نرم افزار طراحی لوگو

نرم افزار طراحی لوگو

برای موفقیت در هر تجارتی داشتن لوگو امری مهم و ضروری است در واقع لوگو یک آرم و نشان بوده که برای برداشت مخاطب از کسب و کار شما طراحی می شود. لوگوها پیام شما را به شیوه ای هنرمندانه به مخاطب می رسانند و ترکیبی از شکل، حروف و رنگ ها هستند.

طراحان لوگو با استفاده از نرم افزار طراحی لوگو انواع لوگوها را خلق و در اختیار کسب و کارهای مختلفی قرار می دهند.

نرم افزارهای گرافیکی زیادی در دنیای فناوری وجود دارند که برای طراحی لوگو از آن ها استفاده می شود.

بهترین نرم افزارهای ساخت لوگو

نرم افزار طراحی لوگو

قطعا انتخاب یک نرم افزار خوب و کاربردی برای طراحی لوگو باید با یک برنامه مناسب انجام شود در این قسمت از محتوا قصد داریم بهترین نرم افزارهای ساخت لوگو را برای شما عزیزان شرح دهیم:

نرم افزار طراحی لوگو Inkscape :

برای طراحی لوگو یکی از نرم افزارهای حرفه ای محسوب می شود. این برنامه رایگان است و با برنامه های پولی از نظر کیفیت برابری می کند به صورت مکرر به روز رسانی می شود و تولید تصاویری SVG فرمت به وسیله آن انجام می گردد.

افرادی که به دنبال برنامه ای رایگان با عملکرد و کارایی بالا هستند این نوع نرم افزار برای آن ها بهترین گزینه محسوب می شود از مزیت های این نوع نرم افزار می توان به رایگان بودن، پالت رنگی، نوشته، ابزار قلم تغییر فونت و وکتورهای پیش ساخته اشاره کرد.

این برنامه به طور مداوم به روز رسانی می شود و روی سیستم های مک قابلیت اجرا ندارد و تنها با فرمت SVG خروجی کار می کند.

نرم افزار طراحی لوگو Hatchful:

این نر افزار هم روی گوشی های هوشمند هم روی کامپیوتر نصب می شود. عملکرد آن همانند دیگر برنامه ها است؛ ولی قابلیت های بیشتری دارد و از مزیت های آن می توان به قابلیت اجرای آن در IOS و گوشی های اندروید اشاره کرد در این برنامه قابلیت های شخصی سازی محدود است و قابلیت های طراحی آن کم می باشد.

• نرم افزار طراحی لوگو Adobe photoshop: تمام افراد تقریبا با این نوع نرم افزار آشنایی دارند و برای کارهای طراحی و گرافیکی از پر طرفدارترین و محبوب ترین نرم افزارها محسوب می شود. این برنامه علاوه بر این که برای ویرایش تصویر و ادیت قابلیت خوبی دارد، انتخاب مناسبی هم برای طراحی لوگو محسوب می شود.

همچنین طراحی های سه بعدی و نقاشی دیجیتال هم انجام می دهد در نرم افزار ادو فتوشاپ هر طرحی که مدنظر است، می توان به کمک قلم های نوری که دارد، رسم کرد به همین دلیل در محیط کاربری، طراح لوگو می تواند نرم افزار را پیاده کند با رنگ آمیزی دلخواه، ادیت های متنوع و اضافه کردن مختلف می توان با این کمک این نرم افزار لوگوی خوبی را رسم کرد.

این نرم افزار طراحی لوگو دارای آبرنگ، براش های مختلف رسم و طراحی، سیاه قلم، قلم، نقاشی و غیره است و حاوی سطوح مختلف مانند سطوح براق، متالیک و سایه های روشن می باشد با دیگر نرم افزارهای شرکت ادوب مانند illustrator یا InDesign سازگار است.

نرم افزار corelDRAw:

در بین طراحان لوگو یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای طراحی لوگو محسوب می شود؛ چون بسیار کاربردی و مناسب می باشد.

این برنامه به کمک قلم های نوری و هوشمند می تواند طرح های دستی را به طرح های گرافیکی تبدیل کند این ویژگی باعث شده از دیگر نرم افزارها متمایز شود با کمک قلم های این برنامه می توانید به طرح ها و وکتورهای گرافیکی، طرح های دستی خود را تبدیل کنید.

فرمت فایل ها یکی از بزرگترین معایب این نوع نرم افزار می باشد در واقع فایل های خروجی را نمی توان بدون نصب این برنامه روی سیستم باز کرد؛لذا اگر می خواهید فایل اصلی را به مشتری تحویل دهید از این برنامه نمی توانید، استفاده کنید.

