاپ تیشرت

تیشرت ها یکی از موثرترین و پرتقاضاترین استراتژی های بازاریابی با گستردگی بالا در بین مخاطبان هدف هستند.

اما فقط یک طراحی خوب تیشرت می تواند اهداف مورد نظر در بازاریابی را به همراه داشته باشد. برای طراحی تیشرت باید به برخی از راه های حرفه ای توجه کنید. در این پست از خدمات چاپ و تبلیغات پاپ چاپ ، ما نکات و ترفندهای موثر برای طراحی تیشرت آنلاین را به اشتراک گذاشته ایم.

وقتی در یک سرمایه گذاری نوبت به تماس با هزاران نفر می رسد ، بازاریابی تیشرت مطلوب ترین استراتژی تجارت است. هر شخصی که یک تیشرت با یک پیام تجاری بپوشد ، به یک تبلیغ در حال راه رفتن تبدیل می شود. این بدان معناست که هزاران نفر آن تیشرت را هنگام پوشیدن آن می بینند. هزاران نفر از این رو روزانه طرح و پیام تجاری شما را می بینند.

طراحی تیشرت آنلاین

طراحی تیشرت آنلاین

به دلیل افزایش تقاضا برای طرح های تیشرت ، افراد و شرکت های زیادی برای ایجاد این طرح ها برای جلب توجه در حال رقابت هستند. در حال حاضر ، یک طراحی معمولی که به طور معمولی ایجاد شده است ، برای ارتقا نام تجاری یا جلب توجه مردم کارایی نخواهد داشت. تجارت شما باید طراحی تیشرت های شما را بر اساس ایده های منحصر به فرد بنا کند.

محبوبیت و حجم استفاده از یک تیشرت با طراحی سفارشی در حال افزایش است. دلیل این امر این است که شرکت ها ، تی شرت ها را به عنوان یک استراتژی موثر و مدرن برای تبلیغ محصولات یا خدمات یا تخفیف ها پیدا کرده اند. استارتاپ ها به دلیل بودجه کمی که دارند علاقه خاصی به بازاریابی تیشرت دارند. طبق آمار جدید  اندازه بازار چاپ جهانی تیشرت به سرعت در حال افزایش است. ارزش آن 3.4 میلیارد دلار در سال 2019 بود و انتظار می رفت با 9.6 درصدی رشد کند.

در حالی که تقاضا برای یک تیشرت با طراحی مناسب هر روز بیشتر می شود، شما می توانید تقاضای زیادی برای تجارت تی شرت خود ایجاد کنید. اما ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که یک تیشرت را با رویکرد یک طراح حرفه ای بصورت آنلاین طراحی می کنید. فقط چنین طرحی می تواند باعث جلب توجه متغیر افراد شود.

در اینجا چند نکته برای طراحی آنلاین تی شرت آورده شده است

01. بدانید که چرا به یک تی شرت نیاز دارید.

اولین چیزی که باید در مورد آن شفاف باشید هدف از تیشرت است. آیا تیشرت صرفاً برای اهداف تبلیغاتی است و تنها مارک تجاری شما هدف شماست؟ یا آیا برای مد و اهداف شخصی است؟ ممکن است بخواهید برای بزرگداشت یک رویداد طرح تیشرت را ایجاد کنید.

برای دانستن هدف خود از تیشرت ، باید لیستی از موارد را بنویسید. درباره سبک ها ، مضامین و ویژگی های شخصیتی که برند شما برای انتقال آنها نیاز دارد ، بنویسید. به عنوان مثال ، نام تجاری شما می تواند محافظه کار ، بازیگوش ، جدی ، لوکس یا مقرون به صرفه باشد. وقتی یک طرح تی شرت ایجاد می کنید، باید پاسخگوی چنین نگرانی ها و سوالاتی باشد.

02. بودجه تعیین کنید.

قبل از شروع طراحی آنلاین تیشرت ، باید بودجه و کمیت خود را بدانید. میزان پولی که می توانید صرف کنید انتخاب عناصر طراحی و چاپ را نیز تعیین می کند. به عنوان مثال ، می توانید در مورد تعداد رنگی که باید استفاده کنید تصمیم بگیرید. رنگ های بیشتر منجر به صرف هزینه بیشتری برای چاپ می شود.

