طراحی و چاپ پاکت نامه

طراحی و چاپ پاکت نامه

حتما برای شما هم پیش امده که بخواهید یک نامه رسمی یا شخصی بنویسید. در چنین وضعیتی حتما باید یک پاکت نامه هم تهیه کنید و نامه خود را در داخل آن قرار دهید. در حال حاضر چاپخانه های زیادی در حال طراحی و چاپ انواع پاکت نامه هستند و آن را وارد بازار می کنند. هر یک از پاکت ها دارای طرح و رنگ منحصر به فرد خود هستند و از این لحاظ تنوع بسیار بالایی دیده می شود.

چاپ انواع پاکت نامه و سررسید

پاکت نامه محصولی است که در اندازه های مختلفی چاپ می شود. وزن یک عدد پاکت نامه a4 چیزی در حدود هشتاد گرم خواهد بود. در صورتی که برگه نامه شما دارای اندازه  a3 یا a2 است باید از پاکت هایی با اندازه بزرگتر استفاده کنید. چاپخانه ها این محصولات را به صورت جداگانه تولید می کنند و در اختیار مردم قرار می دهند. پاکت ها معمولا به دو شکل ساده و رنگی تقسیم می شوند. در صورتی که می خواهید یک نامه رسمی ارسال کنید حتما از پاکت ساده استفاده نمایید.

اگر برای دوست یا همسر خود می خواهید نامه بنویسید باید پاکتی زیبا با طرح های فانتزی را انتخاب کنید. در واقع در هر شرایطی نوع انتخاب شما نیز تغییر خواهد کرد. بعضی از شرکت ها و سازمان ها می خواهند که سررسید و پاکت اختصاصی خود را داشته باشند. در این صورت سازمان مورد نظر می تواند با چاپخانه قرارداد ببندد و پاکت نامه را با لوگو شرکت تحویل بگیرد. این کار کمک بسیار زیادی به برندسازی یک کسب و کار خواهد کرد. حتما شما هم تا به حال پاکت و سررسید مخصوص شرکت ها را دیده اید. در هنگام سفارش حتما رنگ مدنظر خود را هم مشخص کنید تا پاکت در بهترین کیفیت ممکن به شما تحویل داده شود.

طراحی و چاپ پاکت نامه

چاپ تقویم رومیزی ۱۴۰۱

معمولا شرکت های چاپ در کنار پاکت نامه موارد دیگری مثل تقویم رومیزی را هم چاپ می کنند. از آنجایی که مدت زمان زیادی تا سال ۱۴۰۱ نمانده است انواع تقویم های آن به بازار وارد می شوند. برای تولید پاکت نامه و تقویم از بهتری کاغذ و مقوا استفاده می شود و از لحاظ کیفیت حرف اول را می زند. تقویم رومیزی ۱۴۰۱ بیشتر در ادارات و سازمان ها کاربرد دارد و بیشترین حجم خرید و سفارش نیز مربوط به همین بخش است. طراحی تقویم و پاکت بسیار مهم است و به همین علت طراحان همیشه به دنبال بهترین طرح ها می باشند. هر سال یک مدل جدید پاکت با طرحی خارق العاده وارد بازار می گردد. میزان استقبال مردم به خوبی نشان دهنده کیفیت بالای محصولات در این بخش می باشد.

همچنین در سال های اخیر امکان طرح سفارشی نیز ایجاد شده است. شما می توانید طرح دلخواه خودتان را به چاپخانه تحویل دهید و سپس پاکت را با همان طرح مورد نظر دریافت کنید. نکته دیگر این است که طرح پاکت نامه باید با طرح سربرگ هماهنگی کامل داشته باشد تا به مخاطب شما حس خوبی را منتقل نماید. اگر می خواهید تاثیر لازم را بر روی مخاطب خود داشته باشید حتماً یک پاکت عالی انتخاب کنید تا معجزه آن را به چشمان خود ببینید. شما می توانید تقویم رومیزی ۱۴۰۱ را به عنوان یک هدیه به پرسنل سازمان خود بدهید تا حس مثبتی از کار کردن با شما داشته باشند.

طراحی و چاپ پاکت نامه

نکاتی درباره چاپ پاکت نامه و تقویم

سایز استاندارد یک پاکت نامه برای کاغذ آ چهار ۱۱×۲۲  سانتی متر است که دقیقا کل نامه را در خود جای می دهد. زمانی  که شما سفارش پاکت نامه یا تقویم را به چاپخانه می دهید چند روز کاری طول می کشد تا به دست شما برسد. تعداد روزها بستگی به حجم سفارش شما خواهد داشت. در صورتی که حجم سفارش بالا باشد این زمان تا یک هفته کاری طول خواهد کشید. معمولا در پاکت نامه ها امکان زدن چسب نیز فراهم شده است و برای آن جایگاه مخصوصی در نظر گرفته می شود تا در صورت لزوم آن را انجام دهید.

بعد از اینکه عملیات چاپ نامه، تقویم یا سررسید به پایان رسید با شما تماس گرفته می شود تا سفارشات خود را تحویل بگیرید. خوشبختانه دستگاه های جدید چاپ محدودیت رنگی ندارند و شما می توانید چاپ را با هر رنگی که دوست دارید به انجام برسانید. در صورتی که نیاز به طلاکوبی یا نقره کوبی دارید می توانید آن را هم به راحتی انجام دهید. همچنین امکان سرمه کوبی نیز فراهم بوده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت می گیرد. امیدواریم ک بتوانید یک طرح عالی در پاکت نامه ها انتخاب کنید و از نتایج آن لذت ببرید.

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

طراحی و چاپ سربرگ شرکت

طراحی و چاپ سربرگ به‌صورت جدا یا در قالب یکی از اصلی‌ترین…

20 ترفند خلق لوگوی جذاب

اگر میخواهید کسب‌وکارتان در بازار بماند مسلما باید مراحلی را طی کند،…

دیدگاهتان را بنویسید