ایده های خلاقانه برای طراحی تقویم رومیزی و دیواری

ایده خلاقانه تقویم رومیزی و دیواری
تقویم رومیزی وسیله ای است که بر روی یک میز قرار می گیرد و تاریخ را به همراه رویدادهای آن روایت می کند. این نوع از تقویم بیشتر در محیط هایی که حالت اداری دارند استفاده می شود و می تواند نقش مهمی در انجام درست کارها داشته باشد. همچنین برخی دیگر از تقویم ها از نوع دیواری می باشند که به شکل مستقیم بر روی دیوار قرار می گیرند. هر کدام از این محصولات در نوع خود ارزشمند هستند و فواید زیادی دارند. برای اینکه در این مورد اطلاعات دقیق تری را به دست آورید، در مورد طراحی تقویم ها اطلاعات بیشتری را در اختیارتان قرار می دهیم.

مزیت های تقویم رومیزی چیست؟

همانطور که می دانید برای انجام کارهای اداری باید مراحل مختلفی را پشت سر گذاشت که هر کدام از آن ها در زمان خود انجام می شود. در واقع در محیط های اداری تاریخ اهمیت زیادی دارد و کارها بر اساس آن جلو می رود. بر همین اساس بر روی میز کارمندان تقویم گذاشته می شود تا برنامه ریزی ها به صورت حرفه ای انجام شود. همچنین کارمند می تواند اتفاقات مختلف را از روی تقویم بررسی کرده و روزهای مناسب برای انجام کار خود را بیابد. نکته دیگری که باید به آن دقت کنید برندسازی با کمک تقویم های رومیزی و دیواری است. در حال حاضر چاپ تقویم رومیزی ارزان باعث شده تا به صورت یک هدیه تبلیغاتی دربیاید و توسط شرکت به افراد مختلف داده شود. احتمالا شما هم تا به حال تقویم تبلیغاتی را به شکل هدیه دریافت کرده باشید.

در واقع چاپ سررسید ارزان و انواع تقویم ها باعث شده تا این وسایل به عنوان ابزاری برای برندسازی مورد استفاده قرار بگیرند. اکثر شرکت ها برای اینکه خود را بهتر به مشتریان خویش بشناسانند از این تقویم ها بهره می برند. این تقویم ها تاریخ های شمسی،‌ میلادی و قمری را به صورت همزمان پوشش می دهند. جزییات زیادی در تقویم های رومیزی و دیواری نشان داده می شود تا شما بتوانید به خوبی بر اساس آن تصمیم گیری لازم را انجام دهید. چاپخانه های زیادی در حال تولید تقویم هستند که هر کدام از آن ها با استاندارهای خود این کار را انجام می دهند. حجم سفارشات برای چاپ ست اداری نیز در حال افزایش است و بخش مهمی از تولید را به خود اختصاص داده است. به طور کلی ست لوازم اداری همیشه از واجبات بوده و باید به صورت مرتب خریداری گردد.

طراحی و ساخت تقویم رومیزی اداری

یک تقویم رومیزی از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که همه بخش ها باید به خوبی طراحی شوند. قسمت پایه این تقویم از جنس مقوای سخت است زیرا وزن کل تقویم بر روی آن قرار خواهد گرفت. برای اینکه تقویم رومیزی زیباتر دیده شود، قسمت پایه آن با کمک یک لایه سلفون یا گلاسه پوشیده می شود. برای دو وجه دیگر تقویم از مقواهای نرم تری استفاده می شود زیرا فشار زیادی بر روی آن ها قرار نمی گیرد. در قسمت بالایی تقویم سیم ها قرار می گیرند که وظیفه آن ها حفظ برگه های تقویم است. این برگه ها نازک تر از بقیه هستند و با گذشت هر تاریخ باید آن را ورق بزنید. در حال حاضر طرح های متنوعی بر روی این تقویم کار می شود.

معمولا شرکت ها و سازمان ها طرح مورد نظر خود را به چاپخانه تحویل می دهند و بعد از چند روز آن را دریافت می کنند. مواردی مانند لوگو،‌ اسم شرکت، نشانی شرکت و همچنین نحوه فعالیت باید به صورت کلی در تقویم آورده شود. اگر می خواهید که از طریق هدیه دادن تقویم جذب مشتری کنید حتما اصول زیبایی شناختی را در نظر بگیرید. سایز و اندازه تقویم ها نیز بر عهده خودتان خواهد بود و می توانید آن را بر حسب سلیقه خود انتخاب کنید. معمولا تقویم های دیواری در اندازه های a4 و a3 ارائه می شوند و به صورت مستقیم بر روی دیوار قرار می گیرند. تقویم های رومیزی از جذابیت بیشتری برخوردار هستند و اکثرا از طرف شرکت ها و سازمان ها سفارش داده می شوند.

سخن پایانی

برای اینکه یک سازمان یا اداره در انجام وظایف خود موفق باشد باید ست لوازم اداری مورد نیاز را تهیه کند. خوشبختانه امکان چاپ ارزان ست لوازم اداری فراهم شده و شرکت های مختلف می توانند از آن بهره مند شوند. اگر شما در این زمینه موفق عمل کنید، ارزش و اهمیت برندتان چند برابر می شود و در نتیجه کسب و کار موفق تری خواهید داشت. تجربه نشان داده است که هدیه دادن سررسید و تقویم خاطره خوشی را در ذهن مشتری به جای می گذارد.

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

چاپ سیلک چیست؟

چاپ سیلک از روش‌های قدیمی چاپ بر روی سطوح مختلف است اما…

چاپ پلکسی چیست؟

چاپ پلکسی به هر نوع تولید اقلام تبلیغاتی یا تزئینی چاپ اشاره…

دیدگاهتان را بنویسید