خدمات چاپ ویژه سال 1401

خدمات چاپ

همه مجموعه ها برای شناساندن کسب و کار خود به دیگران نیاز به تبلیغات دارند، روش های مختلفی برای تبلیغات و شناخته شدن وجود دارد که در ادامه همه آنها را اسم برده و به توضیح کوتاهی درمورد روش کار خواهیم پرداخت. در این میان که همه افراد به دنبال تبلیغات هستند اعتماد کردن به یک مجموعه کار سختی خواهد شد. که آیا کار من به درستی انجام خواهد شد؟ هزینه ای که پرداخت کرده ام چه شد؟ آیا تا تاریخ ذکر شده محصول به دست من خواهد رسید؟ با ما همراه شوید.

مجموعه های زیادی در زمینه چاپ فعالیت می کنند و همه آنها مشتریان خود را دارند به هر دلیلی مانند: کیفیت کار مناسب، قیمت مناسب، برخورد خوب، خوش قول بودن…و هر دلیل دیگر. البته موارد نام برده برای موفق شدن جزو لازمه کار است. اما در این مطلب قرار است که  خدمات مجموعه پاپ چاپ را بررسی کنیم.

پاپ چاپ 30 سال تجربه کاری در زمینه چاپ را دارد و جزو با سابقه ترین ها می باشد. کیفیت و قیمت کار باعث شده که در طی این سالها با مجموعه های زیادی همکاری داشته باشیم.

خدمات پاپ چاپ شامل چیست؟

خدمات ما شامل محصولات تبلیغاتی، محصولات اداری، محصولات سابلیمیشن…می شود. در ادامه به چند مورد از محصولات اشاره خواهیم کرد.

  • چاپ تقویم دیواری و رومیزی
  • چاپ سالنامه ارزان
  • چاپ سررسید شیک
  • چاپ  سربرگ زیبا
  • چاپ ست اداری کامل و خاص
  • چاپ تراکت
  • چاپ بروشور تبلیغاتی
  • چاپ پوستر
  • چاپ دفتر برنامه ریزی
  • چاپ کاتالوگ

تقویم تبلیغاتی رومیزی

تقویم ها جزو وسایل ضروری برای هر کسب و کار هستند. اگر دقت کرده باشید در مجموعه ها روی میز همه کارمندان تقویم رومیزی وجود دارد. فکر کنید در مجموعه شما یکی از کارمندان یک تاریخ مهم را فراموش کند و باعث بد قول شدن مجموعه شود. این مشکلات را می توان با داشتن تقویم حل کرد. تقویم ها به ما تاریخ های مهم را یادآوری می کنند. در این بین شما می توانید تقویم مختص خود را داشته باشید که هم با مجموعه شما هماهنگ باشد و هم جنبه تبلیغاتی داشته باشد. با سفارش تقویم رومیزی شما مشخصاتی مانند: نام، لوگو، تلفن تماس، آدرس مجموعه را می توانید روی تقویم خود داشته باشید.

چاپ تقویم رو میزی

تقویم تبلیغاتی دیواری

همانطور که قبلا اشاره کردیم تقویم ها هم رومیزی هم دیواری جزو وسایل مورد نیاز شرکت ها هستند. اینکه رومیزی باشد یا دیواری براساس نیاز مجموعه و سلیقه شما تعیین می شود. تقویم دیواری به دلیل جای کمی که می گیرد علاوه بر مراکز مختلف مصرف خانگی هم دارد. که به طور کامل و جامع اتفاقات را به صورت ریز در دل خود جای می دهد و این یکی از دلایل استفاده خانگی از این تقویم کم جا است‌. البته که درخواست سفارش تقویم دیواری و یا رومیزی فرق چندانی نداشته و می توان هردو را با هم سفارش داد.

چاپ تقویم دیواری ۱۴۰۱

چاپ سالنامه ۱۴۰۱

وجود سالنامه و سررسید باعث یادآوری اتفاقات و رویدادهای مهم می شود و نظم زیادی به کار شما خواهد داد. امروزه اکثر افرادی که در زندگی شخصی خود موفقیت های بزرگ به دست می آورند یک سالنامه برای ثبت اطلاعات و وقایع دارند. سالنامه هم یکی از جلوه گران زمان است که مرکز پاپ چاپ آن را به عرصه تولید و به دست شما می رساند. شما هر وقت که نیاز به سالنامه داشتید مرکز خدمات چاپ و تبلیغات پاپ چاپ در تهران به صورت فوری آن را چاپ و به دست شما مشتری گران قدر خواهد رساند. چاپ سالنامه ارزان  با توجه به کیفیتی که دارد وارد بازار خواهد شد و حتما مشتریان از طرح های مختلف و انواع آن شگفت زده خواهند شد.

چاپ سالنامه ۱۴۰۱

چاپ سررسید ۱۴۰۱

سررسید با توجه به سفارش و نوع تبلیغاتی که مشتری در نظر دارد به چاپ می رسد. سررسید به طور عمده قیمتی مناسب و ارزان تر دارد. پاپ چاپ سررسید را جزء جذاب ترین محصول کاری خود می داند. و ادعا دارد که هنر آمیخته به تبلیغات در انواع و اندازه های مختلف سررسید فقط در دست توانمند هنرمندان این مرکز است.

