قیمت طراحی و چاپ ست اداری

قیمت طراحی و چاپ ست اداری

تبلیغات، دنیای بسیار وسیعی دارد. از تبلیغات بصری و شنیداری در رادیو تلویزیون گرفته تا چاپ سررسید و چاپ تراکت و کارت ویزیت و گاهی هم چاپ ست اداری.

ست اداری یکی از ملزومات مهم تبلیغاتی به شمار می رود. یک شرکت تازه تاسیس یا یک کارخانه ی بزرگ و با سابقه، همگی نیازمند ست های اداری هستند. ست های اداری می توانند تا حد بسیار زیادی، معرف سازمان، برند و رنگ سازمانی باشند.

ما در این مقاله به دنبال معرفی انواع ست اداری و ارتباط آن با سازمان و کسب و کار هستیم. در این مطلب به طور واضح خواهیم گفت که داشتن ست اداری، چه تاثیر شگرفی بر چهره ی سازمانی در مقابل مراجعین و مشتریان، می گذارد. برخی از پرسش هایی را در این زمینه مطرح کرده ایم و به آن ها پاسخ داده ایم که شامل موارد زیر است:

1. ست اداری چیست و چه کاربردهایی دارد؟

2. ست اداری شامل چه چیزهایی است؟

3. مزایای داشتن ست اداری برای سازمان ها چیست؟

4. طراحی و چاپ ست اداری ارزان قیمت، چگونه امکان پذیر است؟

قیمت طراحی و چاپ ست اداری

ست اداری چیست؟

احتمالا تا به حال سرو کارتان با یک دفتر حقوقی، دفتر بیمه و یا یک شرکت افتاده است. اگر دقت کنید در دفتر مدیریت و در تمام قسمت های مختلف اداری این مشاغل، خودکار و سر برگ و دفترچه یادداشت یا هر نوشت افزار دیگر، همگی با طرح و لوگو و رنگ سازمانی یا محصولات آن شرکت، همخوانی دارد. معمولا آرم و لوگوی شرکت روی خودکارها، سربرگ های اداری، کاغذهای a4 و غیره، دیده می شود.

این حجم از هماهنگی و ست بودن، می تواند دو چیز را در نظر شما و دیگر مراجعین و مشتریان، زنده نگه دارد. اولا اعتماد شما به مجموعه بیشتر می شود و در نظر شما، از اعتبار خاصی برخوردار می شود، ثانیا، نام برند و کسب و کار، در ذهن شما، بیشتر نقش می بندد. حتی اگر این ست اداری مربوط به یک دفتر کوچ بیمه و یا یک دفتر تبلیغات و خدمات کامپیوتری هم باشد، فرقی نمی کند. نام آن مکان و برند، در ذهن شما، باقی خواهد ماند.

خب، تصور کنید که شما خودتان صاحب یک کسب و کار هستید و تصمیم گرفته اید تا ست اداری حرفه ای برای کسب و کارتان تهیه کنید. در این راه باید به یک سری نکات مهم، توجه کنید:

1. طراحی و چاپ ست اداری را به یک موسسه ی تبلیغاتی یا یک فرد معتبر و کاربلد بسپارید.

2. کاغذی که انتخاب می کنید، بهتر است کاغذ با کیفیتی باشد. چاپ ست اداری روی کاغذهای نامرغوب، اثر عکس دارد. معمولا کاغذهای 80 گرمی برای این کار مناسب هستند.

3. طراحی لوگو و نام برند شما به صورت یک نماد گرافیکی، باید گویای همه چیز باشد. باید واضح و مبین فعالیت شرکت شما باشد.

4. رنگ سازمانی خود را انتخاب کنید و برای همیشه از این رنگ استفاده کنید. اگر هم رنگ سازمانی شما به رنگ محصول یا آرم خدمات شما نزدیک باشد، که چه بهتر.

5. سعی کنید ست های اداری خود را شخصی سازی کنید. مدل و رنگ و هر چیزی که مربوط به ست اداری است را به نحوی انتخاب کنید که همیشه از همان استفاده کنید. و در صورت اتمام، دوباره به همان سبک سفارش دهید.

