کارت ویزیت پزشکی

کارت ویزیت پزشکی

بسیاری از کسب و کارها برای معرفی سازمان، شرکت و برند خود از ابزارهای مختلف بازاریابی و تبلیغاتی استفاده می کنند.

پزشکان هم از این امر مسثتنی نیستند و از انواع روش های بازاریابی و تبلیغاتی برای معرفی خود استفاده می نمایند. چاپ کارت ویزیت پزشکان یکی از روش های پرکاربرد برای تبلیغات محسوب می شود.

عوامل موثر در طراحی کارت ویزیت پزشکان

رنگ سبز و آبی دو رنگ آرام بخش محسوب می شوند؛ بنابراین یکی از عوامل موثر در طراحی کارت ویزیت پزشکان توجه به رنگ است که باید از این دو رنگ استفاده شود؛ چون افراد با دیدن این دو رنگ احساس آرامش و اعتماد می کنند.

کارت ویزیت پزشکی

توجه به المان های مرتبط با تخصص پزشک در طراحی کارت ویزیت یکی از نکات مهم می باشد به عنوان نمونه برای طراحی و چاپ کارت ویزیت پزشک جراح قلب باید از المان های مرتبط مانند نوار قلب و غیره استفاده کرد.

برای طراحی و چاپ کارت ویزیت متخصص کودک باید از المان های مربوط به متخصص کودکان استفاده کرد.

در متن کارت ویزیت باید اطلاعاتی مانند تخصص پزشک، ساعات و روزهای حضور پزشک در مطب، لینک نوبت دهی آنلاین، آدرس سایت، شماره های تماس و آدرس تحقیق درج شود تا بیماران بتوانند برای مراجعه به پزشک از طریق راه های ارتباطی نوبت خود را دریافت کنند.

روش های چاپ کارت ویزیت پزشکان

  • چاپ افست و چاپ دیجیتال از روش های چاپ کارت ویزیت پزشکان محسوب می شوند.
  • چاپ به روش دیجیتال نسبت به روش آفست سرعت بالاتری دارد و علاوه بر کیفیت بالا، هزینه ها هم کاهش می دهد.
  • در کارت های ویزیت استفاده از رنگ دارای حساسیت زیادی می باشد و باید از رنگی استفاده شود که نشان دهنده ای کسب و کار مربوطه باشد.
  • استفاده از دو رنگ قرمز و آبی در کارت ویزیت پزشکی اهمیت زیادی دارد. رنگ قرمز نمادی از داروهای درمانی بوده و رنگ آبی، بهبودی و اعتماد را القا می کند.
  • در طراحی و چاپ کارت ویزیت، ترکیب این دو رنگ ایده آل است برای طراحی کارت ویزیت پزشک اطفال باید از رنگ های شاد استفاده شود از رنگ سفید برای طراحی و چاپ کارت ویزیت دندانپزشک استفاده می گردد.

طراحی کارت ویزیت پزشکان

اثرگذارترین تبلیغات همیشه ساده ترین آن ها است برای طراحی کارت ویزیت پزشکان به لعاب و رنگ اضافی نیازی نیست؛ بلکه طراحی کارت ویزیت باید به صورتی باشد که اطلاع رسانی دقیق و صحیح انجام شود.

  • از انسجام و یکپارچگی کامل، ترکیب نهایی کارت ویزیت باید برخوردار باشد در واقع یک کارت ویزیت حرفه ای و تخصصی نباید در آن ناهماهنگی و بی نظمی دیده شود.
  • یک کارت ویزیت حرفه ای، تایپوگرافی ظریف، واضح و گرافیک ساده ای دارد که به بیمار اعتماد و اطمینان را القا می کند.
  • بر روی کارت ویزیت پزشکان، استفاده از طرح های غیر معمول، هنری و خاص رایج نیست؛ ولی با رعایت شرایط دیگر به گونه ای خاص می توان کارت های تاثیرگذارتری را طراحی کرد.
  • اطلاعاتی مانند آدرس مطب، شماره تماس، آدرس مطب، شماره تماس، تخصص و نام پزشک باید با فونت مناسب و به طور واضح روی کارت ویزیت نوشته شده باشد.
  • جدول ویزیت نوبت های بعدی در پشت کارت مشخص می شود. وجود گستردگی در شغل پزشکی باعث شده، طرح های گوناگونی در کارت ویزیت پزشکان وجود داشته باشد.

