صفحه اصلی > خواندنی های کاتالوگ : کارت دعوت عروسی فوق العاده زیبا

کارت دعوت عروسی فوق العاده زیبا

کارت دعوت عروسی

همه عروس و داماد ها هرچه به تاریخ عروسی نزدیک تر می شوند، استرسی شیرین را تجربه می کنند. قطعا همه دوست دارند که بهترین مراسم عروسی را برگزار کنند و برای خودشان و مهمانان یک شب به یاد ماندنی بسازند. برای داشتن مراسمی شیک لازم است که همه چی دقیق و منظم باشد. برای مثال چیدمان میز و صندلی ها، شام و پذیرای از مهمانها…و موارد دیگر.

کارت دعوت عروسی از مواردی است که همه عروس و دامادها برای انتخاب آن وسواس به خرج می دهند که چگونه بهترین کارت عروسی را داشته باشیم؟ متن جذاب از کجا پیداکنیم؟ چه رنگهای باید در کارت عروسی استفاده شود؟ کارت دعوت هرچه زیباتر باشد علاوه بر اینکه خودتان آن را دوست دارید برای مهمانانی که قرار است توسط این کارت ها دعوت شوند نیز جذاب و به یادماندنی خواهد بود. با ما همراه باشید تا نکته های که در داشتن کارت عروسی شیک به شما کمک می کند را بازگو کنیم.

کارت دعوت

نکات مهم در داشتن کارت دعوت زیبا

قطعا سلیقه همه عروس و داماد ها مشابه نیست و هرکدام به یک سبک شعر، رنگ و طرح خاصی علاقه دارند. پس اول علایق خود را بسنجید و سپس برای کارت عروسی اقدام کنید.

مدل کارت عروسی

مدلی که برای کارت عروسی انتخاب می کنید مهم است.شاید باخودتان بگویید که در کل چند مدل کارت عروسی داریم؟ ببینید شما با توجه به جشن خود می توانید مدل کارت را نیز انتخاب کنید. یعنی افراد با توجه به کارت شما می توانند تشخیص دهند که به چه جشن عروسی دعوت شده اند. که آیا لباسی ساده بپوشند و یا لباس های شلوغ تر، برای مثال اگر جشنی دوستانه دارید و ساده برگزار می شود می توانید به جای استفاده از کارت دعوت های پرزرق وبرق از کارت های ساده و دوستانه مناسب جشنتان استفاده کنید. و یا اگر جشنی مجلل و لوکس در نظر دارید کارت های با طراحی خاص و نسبتا شلوغ استفاه کنید.

عکس روی کارت

شما می توانید از عکس های دونفره خود برای چاپ روی کارت دعوت استفاده کنید، حتی این عکس میتواند به صورت فانتزی و یا جذاب روی کارت شما قرار بگیرد که در اخر کارت شما بسیار جذاب و منحصر به فرد خواهد بود.

نوشته های ثبت شده در کارت

بیشتر کارت ها یک متن شعر دارد به علاوه اسم عروس و داماد شما می توانید برای داشتن کارتی جذاب تر با توجه به نوع جشنتان یک متن انتخاب کنید مثلا اگر دوستانه است می توانید یک متن شوخ طبعانه بنویسید و یا اگر مجلل است می توانید دو بیت شعر زیبا انتخاب کنید. حتی می توانید متن شعر را خودتان با همسرتان بنویسید و حتما شعر نباشد می توانید در یک جمله کوتاه حس خودتان را بیان کنید که بسیار خاص و زیبا می شود.

رنگ کارت دعوت

رنگ کارت عروسی بسیار مهم است اگر مدلی که انتخاب کرده اید هرچقدر زیبا باشد ولی در ترکیب رنگ دقت نکرده باشید تمام ظرافت مدل کارت را از بین خواهد برد. امروزه کارت های سفید طلایی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد که می توانید استفاده کنید اما برای اینکه کارتی متفاوت داشته باشید می توانید ترکیب رنگ کارت دعوت را با تم عروسی ست کنید. یعنی در فضای جشن از چه رنگ های برای بادکنک ها، گل ها، میز و صندلی ها، استفاده شده شماهم می توانید در رنگ کارت دعوت از آن استفاده کنید.

فونت متن کارت دعوت

برای متن و شعری که انتخاب کرده اید می توانید یک فونت زیبا انتخاب کنید که البته برای همه خوانا باشدو به راحتی متوجه نوشته ها بشوند. می توانید اسم و خودتان را به جای اینکه عادی بنویسید با یک فونت جذاب اسم ها را ترکیب کنید مانند یک لوگو روی کارت دعوت چاپ کنید. که ایده ای بسیار جذاب خواهد بود.

کارت دعوت

تعداد بیشتری سفارش دهید

معمولا همه افراد به تعداد مهمان های خود سفارش کارت عروسی می دهند. و اما یک حرکت هوشمندانه این است که از تعداد مهمانها بیشتر کارت سفارش دهید چراکه ممکن است برای تعدادی کارت ها مشکلی پیش بیاید، یا اسم مهمانان را به اشتباه وارد کنید… و دلایلی دیگر.

استفاده از کارت های مختلف

قطعا همه ما دوستان صمیمی داریم که منتظر عروسی دوستشان هستند، یک ایده جالب که می توانید به کار ببرید این است که برای دوستان صمیمی تان می توانید کارت مجزا با طراحی متفاوت سفارش دهید. می توانید از جملات بامزه و یا عکس خودتان با دوستانتان را روی کارت چاپ کنید. و برای مهمانان دیگر نیز می توانید کارت های رسمی ارسال کنید.

کارت عروسی را پست کنیم یا دستی ببریم؟

هنگام نزدیک شدن به تاریخ عروسی همه به نحوی مشغول کاری هستند و سرشان شلوغ است، اما اگر بتوانید برای بزرگترهای فامیل و یا دوستان صمیی به صورت دستی کارت را ببرید خیلی بهتر است تا اینکه پیک آنها را ببرد، اما همانطور که قبلا گفتیم ممکن است وقت این کار را نداشته باشید و مهمانها درک می کنند که ممکن است خودتان نتوانید کارت را به دست آنها برسانید.

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

چاپ سیلک چیست؟

چاپ سیلک از روش‌های قدیمی چاپ بر روی سطوح مختلف است اما…

چاپ پلکسی چیست؟

چاپ پلکسی به هر نوع تولید اقلام تبلیغاتی یا تزئینی چاپ اشاره…

دیدگاهتان را بنویسید