همچنین بودجه عاملی در انتخاب روش چاپ مناسب خواهد بود. در حالی که برخی از روش ها هنگام چاپ به صورت عمده ایده آل هستند ، اما سایر روش ها برای سفارشات کوچک مناسب ترین روش ها هستند. همچنین می توانید بدانید که چه تعداد چاپ تی شرت را انجام می دهید. بنابراین ، باید بودجه و مقادیر چاپ را برنامه ریزی کنید.

03. الهام بگیرید.

یک ایده الهام بخش ، کلید اصلی برای طراحی آنلاین تیشرت است. اما از کجا می توان الهام گرفت. یکی از بهترین راه ها این است که بفهمید کدام طرح های مرسوم ، مد روز در حال فروش بیشتری هستند. اگر در زمینه فروش تیشرت مشغول هستید ، ابتدا باید بفهمید کدام مضامین و سبک های طراحی مد روز هستند.

می توانید طرح های پرطرفدار را در سایت هایی مانند PrintShop by Designhill ، Teespring و Spreadshirt جستجو کنید ، که عمدتا برای این منظور در نظر گرفته شده اند. فقط با تایپ برخی از کلمات کلیدی می توانید لیستی از روندهای طراحی که در حال حاضر محبوب هستند را داشته باشید.

طراحی تیشرت آنلاین

04.شناخت گزینه های چاپ 

هنگام کاوش در گزینه های چاپ خود ، بدانید که بسته به بودجه ، مواد ، شکل ظاهری و زمان تولید به بسیاری از آنها دسترسی دارید.

در اینجا می توانید گزینه ها را بینید

  • چاپ صفحه نمایش

چاپ روی صفحه نمایش یک استاندارد طلایی در نظر گرفته می شود. در این روش ، چاپگر شما برای هر یک از رنگهایی که استفاده می کنید یک صفحه اصلی ایجاد می کند. این امکان چاپ عمده را فراهم می کند. اما اگر طرح چندین رنگ داشته باشد گزینه گران قیمتی است. این به این دلیل است که هر یک از رنگ ها به صفحه جدید دیگری نیاز دارند.

  • گرافیک وینیل

گرافیک وینیل یک روش چاپ انتقال حرارت است ، با استفاده از وینیل با دوام تر و نه فقط از جوهر. این یک روش بادوام است اما از نظر قیمتی گران است زیرا رنگ های اضافی به بودجه بیشتری احتیاج دارند.

  • چاپ جایگزین مستقیم به لباس

چاپ جایگزین مستقیم به لباس به عنوان چاپ بر اساس تقاضا نیز شناخته می شود ، که یک گزینه نسبتاً جدیدتر است. این امکان را برای چاپ طرح به طور مستقیم بر روی پارچه فراهم می کند. یک مزیت بزرگ این نوع چاپ این است که می توانید با حداکثر جزئیات و چند رنگ طرح را چاپ کنید.

05. مفهوم طراحی خود را مشخص کنید.

برای رسیدن به طراحی تیشرت مقداری وقت و تلاش بگذارید. تیم طراحی و ایده پردازی خود را در مورد ایده های مختلف طراحی جمع کنید. به خودتان و تیم طراحی خود اجازه دهید به طور تصادفی درباره این ایده ها بحث و گفتگو کنید هنگام ایده پردازی ، باید به انواع تی شرت ، سبک و تصاویر ، پیام برند خود فکر کنید.

مطمئن شوید که این ایده های طراحی تیشرت برای اندازه واقعی پیراهن مناسب است. در نظر بگیرید که طراحی در اندازه های بزرگ و کوچکتر از تی شرت چگونه به نظر می رسد.

06. سبک و شبیه سازی

تصمیم بگیرید که می خواهید برای طراحی آنلاین تیشرت به چه سبک و تصویرسازی بپردازید. برای انجام این کار ، شما باید یک تصویر واضح از آنچه برند تجاری شما دارد ، داشته باشید. شما باید دقیقاً در مورد بازار هدف خود بدانید. این امر در انتخاب سبک و تصویر مناسب برای طراحی شما کمک خواهد کرد.

