ایده چاپ تبلیغاتی روی محصول

ایده چاپ تبلیغاتی روی محصول

ایده چاپ تبلیغاتی روی محصول، تبلیغات شما را در بین رقبا به بهترین گزینه تبدیل می کند. در این مورد رویدادهای مختلف فقط محصولات و خدمات را تبلیغ نمی کنند. آگاهی از برند را تقویت می کنند و همچنین شرکت ها را با مشتریان وفادار و بالقوه خود گرد هم می آورند. فعالیت، همانطور که از نام آن پیداست، از فعال بودن ناشی می شود. از این رو رها کردن خود به فراموشی برای هیچ چیز یا کسی در این دنیا که نشانه های زندگی را نشان می دهد قابل قبول نیست.

پس این پرسش مطرح می شود که ایده چاپ تبلیغاتی روی محصول که به شما امکان می دهد بهترین تبلیغات را انجام دهید و از به فراموشی سپردن برندتان جلوگیری می کند کدام است؟ چرا باید از این روش تبلیغاتی استفاده کنید؟

چگونه ایده چاپ تبلیغاتی روی محصول را تهیه کنیم؟

در مورد موضوع ایده چاپ تبلیغاتی روی محصول توجه داشته باشید که محصولات چاپی با اعمال طرح های آماده شده ویژه بر روی موادی مانند کاغذ، پلاستیک یا فلز به دست می آیند. برای اینکه فرآیند چاپ به راحتی انجام شود، طرح باید در قالبی مناسب برای چاپ آماده شده باشد و برخی از الزامات طراحی را برآورده کند. به همین دلیل هنگام تهیه طرح برای یک محصول چاپی باید مراقب باشید که طرح شما دارای شرایط زیر باشد.

آیا انتخاب رنگ شما با نوع چاپ محصول سازگار است؟

محصولات مختلفی در سایت ما وجود دارد که می توان از رنگ های CMYK یا Pantone برای چاپ تبلیغاتی روی آنها استفاده کرد. بسته به اینکه محصول چاپی که سفارش داده‌اید در چه «رنگ چاپ» چاپ می‌شود، باید طرح خود را نیز با استفاده از این رنگ‌ها آماده کنید. به عنوان مثال، اگر کارت ویزیت یا فلایر سفارش می دهید، باید طرح خود را در رنگ های CMYK آماده کنید. با دانلود قالب ها در صفحه اختصاصی هر محصول می توانید مشاهده کنید که از چه رنگ هایی برای طراحی محصولات استفاده کنید.

آیا برش و حاشیه را تنظیم کرده اید؟ آیا طراحی شما در داخل منطقه امن است؟

3 زمینه مختلف وجود دارد که باید هنگام آماده کردن ایده چاپ تبلیغاتی روی محصول بدانید. حاشیه؛ مساحت قاب 3 میلی متر در بیرونی ترین قسمت طرح است. این قسمت قسمتی از کاغذ است که پس از چاپ بریده می شود و بنابراین باید این قسمت را علاوه بر اندازه طرح محصول به طرح نهایی، اضافه کرد.

ایده چاپ تبلیغاتی روی محصول

مثلا اگر اندازه محصول 133×194 میلی متر است، طرح باید 139×200 میلی متر همراه با حاشیه باشد. ناحیه خارج از ناحیه عرضی، ناحیه ای 5 میلی متری از خط برش به داخل منطقه امن را تشکیل می دهد. یعنی هیچ لوگو یا متنی نباید در فاصله 5 میلی متری خط برش بعد از حاشیه قرار گیرد.

