صفحه اصلی > خواندنی های کارت ویزیت : ایده های خلاقانه کارت ویزیت

ایده های خلاقانه کارت ویزیت

چگونه کارت ویزیت چاپ کنیم

در سال های اخیر، بیشتر تعاملات تجاری شما احتمالاً در فضای دیجیتال انجام می شود. اما این بدان معنی نیست که رسانه های چاپی راهی ناکارآمد برای تأمین نیازهای تجاری شما هستند. و یک دارایی تجاری که هرگز از مد نمی افتد؟

در حال حاضر از نظر فنی، فقط در صورت ملاقات با مشتری، مشتری یا همکار بالقوه می توانید شماره تلفن و ایمیل خود را مبادله کنید. اما شش ماه بعد، وقتی آنها تلفن خود را نگاه می کنند ، این احتمال وجود دارد که بخاطر بیاورند شما کی هستید؟ به احتمال زیاد نه. مبادله کارت ویزیت فیزیکی یک روش عالی برای ایجاد یک تأثیر ماندگار برای تجارت شما است. این مارک تجاری شما را تقویت می کند، به مردم کمک می کند تا به یاد داشته باشند که شما چه کسانی هستید و تجارت شما چیست. اما همه کارت های ویزیت برابر نیستند. اگر کارت ویزیتی می خواهید که اثری از خود برجای بگذارد و نتایج واقعی را در این روند به دنبال داشته باشد ، باید خلاق باشید.

ارزانترین کارت ویزیت ها

در قیمت گذاری کارت ویزیت ها جنس و مقاوم بودن آنها بسیار تاثیر گذار است، اگر کارت ویزیتی که شما سفارش می دهید از مقومت کمتری برخوردار باشد هزینه آن نیز کمتر می باشد. از انواع کارت ویزیتی که مقاومت کمتری دارند می توان به کارت ویزیت سلفون براق و مات، گلاسه، ویووی اشاره کرد.

کارت ویزیت شیک

سایز مناسب کارت ویزیت

در طراحی کارت ویزیت و تعیین سایز آنها سلیقه مشتری هم تاثیر دارد، اما سایز معمولی آن 8.5 در 4.8 سانتی متر می باشد. شما عزیزان می توانید در هنگام سفارش کارت ویزیت مورد نظر از پاپ چاپ، سایز، جنس، ضخامت…را به دلخواه انتخاب کنید.

هدف اصلی طراحی کارت ویزیت چیست؟

هدف کلی از چاپ کارت ویزیت این است که اطلاعات خود را به اشتراک بگذارید، خواه این نام تجاری شما باشد، آدرس دفتر کار شما یا اطلاعات تماس شخصی شما باشد. و برای انجام این کار، باید متن را در آن قرار دهید. اما در برخی کارت های بازرگانی، تایپوگرافی فراتر از راهی برای ترجمه اطلاعات اصلی است، این یک کار هنری است.

کارت ویزیت هایی که فونت در مرحله مرکزی قرار می گیرد، خواه با قلم طراحی شده سفارشی، با طرح جالب یا با سلسله مراتب تایپوگرافی منحصر به فرد، روشی عالی برای اطمینان از ایجاد تأثیرات پایدار در پیام رسانی اصلی شما است (که این تمام امتیاز کارت ویزیت است).

کارت ویزیت شیک

ایده های کارت ویزیت با تایپوگرافی جالب

وقتی نوبت به طراحی می رسد، اغلب کمتر مورد استقبال است، رویکرد حداقلی به کارت ویزیت می تواند بسیار تأثیرگذارتر از تلاش زیاد برای استفاده از عناصر در طراحی شما باشد. و به عنوان یک یادداشت فرعی، “مینیمال” به هیچ وجه به معنای کسل کننده نیست. هنوز روشهای خلاقانه زیادی برای آزمایش وجود دارد (مانند ترکیب رنگهای غیر منتظره یا طرح بندی متن) بدون اینکه در قسمت جلوی طراحی بیش از حد استفاده کنید.

سبک تمیز و مینیمالیستی احساس پیچیدگی ایجاد می کند. گنجاندن این سبک در طراحی کارت ویزیت شما همین موضوع را راجع به شرکت شما می گوید. بی انتها و کلاسیک است و اگر می خواهید برند شما اینگونه در بازار دیده شود، رویکرد مینیمالیستی در طراحی کارت ویزیت برای شما مناسب است.