از مزایا این نوع برنامه می توان قابلیت نامحدود در طراحی، تبدیل طرح های دستی و کاغذی به طرح های گرافیکی و قابلیت اجرا در سیستم های مک و ویندوز را نام برد. استاندارد نبودن فرمت فایل های خروجی و قیمت بالا از معایب این نوع نرم افزار طراحی لوگو محسوب می شوند.

نرم افزار طراحی لوگو Affinity Designer:

برای طراحی لوگو یکی از نرم افزارهای چند کاره است؛ چون از هر دو تصاویر وستر و وکتور پشتیبانی می کند. وکتورها تصاویر دیجیتالی هستند که بدون تغییر در کیفیت شان می توان سایز آن ها را تغییر داد.

وسترها تصاویر دیجیتالی محسوب می شوند که مجموعه ای از پیکسل ها هستند هر دو تصویر را اغلب نرم افزارهای طراحی لوگو، پشتیبانی می کنند.

برای کاربران قابلیت طراحی هر دو تصویر را ایجاد می کند. افرادی که با هر دو تصویر رستر و وکتور کار می کنند و به دنبال یک برنامه ارزان قیمت هستند این برنامه برای آن ها گزینه مناسبی محسوب می شود. عضویت رایگان، یکپارچگی با سایر نرم افزارهای طراحی لوگو و پشتیبانی از تصاویر رستر و وکتور از مزایا این نوع نرم افزار هستند. نداشتن خطوط تنظیم کننده پرسپکتیو از معایب آن می باشد.

نرم افزار طراحی لوگو Adobe illustrator:

این برنامه از جامع ترین و بهترین نرم افزارهای طراحی لوگو بوده که در خود تمام استاندارد های طراحی لوگو را جای داده است.

این نرم افزار از برنامه های طراحی وکتور محبوب محسوب می شود و از قابلیت های نامحدود این برنامه می توان به ابزارهای متنوع، توان کنترل طراح بر روی حرکات قلم، افکت های متنوع، قابلیت تایپوگرافی، طیف رنگی متنوع و غیره اشاره کرد.

علاوه بر طراحی لوگو این نوع نرم افزار، وکتور هم طراحی می کند این برنامه همه ابزارهای طراحی وکتور مانند نقاشی های طبیعی، افکت های متنوع، ابزارهای رسم و لایه ها را دارد. ویدیوهای آموزشی آنلاین برای یادگیری کار با برنامه را دارد با سایر نرم افزارهای شرکت ادوب مانند illustrator یا lnDesign یکپارچگی دارد با ذخیره سازی تنظیمات قابلیت شخصی سازی دارد.

برای یادگیری این برنامه به وقت و زمان کافی نیاز است؛ چون نرم افزاری پیچیده و دشوار است.

برای چاپ تقویم دیواری، چاپ کارت ویزیت و غیره به لوگو نیاز است و شما می توانید طرح مورد نظر خود را برای پاپ چاپ papchap.org ارسال کنید تا چاپ آن ها انجام شود.

بسیاری از موسسات و شرکت ها برای تبلیغات کسب و کار خود از چاپ سر رسید استفاده می کنند در صفحات سررسید می توان اطلاعات آماری، اطلاعات عمومی و موضوعات تخصصی را طراحی کرد. سر رسیدهای مهندسی، ورزشی، دستیار و غیره از انواع سررسید ها هستند.

چاپ سربرگ، یکی دیگر از روش های تبلیغات است که تاریخ، شماره نامه، لوگو، آدرس و نام شرکت در سربرگ درج می شود. علاوه بر نامه برای قراردادهای اداری، فاکتورها و یادداشت های اداری هم از سربرگ ها استفاده می شود؛ چون سربرگ شناسنامه و هویت شرکت محسوب می شود.

نرم افزار طراحی لوگو

یکی از شیوه های تبلیغاتی بازاریابی، چاپ کاتالوگ و ژورنال است که باید از کاغذ رده بالا برای چاپ آن استفاده شود یکی دیگر از روش های تبلیغاتی سازمانی چاپ تقویم رومیزی است که به عنوان هدایای فردی هم از آن استفاده می گردد. تقویم رومیزی یادداشتی، پایه دار، اداری و تقویم زیر دستی تبلیغاتی از انواع نمونه های آن هستند.

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

چاپ سیلک چیست؟

چاپ سیلک از روش‌های قدیمی چاپ بر روی سطوح مختلف است اما…

چاپ پلکسی چیست؟

چاپ پلکسی به هر نوع تولید اقلام تبلیغاتی یا تزئینی چاپ اشاره…

دیدگاهتان را بنویسید