6. در چاپ ست اداری، روی هیچ کدام از برگه ها مانند سربرگ اداری، کاغذهای نامه و غیره، رنگ پس زمینه استفاده نکنید. رنگ سفید بهترین پس زمینه است و موقع کپی و پرینت گرفتن، بسیار واضح خواهد بود.

انواع ست اداری

ست اداری شامل یک سری ملزومات تبلیغاتی و نوشت افزار است که حاوی نام برند و لوگو و راه های ارتباطی با کسب و کار شما می باشد. برای چاپ ست اداری، بهتر است یک سری ملزومات همیشگی را بیشتر از بقیه سفارش دهید. مثلا کاغذ نامه و پاکت های اداری و خودکار باید بیشتر از چاپ کارت ویزیت اولویت داشته باشد. اما به هر حال می توانید تمام ملزومات را هم سفارش دهید.

برخی از اقلام ست اداری شامل موارد زیر است:

· چاپ کارت ویزیت

· سربرگ اداری A4 و A5

· پوشه و فولدر

· برگه و دفترچه یادداشت

· پاکت نامه A4 و A5

· قبض های پرداخت و ورود و خروج از شرکت

· چاپ کاتالوگ

· چاپ بروشور

· تقویم و استندهای تبلیغاتی

· پوستر

· خودکار و ملزومات نوشت افزاری

· ماگ و لیوان، فنجان و قندان با آرم و لوگوی شرکت و برخی از اقلام دیگر

مزایای ست اداری برای کسب و کارها

ست های اداری، از موارد تبلیغاتی بسیار مهم و موثر هستند که گاهی وقت ها بیشتر از تبلیغات تلویزیونی و چاپ تراکت و چاپ کارت ویزیت، در چشم مراجعان و مشتریان، می ماند. تاثیر ست اداری در جهت معرفی و مطرح سازی لوگو و برند، بسیار بالاست.

برخی از مزایای داشتن ست اداری شامل موارد زیر است:

· صرف نظر از کوچک یا بزرگ بودن کسب و کار، ست اداری می تواند معرف نام شرکت و خدمات آن باشد.

· ست اداری می تواند هویت بخشی به برند و نام یک شرکت و مجموعه باشد.

· ست اداری می تواند وجهه ی معتبری در بین همکاران و مشتریان ایجاد کند.

· با داشتن ست اداری و لوگو و برند چاپ شده روی آن ها، امکان سوء استفاده و کپی برداری به حداقل می رسد.

قیمت طراحی و چاپ ست اداری

چاپ ست اداری ارزان قیمت

بسیاری از صاحبان کسب و کارها به دنبال چاپ ارزان قیمت ست اداری خود هستند. ارزان بودن، لزوما به معنای بی کیفیت بودن نیست. اما یک سری از اقلام مصرفی برای ست های اداری، قیمتی جهانی دارند و ممکن است با گران شدن آن، قیمت نهایی چاپ ست اداری هم گران تر شود. مثلا جنس خودکارها و نوع کاغذهای استفاده شده در ست اداری، قیمت نهایی را کم و زیاد خواهد کرد.

با توجه به گران شدن و بالا رفتن اقلام مصرفی در این زمینه، می توان سفارش را مقطعی انجام داد. مثلا شما می توانید ست اداری خود را در چند نوبت در یک سال سفارش دهید تا فشار زیادی از نظر مالی به شما وارد نشود. البته ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست و آن هم این است که موسسات و شرکت های بزرگ، همیشه بودجه ی تبلیغاتی خاصی برای تهیه ی ست های اداری خود کنار می گذارند. اما کسب و کارهای کوچک می توانند در سال، چند بار اقدام به طراحی و چاپ ست اداری کنند.

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

چاپ مش روی شیشه چیست؟

در تبلیغات محصولات و خدمات، جلب کردن توجه مخاطبان حرف اول را…

چاپ UV DTF چیست؟ انقلابی نوین در صنعت چاپ

در عصر حاضر که فناوری با سرعتی شگفت انگیز در حال پیشرفت…

راهنمای خرید چاپگر خانگی

چاپگرهای خانگی در انواع و مدل‌های مختلفی عرضه می‌شوند که هر کدام…

دیدگاهتان را بنویسید