به عنوان مثال ، اگر شما برای پیراهن های بچه گانه طراحی می کنید ، سبک آن کارتونی و زیبا خواهد بود. اما هر سبکی را که انتخاب کنید ، اطمینان حاصل کنید که ساده است و شامل بسیاری از مواد تشکیل دهنده رنگ و خط بیش از حد نیست.

07. تایپوگرافی مناسب را انتخاب کنید.

حروف چاپی که در طراحی تیشرت خود گنجانده اید می تواند در بینندگان تأثیر بگذارد. همچنین موفقیت طراحی شما را تعیین می کند. تایپوگرافی به شخصیت بخشیدن به طراحی کمک می کند. بنابراین ، شما باید بر اساس شخصیت برند خود ، فونت های سریف serif یا غیر serif ، فونت های اسکریپت ، فونت های طنز و غیره را انتخاب کنید.

به یاد داشته باشید که حروف چاپی که انتخاب می کنید به انتقال پیام برند شما به مخاطبان نیز کمک می کند. بنابراین ، پس از تصمیم گیری در مورد پیام نام تجاری خود ، به دنبال حروفچینی مناسب باشید که بتواند پیام را با یک نگاه منتقل کند.

08. رنگهای مناسب را انتخاب کنید.

اطمینان حاصل کنید که انتخاب رنگ شما برای طراحی آنلاین تی شرت کاملاً مناسب است. مشخصه رنگ این است که احساسات مورد نظر را در بیننده برمی انگیزد. هنگام دیدن یک رنگ ، واکنش احساسی به مخاطب مورد نظر نسبت به طرح وجود دارد. به عنوان مثال ، طراحان به طور کلی رنگ قرمز را باعث برانگیختن پرخاشگری ، عشق ، اشتیاق و انرژی می دانند. به همین ترتیب ، زرد رنگ آفتاب است که احساس امیدواری می دهد.

توجه داشته باشید که هر رنگ ، سایه و رنگ آمیزی قادر به برانگیختن احساسات و حتی مجموعه ای از احساسات است. یک طراح باهوش می داند که چگونه از رنگ ها استفاده کند تا از بینندگان هدف یا مشتریان پاسخ احساسی دریافت کند. بنابراین ، با در نظر داشتن مخاطب خود ، رنگ ها را ترکیب کنید.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که استفاده از چند رنگ در طراحی هزینه چاپ شما را افزایش می دهد. بنابراین ، اگر بودجه شما کمتر است ، فقط از یک یا دو رنگ استفاده کنید. اما اطمینان حاصل کنید که آنها مکمل یکدیگر هستند. عاقلانه است که از رنگ پارچه به عنوان پس زمینه استفاده کنید و سپس رنگ متضادی برای طرح انتخاب کنید.

09. خودتان این کار را انجام دهید.

اگر می توانید تی شرت خود را به تنهایی طراحی کنید ، هزینه آن از بودجه شما کاهش می یابد. بنابراین ، اگر بودجه کمی دارید ، می توانید خودتان طراحی کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید استفاده از نرم افزار طراحی است که به صورت کشیدن و رها کردن کار می کند. رنگ ها ، قلم ها و عناصر غیره را انتخاب کنید و آنها را در قاب طراحی رها کنید و طرح را کامل کنید.

از میان نرم افزارهای برجسته طراحی ، می توانید به فکر انتخاب Adobe Photoshop ، Adobe Illustrator ، InkSpace ، CorelDraw و GraffixProStudio باشید.

10. یک حرفه ای استخدام کنید.

در صورت داشتن بودجه کافی برای طراحی آنلاین تیشرت ، بهتر است یک طراح گرافیک حرفه ای استخدام کنید. طراح می داند که چگونه یک تی شرت سفارشی مطابق با سلیقه و نیاز شما ایجاد کند. یک مزیت استخدام یک طراح این است که شما می توانید به صورت یک به یک کار کنید. شما تجدیدنظرهای زیادی در طراحی خواهید کرد ، به این معنی که ایده های طراحی زیادی برای انتخاب دارید. همچنین ، می توانید از طراح بخواهید برخی ایده ها را بهبود بخشد.

