مزایای تقویم رو میزی

تقویم سال 1402

مزایای داشتن تقویم رومیزی چیست؟

 داشتن یک تقویم رومیزی نه تنها می تواند زندگی شما را ساده کند ، بلکه می تواند به شما در کاهش استرس و اضطراب که اغلب با تلاش برای پیگیری قرارهای شما همراه است، کمک کند.

اگرچه ما می خواهیم باور داشته باشیم که به طور طبیعی منظم هستیم و می توانیم همه مواردی را که باید در طول هفته مراقبت کنیم به خاطر بسپاریم، انجام این کار به صورت طولانی مدت امکان‌پذیر نیست. برای درک بهتر شما در اینجا چهار مورد را یاد آوری می کنم که می تواند به شما کمک کند تا انجام دهید.

قرارهای خود را پیگیری کنید

گرچه به نظر می رسد مشکلی وجود ندارد، داشتن یک تقویم روی میز می تواند به شما کمک کند تا قرارهای هفتگی خود را ردیابی و حفظ کنید – حتی اگر قرار های زیادی نداشته باشید.

تقویم رومیزی

متأسفانه، افرادی که چند جلسه و ملاقات به صورت پراکنده دارند بیشتراحتمال دارد قرار های خود را فراموش کنند، فقط به این دلیل که این کار معمول نیست. به همین ترتیب، اگر عادت دارید چند قرار ملاقات داشته باشی، فراموش کردن نام یا آدرس کاملاً رایج است. با ضبط همه چیز در یک مکان مرکزی، به جای اینکه بخواهید تمام اطلاعات را در ذهن خود نگه دارید، به تمام جزئیات دسترسی خواهید داشت.

صورت حساب های خود را مدیریت کنید

هیچ چیز بدتر از اینکه شما باید هزینه های دیرکرد صورتحساب خود را پرداخت کنید نیست، فقط به این دلیل که یادتان نیست که آن را پرداخت کنید. متأسفانه، این امر همزمان با بی نظمی است. برای اینکه به یاد داشته باشید که قبض های خود را به موقع پرداخت کنید، با نوشتن تاریخ سررسید در تقویم رومیزی، کار خود را شروع کنید. اگر می‌دانید هر ماه صورتحساب شما چقدر است، وقت بگذارید و مبالغی را که باید پرداخت کنید نیز در آن بگنجانید. برای آن دسته از افرادی که پرداخت قبض برایشان سخت است، چند روز قبل یک یادداشت کوچک درج کنید.

تقویم زیبای رومیزی

تعطیلات را به خاطر بسپارید

پیگیری یک برنامه برای خودتان به اندازه کافی دشوار است – چه رسد به اینکه که تمام روزهای تعطیل مدرسه، تعطیلات، برنامه های معمول و سایر برنامه های بقیه خانواده خود را نیز اضافه کنید.

حتی اگر خودتان فرزند ندارید، اگر خانواده شما به طور معمول جشن هایی را برگزار می کنند (مانند تولدها یا سالگردها) حتماً آنها را در تقویم میز کار خود دنبال کنید. اطمینان حاصل کنید که هر یک از هدایا یا کارتهای مورد نیاز برای خرید راحداقل یک هفته قبل ،یادداشت می کنید، بنابراین وقت کافی برای ارسال آن از طریق پست (در صورت نیاز) خواهید داشت.

هرگونه پروژه در حال انجام را سازماندهی کنید

اگر می خواهید یک پروژه بزرگتر را برنامه ریزی کنید ، استفاده از تقویم رومیزی بهترین روش برای برنامه ریزی همه مواردی است که به طور مداوم به آن نیاز دارید. اطمینان حاصل کنید که پروژه را به بخشهای کوچکتر و قابل دستیابی تقسیم می کنید تا از اینکه پیشرفت نمی کنید ناراحت نشوید. با شکستن کارها، به احتمال زیاد خواهید دید که چه چیزی واقعاً درگیر هدف نهایی شما است – و چه مقدار کار در واقع باید انجام دهید. اگر درمورد  مدت زمان  اطمینان ندارید (به عنوان مثال اگر پروژه جدیدی باشد) ، به سادگی قبل از شروع، مدت زمان مورد نیاز را تخمین بزنید.

تقویم های رومیزی

پس همین حالا یک تقویم رومیزی سفارش دهید

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

چاپ سیلک چیست؟

چاپ سیلک از روش‌های قدیمی چاپ بر روی سطوح مختلف است اما…

چاپ پلکسی چیست؟

چاپ پلکسی به هر نوع تولید اقلام تبلیغاتی یا تزئینی چاپ اشاره…

دیدگاهتان را بنویسید