صفحه اصلی > خواندنی های کارت ویزیت : 8 دلیل برای اینکه کارت ویزیت هنوز مهم است

8 دلیل برای اینکه کارت ویزیت هنوز مهم است

کارت های ویزیت معمولاً حاوی مشخصات اصلی تماس با یک شرکت هستند. اما بازاریاب ها این کارت های مدرن را به ابزاری کارآمد برای جلب مشتری تبدیل کرده اند. کارت ها امروزه راهی برای ایجاد اولین تأثیر سریع بر گیرندگان آن هستند.

با مرکز چاپ و تبلیغات در تهران پاپ چاپ همراه باشید.

با وجود همه پیشرفت های فنی، کارت های ویزیت هنوز جایگزین ندارند. بیشتر مقامات شرکت در هنگام دست دادن با مشتری احتمالی، تعدادی کارت را در جیب خود نگه می دارند و کارت ها را به مشتری می دهند. کارت ها برای رونق تجارت در یک نمایشگاه تجاری، سمینار یا یک جلسه تجاری مفید هستند.

کارت های ویزیت بخشی از تمرین برندینگ  است که بازاریابان برای پیروزی در رقابت انتخاب می کنند. این کارت ها فقط اطلاعات تماس مانند آدرس ایمیل، شماره تلفن، آدرس وب سایت و سایر موارد را در خود ندارند. استراتژیست های هوشمند کارت ها را به طرح های چشمگیر تبدیل می کنند. این طرح برای یک تجارت فوق العاده مطلوب است. هر عنصر طراحی مانند رنگ، نوع متن، فضا، تصویر و آرم و…خود برای تأثیرگذاری دلخواه در کارت استفاده می کند.

کارت ویزیت برای  مشتریان عمومی دریچه ای برای دستیابی به کیفیت محصولات یا خدمات احتمالی یک شرکت است. طبق یک مطالعه، 72 درصد مردم با توجه به کیفیت کارت ویزیت خود، در مورد یک شرکت نظر می دهند. بنابراین واضح است که کارت می تواند تجارت شما را ایجاد یا خراب کند. اگر کارت ویزیت دارای اندازه مناسب نباشد، کاغذ کارت بسیار نازک باشد و طراحی آن نتواند آنها را تحت تأثیر قرار دهد، بسیاری از مشتریان خود را از دست خواهید داد.

8 دلیل مهم بودن کارتهای کسب و کار 

1. سهولت دادن اطلاعات تماس

کارت ویزیت

یک دلیل برای کارت ویزیت که هنوز در گردش است این است که آنها اطلاعات تماس را به راحتی تحویل می دهند. اطلاعات تماس یک شرکت برای مشتریان حیاتی است. تمام اطلاعات تماس شما مانند آدرس ایمیل و شماره تلفن در کارت موجود است. گیرنده می تواند کارت را به راحتی در یک کیف پول یا کشوی دفتر قرار دهد. بنابراین این کارتها در یافتن سریع جزئیات یک شرکت مفید هستند.

2. ایجاد یک رابطه ی گرم 

هنگام توزیع کارت ویزیت، مشتریان فقط اطلاعات تماس را دریافت نمی کنند. بسیاری از دست دادن ها با رد و بدل کردن این کارتها انجام می شود. هر دو طرف تشکر و احوالپرسی می کنند. علاوه بر این، آنها وقت خوبی را در حین صحبت می گذرانند و ارتباط خوبی برقرار می کنند. آنها اطلاعات تماس خود را از طریق کارت ها در یک محیط دوستانه به اشتراک می گذارند. این گرما در ایجاد ارتباط با مشتری کمک می کند.

3. اولین برداشت سریع را انجام دهید.

هر تجارت جدی انجام شده باید توجه مشتریان هدف خود را جلب کند. به دلیل حواس پرتی های زیاد، اولین برداشت فوری از مخاطب مورد نظر بسیار مهمتر می شود.

یک طراحی کارت ویزیت جذاب و متفکر توجه را به خود جلب کرده و احساس مطلوبی از تجارت ایجاد می کند. آرم شرکت، جزئیات شرکت که با سلیقه نمایش داده شده، استفاده از رنگهای مناسب مارک و نوع چاپ مطمئناً جلوه ای حرفه ای به کارت می بخشد. این کار شما را به عنوان یک مارک تجاری برای مشتریان قابل شناسایی می کند.

 

4. در بعضی از فرهنگها مناسب است.