کارت ویزیت شیک

کارت ویزیت ماکسیمالیستی یا شلوغ

مینیمالیسم عالی است؛ اما همانطور که گفتیم، گاهی اوقات کمتر بیشتر استفاده می شود. اما عکس آن نیز صادق است. گاهی اوقات، چیزهای بیشتری وجود دارد و انتخاب مسیری با صدای بلند و پررنگ (چه با رنگ های روشن، گرافیک جالب یا جزئیات پیچیده) راهی برای طراحی کارت ویزیت خودتان است، به ویژه اگر از صنایع خلاق جدا نیستید.

چرا این روش کار می کند ؟

شما به شخصی کارت ویزیت خود را می دهید زیرا می خواهید او شما را به یاد بیاورد. و چه راهی بهتر از ایجاد یک کارت ویزیت با طراحی جسورانه؟ در مثال های بالا، ما می بینیم که چگونه از رنگ، بافت، فونت و حتی چراغ های LED استفاده می شود تا اثری ماندگار داشته باشد.

کارت ویزیت سه بعدی

اگر می خواهید یک المان اضافی از سرگرمی و خلاقیت را در طراحی کارت ویزیت خود تزریق کنید، سه بعدی کردن یک روش عالی برای انجام آن است.

وقتی نوبت به طراحی سه بعدی کارت های ویزیت می رسد، گزینه هایی دارید. شما می توانید یک بافت سه بعدی ظریف را در طراحی خود بگنجانید (مانند یک آرم برجسته یا یک کارت بافتی)، کارت ویزیت خود را طوری طراحی کنید که به شکل سه بعدی درآید یا همه کار را انجام دهید و کارت ویزیت خود را به یک قطعه هنری متحرک و سه بعدی تبدیل کنید.

چرا این روش کار می کند ؟

سه بعدی شدن با کارت ویزیت به معنای واقعی کلمه بعد دیگری به طرح های شما می بخشد. جالب و غیرمنتظره است و تأثیر ماندگاری بر مخاطبان شما خواهد گذاشت (و چه چیزی از این خلاق تر است؟!).

کارت ویزیت عکس محور

هنگامی که نوبت به ایجاد علامت با کارت ویزیت می رسد، یکی از تأثیرگذارترین کارهایی که می توانید انجام دهید چیست؟ یک تصویر اضافه کنید. طراحی کارت ویزیت شما در اطراف عکس (اعم از عکس شما، محصول شما یا مورد مرتبط با مشاغل شما) می تواند آنها را به یاد ماندنی تر و از نظر بصری جالب تر کند.

چرا این روش کار می کند ؟

نوشتار زیاد برای بسیاری از افراد طاقت فرسا است، افزودن عکس به کارت ویزیت به شما کمک می کند تا به افرادی که دید بیشتری دارند متصل شوید. بعلاوه، اگر از یک عکس شخصی استفاده می کنید، بلافاصله چهره ای به یک نام (چه آن صورت شما باشد و چه صورت محصول شما) قرار می دهد، که باعث می شود افراد به راحتی به خاطر بیاورند که دقیقاً چه کسی هستید و در چه زمانی از چه چیزی استفاده می کنید.

چند ایده کارت ویزیت:

کارت ویزیت شیکمجتمع پاپ چاپ با سابقه ی ۳۰ ساله ی درخشان به عنوان بهترین مرکز ارائه دهنده ی باکیفیت فرم های عمومی و اختصاصی چاپ، نه تنها مجموعه ای از ماشین های پیشرفته و به روز  است بلکه مجموعه ای از اولین هاست. برای ثبت سفارش هم می توانید محصول مورد نظر را از منوی محصولات انتخاب کنید
طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

چاپ پلکسی چیست؟

چاپ پلکسی به هر نوع تولید اقلام تبلیغاتی یا تزئینی چاپ اشاره…

ساخت بروشور برای مدرسه

ساخت بروشور برای مدرسه یکی از فعالیت‌های درسی و لذت‌بخش برای دانش‌آموزان…

دیدگاهتان را بنویسید