11. طراحی از طریق مسابقه(Crowdsource The Design)

یکی دیگر از گزینه های موثر که می توانید بررسی کنید ، استفاده گسترده از طراح ها در بازار است. به فکر برون سپاری آن به یک بازار خلاق پیشرو باشید. این بازارها صدها حرفه ای و همچنین طراحی آماتوری دارد. آنها تمام تلاش خود را می کنند تا در مسابقه طراحی تی شرت و یک جایزه جذاب برنده شوند.

در نتیجه آن ، شما به سرعت به ده ها ایده جدید طراحی تی شرت از همان تعداد طراح با استعداد دسترسی دارید. آنها از پس زمینه های مختلف فرهنگی و طراحی از سراسر جهان به مسابقه شما می آیند. به این ترتیب می توانید طرحی را انتخاب کنید که به نظر شما مناسب مخاطبان و بازار هدف شما باشد. بنابراین ، با راه اندازی مسابقه طراحی خود ، خدمات بسیاری از طراحان با استعداد را دارید.

12. یک شرکت چاپی انتخاب کنید.

پس از اتمام طراحی آنلاین تی شرت ، اکنون زمان چاپ آن روی تیشرت ها فرا رسیده است. برای این منظور ، اگر می خواهید به صورت آنلاین انجام شود ، باید بستر چاپ مناسبی را انتخاب کنید. برای چاپ فیزیکی ، می توانید به یک چاپخانه نزدیک مراجعه کرده و کار را به پایان برسانید. اما این ممکن است باعث افزایش هزینه و گرفتن وقت شما نیز بشود. بنابراین ، یک سایت چاپ آنلاین مثل پاپ چاپ بهترین گزینه برای بسیاری از مشاغل مورد نظر برای فروش تی شرت است.

شما می توانید PrintShop توسط Designhill (نام سایت خود را بویسید) را به عنوان بستر چاپ خود انتخاب کنید. این یک سایت ایده آل برای چاپ است که در آن تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که به سایت سفارش دهید تا یک طرح خاص را روی تیشرت های سفارشی با مشخصات و مشخصات چاپی شما چاپ کند. سپس ، سایت طرح را روی پارچه تی شرت انتخابی شما چاپ خواهد کرد. به این ترتیب ، در انجام کل مراحل ، در وقت و هزینه خود صرفه جویی می کنید.

طراحی تیشرت آنلاین

13. فایل های مناسب را دریافت کنید.

از آنجا که در حال طراحی آنلاین هستید ، مطمئن شوید که طراح شما طرح را در پرونده مناسب برای شما ارسال کرده است. اگر به طرح تیشرت خود در قالب وکتور نیاز دارید ، باید در فایلی مانند Adobe Illustrator ، PDF یا پرونده EPS باشد. اما اگر چاپگر شما می تواند رنگ های سفارشی را در خود جای دهد، پس باید کدهای رنگی Pantone یا CMYK داشته باشید تا رنگ ها را همانطور که می خواهید بدست آورید.

اینها مهمترین گامهایی است که باید برای طراحی آنلاین تیشرت بردارید. اطمینان حاصل کنید که هر مرحله را با نهایت احتیاط و اطلاعات برداشته اید. فرآیند طراحی باید از ابتدا تا انتها به صورت حرفه ای به پایان برسد.

در نهایت

بسته بندی کردن

تیشرت ها ابزارهای مفیدی در بازاریابی هستند که اطمینان و اعتماد شما را در بین مخاطبان هدف بیشتر می کند.

از سوی دیگر اگر بودجه شما کم است شما میتوتنید یک تیشرت آنلاین طراحی کنید تا هزینه های طراحی خود را کاهش دهید. برای ایجاد طرحی متناسب با موضوع بازار هدف و مشتریان و تصویر برند شما باید مراحل را به صورت حرفه ای دنبال کنید.

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

چاپ سیلک چیست؟

چاپ سیلک از روش‌های قدیمی چاپ بر روی سطوح مختلف است اما…

چاپ پلکسی چیست؟

چاپ پلکسی به هر نوع تولید اقلام تبلیغاتی یا تزئینی چاپ اشاره…

دیدگاهتان را بنویسید