آیا در ایده چاپ تبلیغاتی روی محصول، تصاویر و لوگوی مورد استفاده شما با وضوح بالا هستند یا وکتور؟

انواع تصاویر و لوگوهایی که در طراحی خود به عنوان ایده چاپ تبلیغاتی روی محصول استفاده خواهید کرد باید با وضوح بالا یا فرمت برداری باشند. در غیر این صورت چاپ محصولات شما بی کیفیت خواهد بود و یا طرحی که بارگذاری کرده اید رد می شود و از شما خواسته می شود طرح جدیدی را بارگذاری کنید. اگرچه ممکن است طرح های شما بسته به اندازه محصول متفاوت باشد، اما به طور کلی توصیه می شود که با وضوح 300 dpi تهیه شود.

آیا سفارش و طراحی شما به عنوان ایده چاپ تبلیغاتی روی محصول سازگار است؟

ضروری است ویژگی هایی که هنگام سفارش به عنوان ایده چاپ تبلیغاتی روی محصول انتخاب می کنید با طراحی شما سازگار باشد. مثلا برای محصولی که در حین سفارش 2 گزینه رنگی انتخاب می کنید، طرح شما نیز باید حداکثر از 2 رنگ تشکیل شده باشد. علاوه بر این، شما در سفارشات خود مواردی همچون گزینه های چاپ جلو، جلو- پشت و جهت چاپ افقی- عمودی را نیز انتخاب می کنید که باید با طرح شما سازگار باشند. به عبارت دیگر، اگر سفارش خود را به صورت چاپ جلو و جهت چاپ افقی ثبت کرده باشید و طرح خود را به صورت چاپ جلو و جهت چاپ عمودی آپلود کرده باشید، محصول شما چاپ نخواهد شد. در این حالت انتظار می رود طرح جدیدی را آپلود کنید و یا سفارش خود را به روز نمایید.

آیا هنگام طراحی خود از الگوهای Bidolubaski.com استفاده کرده اید؟

یکی از اساسی ترین کارهایی که به شما توصیه می کنیم انجام دهید تا طرحی که برای چاپ آماده می کنید ابعاد مناسبی داشته باشد و شرایط لازم را داشته باشد، استفاده از قالب های رایگان Bidolubaski.com است که مخصوص هر محصول تهیه شده است. می توانید این قالب ها را در صفحه خود هر محصول یا در صفحه قالب های آماده پیدا کنید.

آیا در ایده چاپ تبلیغاتی روی محصول، خطوط قالب و متن های هشدار را حذف کرده اید؟

قالب هایی که به شما کمک می کند تا طرح های چاپی را به ساده ترین و دقیق ترین روش انجام دهید، حاوی برخی خطوط آموزنده است. پس از مطالعه طرح در قسمت امن مشخص شده در قالب ها، خطوط اطلاعاتی در قالب حذف شده و تنها قسمت هایی که مایل به چاپ هستند در طرح باقی می مانند.

اگر طرح شما برای چاپ آماده نشود چه اتفاقی می افتد؟

برای هر سفارش محصول چاپی که ثبت می کنید، باید طرحی مناسب برای چاپ بارگذاری کنید. اگر طرحی که آپلود کرده اید حتی یکی از شرایط فوق را نداشته باشد، این عواقب را متحمل شده اید:

ممکن است تایید طرح شما به تاخیر بیفتد و باعث شود سفارش شما دیر وارد مرحله تولید شود و دیر به دست شما برسد.
ممکن است از شما خواسته شود یک طرح جدید آپلود کنید. در این صورت تا زمانی که طرح شما آماده نشده باشد امکان تولید وجود ندارد و سفارش شما به تاخیر می افتد.

ایده چاپ تبلیغاتی روی محصول
ممکن است در چاپ محصولات به دلیل طراحی معیوب خطاهایی رخ دهد. در صورتی که این خطاها به دلیل طراحی رخ دهد، مسئولیت کاملاً به عهده شماست.

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

چاپ سیلک چیست؟

چاپ سیلک از روش‌های قدیمی چاپ بر روی سطوح مختلف است اما…

چاپ پلکسی چیست؟

چاپ پلکسی به هر نوع تولید اقلام تبلیغاتی یا تزئینی چاپ اشاره…

دیدگاهتان را بنویسید