با ورود به سایت پاپ چاپ می توانید به طور مستقیم با مشاوران این مرکز ارتباط برقرار کرده و علاوه بر ایده هایی که برای چاپ سررسید خود به آن ها می دهید از نظرات و ایده های جذاب آن ها هم مطلع شوید. چاپ سررسید برخلاف ظاهری که دارد همه فکر می کنن قیمت بالایی دارد باید به این عزیزان مژدگانی دهیم که قیمت مناسب و ارزان آن جزء مزیت هایی است که نظر خریداران را به این مرکز جلب می کند.

چاپ سررسید ۱۴۰۱

چاپ سربرگ زیبا

قطعا همه سازمان ها برای پیش بردن  کارها به بهترین نحو به یک ست اداری کامل نیاز دارند. یکی از اجزای ست اداری سربرگ می باشد که نقش بسیار مهمی دارد و دائم مورد استفاده قرار می گیرد. شاید برایتان سوال پیش بیاید که در سربرگ چه چیزهای ثبت می شود؟ در پاسخ به سوال باید بگوییم که لوگو و برند شرکت، زمینه فعالیت شرکت، نام شرکت و شماره پیوست، تاریخ و آدرس شرکت…روی سربرگ شما چاپ خواهد شد.

چاپ سربرگ زیبا

چاپ اتیکت آویز

اتیکت آویز استفاده‌ی زیادی در محصولات مختلف و مصرفی دارد. برای مثال زمانی که شما به خرید پوشاک یا محصولات غذایی می‌پردازید به حتم مشاهده کرده‌اید که تیکتی بر روی آن اویزان است. در این تیکت فروشنده سعی کرده با چاپ اتیکت آویز به صورت مختصر به ذکر مهمترین موارد در رابطه با این محصول بپردازید تا بتواند به صورت کوتاهی آن را به شما معرفی کرده و شما هرچه بیشتر به خرید آن جذب شوید. اصلی‌ترین مواردی که در این تیکت به آن‌ها اشاره می‌شود را می‌توان برند محصول، مشخصات، اندازه، سایز، وزن و موارد مشابه دانست. همچنین بعضاً از این اتیکت برای آموزش موارد بخصوص یا ذکر و هشدار مواردی در رابطه با محصول مورد نظر استفاده می‌شود.

سفارش چاپ دفتر برنامه ریزی

ویژگی های عمومی که دفتر برنامه ریزی را به محصولی کاربردی تبدیل می کند دفتر برنامه ریزی، محصولی فراتر از یک برگ کاغذ است که ساعت های روز را مشخص کند و هر فرد بر اساس آن بتواند برنامه ریزی شخصی خود را انجام دهد. در واقع باید به عنوان یک راهنما در هدف گذاری و تقسیم بندی زمان مورد استفاده قرار گیرد.چاپ دفتر برنامه ریزی تبلیغاتی برای یک کسب و کار می تواند راهی برای بازاریابی باشد. در واقع شما با تامین نیاز به دفتر برنامه ریزی مشتری بالقوه می توانید در ناخودآگاه وی را ترغیب به استفاده از خدمات و محصولات خود نمایید.

سفارش چاپ دفتر برنامه ریزی

طرح های پیش ساخته ای هم پاپ چاپ برای مشتریان در نظر گرفته که در تسریع دریافت مشتریان کمک خواهد کرد. اما در هر صورت هر سفارشی را که به این مرکز بدهید بهترین تقویم دیواری با رنگ و لعابی درجه یک را در اندک زمان ممکن به صورت فوری و ارزان دریافت خواهید کرد.

سفارش چاپ بروشور

بروشور علاوه بر معرفی کسب و کار شما  بقیه افراد را نیز ترغیب به خرید می کند. بروشورها جنس و سایز های مختلفی دارد، شما براساس سلیقه و نیاز مجموعه خود می توانید ثبت سفارش انجام دهید. در هنگام سفارش آنلاین بروشور ویژگی های محصول را می توانید انتخاب کنید. و اگر ویژگی مورد نظر شما در میان گزینه ها نبود می توانید ثبت سفارش دلخواه انجام دهید. و مواردی که مد نظرتان هست را عنوان کنید.

سفارش چاپ بروشور

چاپ تراکت ارزان

تراکت نوعی تبلغیات می باشد که با توجه به نیاز مجموعه وسلیقه کارفرما می تواند در طرح ها و جنس های مختلف چاپ شود. تراکت های تبلیغاتی بهترین راه برای انجام تبلیغات محیطی هستند و نتایج مثبتی را برای کارفرما خواهند داشت. تراکت ها بسیار ارزان قیمت بوده و به راحتی می توانید برای چاپ تراکت اقدام کنید.

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

چاپ سررسید و تقویم رومیزی

برای اینکه یک محیط اداری نظم درستی داشته باشد، باید تمامی الزامات…

مرکز چاپ سررسید در تهران

وقتی‌که بحث مرکز چاپ سررسید در تهران مطرح می‌شود، ذهن‌ها بی‌مقدمه به…

فولدر چیست و چه کاربردی دارد؟

فولدر یا پوشه اداری همان کاور یا پوشه کاغذی می باشد که…

دیدگاهتان را بنویسید