در برخی فرهنگ ها کارت ویزیت جایگاه برجسته ای دارد. از نظر آنها کارتها بخشی از تشریفات تجاری هستند. به عنوان مثال، اگر در هنگ کنگ تجارت می کنید، وقتی شخصی کارت را به شما می دهد باید کارت ویزیت خود را ارائه دهید.

اگر کارت خود را به اشتراک نگذارید مطمئنا مشتری را از دست خواهید داد. به همین ترتیب، در ژاپن، مشتریان کیفیت کاغذ کارت شما را می بینند تا قضاوت کنند که چگونه کار خود را به طور کارآمد اداره می کنید.

با این حال، هنگام ایجاد ایده های کارت ویزیت، ضروری است که طراحی آرم شما به طور برجسته در یک طرف ظاهر شود. این آرم و اطلاعات تماس دلیل ایجاد کارت شما هستند.

5. آنها را به ابزارهای مستقیم بازاریابی تبدیل کنید.

کارت ویزیت سفارشی مدرن ابزاری مستقیم برای بازاریابی است. در حالی که بهینه سازی موتور جستجو، بازاریابی از طریق ایمیل و سایر روش های بازاریابی منجر به مشتری و مشتری بالقوه می شود، هنوز کارت ویزیت موثرتر است. و این به دلیل جلسه حضوری است که با اشتراک کارتها همراه است.

6. تجارت خود را قابل اعتماد کنید.

در کارت های ویزیت همچنین باید ذکر شود که شما یا تجارتتان از چه مهارت هایی برخوردار است. دادن نام شرکت و اطلاعات تماس کافی نیست. اگر کارت شما به گیرنده در مورد مهارت اضافی شما اطلاع می دهد، به شما در معرفی افراد کمک می کند. فرد گیرنده می تواند تجارت و مهارت های شما را به شخصی که به دنبال آن مجموعه مهارت است، ارجاع دهد. این مهم است که شما با افراد از زمینه های مختلف روبرو می شوید. آنها می توانند تجارت شما را به دیگران ارجاع دهند.

کارت ویزیت

7. اعتماد سازی

به دلیل یک فضای رقابتی در بازار، مشتریان باید به یک شرکت و محصولات آن اعتماد داشته باشند. اگر آنها به پیشنهادات یک شرکت ایمان نداشته باشند، فقط خرید می کنند. کارت های بازرگانی می توانند کسری اعتماد را تا حدودی پر کنند.

علاوه بر این، یک طراح گرافیک حرفه ای می داند که چگونه رنگ و غیره را در طراحی کارت گنجانده تا اعتماد را برانگیزد.

8. آن را به ابزار شبکه خود تبدیل کنید.

کارت های بازرگانی نقش بسزایی در ایجاد فرصت ها دارند. آنها به دلیل قدرت شبکه شخصی به افزایش فروش کمک می کنند. به یاد داشته باشید که با یک برنامه شبکه ای ثابت، تجارت شما می تواند یک هویت تجاری واقعی ایجاد کند. کارت های ویزیت به طور چشمگیری در ایجاد زنجیره ای از روابط شخصی کمک می کنند.

در نهایت

کارت های بازرگانی اهمیت خود را در دنیای مجازی امروز حفظ کرده اند. این کارت ها به برقراری ارتباط شخصی گرم با مشتریان کمک می کنند. این یک ابزار بازاریابی برای ایجاد اعتماد، ایجاد نام تجاری و انتقال پیام به مشتریان بالقوه است.

اگر به دنبال الهام کارت ویزیت هستید، به جای درست آمده اید. ما 25 کارت ویزیت خلاقانه در سراسر جهان را جمع آوری کرده ایم. امیدوارم که آنها در ایجاد شما الهام بگیرند.

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

سایز کارت ویزیت استانداردها و نکات مهم زیباترین کارت ویزیت های دنیا

کارت ویزیت به‌عنوان نماینده‌ای کوچک اما تاثیرگذار از برند و شخصیت کاری…

جدیدترین تکنولوژی در صنعت چاپ چاپ سیلیکونی

چاپ سیلیکونی که به ‌عنوان چاپ تامپو نیز شناخته می‌شود، یکی از…

هر آنچه در مورد کارت ویزیت PVC باید بدانید

اگر ماندگاری، انعطاف پذیری و حالت فنری کارت ویزیت برایتان مهم است…

دیدگاهتان را بنویسید