به عنوان مثال پزشک عمومی، متخصص مغز و اعصاب، متخصص قلب و عروق، دندان پزشکی و غیره کارت ویزیت آن ها کاملا مرتبط با نوع تخصصی است که پزشک مربوطه دارد و در طراحی کارت از المان های مرتبط با نوع فعالیت و تخصص پزشک استفاده می شود.

برای این که پزشکان بتوانند به بیمار خود حس اعتماد دهند باید در هنگام انتخاب طرح کارت ویزیت خود دقت فراوانی به خرج دهند.

کارت ویزیت پزشکی

معرفی انواع چاپ های تبلیغاتی

علاوه بر چاپ کارت ویزیت مجموعه ما انواع دیگر چاپ های تبلیغاتی که شامل موارد زیر می شوند را انجام می دهد:

چاپ ست اداری:

به طراحی و چاپ یک سری کاغذها یا اوراق های مورد نیاز و ضروری شرکت ها و اداره های دولتی و خصوصی چاپ ست اداری می گویند.

هیچ سازمانی نیست که از اوراق ادراری در کار خود استفاده نکند؛ چون یکی از ملزومات امور اداری اوراق اداری است.

ست اداری، اقسام متنوعی دارد که شامل پاکت نامه، فولدرهای اداری، برگه های یادداشت، سر برگ و کارت ویزیت می شوند.

اطلاعات مربوط به سازمان یا اداره شما در پکیج ست اداری وجود دارد.

یکی از ابزارهای مهم برای مراسلات و مکاتبات بین سازمانی، اوراق اداری است. برای یکپارچه سازی طرح های سازمانی شما در اوراق باید چاپ ست اداری انجام شود که این می تواند به حفظ انسجام و نظم همه امور شرکت یا سازمان کمک کند.

همه عناصر چاپ و طراحی در چاپ ست اداری باید رعایت گردد.

چاپ سربرگ:

در سربرگ تمام مشخصه های اصلی شرکت مانند تاریخ، شماره نامه، لوگو، آدرس، نام و غیره باید دیده شود.

علاوه بر نامه برای قرار دادهای اداری، فاکتورها و یادداشت های اداری هم از سربرگ استفاده می شود؛ چون سربرگ به نوعی شناسنامه و هویت شرکت محسوب می شود.

سال هاست که تولید و چاپ انواع سر رسید جزو اصلی ترین استراتژی تبلیغاتی شرکت ها، سازمان ها، صنف ها، صنایع و برندها بوده است.

چاپ کاتالوگ:

تولید کنندگان کالاها، اداره ها و شرکت های مختلف دولتی و خصوصی دفترچه ای به نام کاتالوگ را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند تا کالا و خدمات خود را به آن ها معرفی کنند.

کارت ویزیت business card:

به اندازه کارت اعتباری می باشد در این کارت کوچک و چاپ شده اطلاعات کسب و کار شما مانند لوگوی برند، اطلاعات تماس، نام، آدرس و غیره در آن درج شده است.

چاپ تقویم دیوار و چاپ تقویم رومیزی:

یکی از بهترین تبلیغات سازمانی و هدایای فردی محسوب می شود که در مدل های مختلفی طراحی و چاپ می گردد.

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

چاپ سیلک چیست؟

چاپ سیلک از روش‌های قدیمی چاپ بر روی سطوح مختلف است اما…

چاپ پلکسی چیست؟

چاپ پلکسی به هر نوع تولید اقلام تبلیغاتی یا تزئینی چاپ اشاره…

دیدگاهتان را بنویسید