صفحه اصلی > خواندنی های کارت ویزیت و خواندنی های تراکت و خواندنی های کاتالوگ : بهترین مرکز چاپ فوری هولوگرام در تهران

بهترین مرکز چاپ فوری هولوگرام در تهران

چاپ هولوگرام

امروزه صنعت چاپ و تبلیغات رونق بسیار زیادی گرفته است و همچنین در این زمینه شرکت های مختلفی که سابقه درخشانی دارند، در ایران فعالیت می کنند و شما با یک بررسی ساده و دقیق می توانید مجموعه معتبر را انتخاب کنید و خدمات تبلیغاتی خود را به او بسپارید. یکی از شیوه های مهم و اصولی در صنعت چاپ و تبلیغات استفاده از هولوگرام ها در اشکال و طراحی های متفاوت می باشد، برخی از شرکت ها و تولید کننده ها مستلزم استفاده از هولوگرام با طراحی مناسب می باشند. این مجموعه یکی از بهترین ها و حتی برندهای شناخته شده در حوزه چاپ هولوگرام، چاپ تراکت، چاپ کارت ویزیت و… می باشد و شما با یک بررسی ساده در سایت می توانید بفهمید، که مشتریان همیشه نهایت رضایت را از خدمات و محصولات ارائه شده داشته اند. این مجموعه بهترین مرکز چاپ در تهران می باشد و تجربه کافی در این حوزه دارد.

چاپ هولوگرام چیست و چه کاربردی دارد؟

هولوگرام در واقع بیشتر شبیه به یک برچسب است، که البته تفاوت زیادی با برچسب های ساده دارد، این برچسب روی کالاهای مختلفی چسبانده می شود و حتی بعد از کنده شدن قسمتی از آن باقی می ماند و به عبارتی هر محصولی که هولوگرام مخدوش نشده و سالم داشته باشد، دست اول و دست نخورده است و یعنی به عبارتی شما برای اولین آن جعبه و یا محصول را باز می کنید و اگر محصولی هولوگرام مخدوش شده داشته باشد، حتما قبل از شما فردی اقدام به باز کردن آن کرده است.

چاپ هولوگرام

در کارخانه های تولید لوازم الکترونیکی، خط تولید لوازم خانگی، لوازم آرایشی و حتی تولید لوازم صوتی و تصویری و همچنین جعبه سی دی ها از این هولوگرام ها استفاده می کنند، چون در این محصولات مشتری به این که محصولی که به دست او می رسد، دست دوم و دست نخورده نباشد، اهمیت بسیار زیادی می دهد و همچنین هیچ فردی به جزء خریدار هولوگرام را که بیشتر نقش یک پلمپ از جانب تولید کننده را دارد، نمی تواند باز کند. هولوگرام ها بر اساس نیاز و خواسته مشتری در انواع مختلفی تولید می شوند و برای هر محصولی طراحی خاص و ابعاد متفاوتی در نظر گرفته می شوند و در نهایت با خواست فرد سفارش دهنده نمونه هایی در تعدادی که مشتری مد نظر دارد، چاپ می شود و شما به راحتی روی هر محصولی خصوصا در قسمت باز و بسته شدن جعبه می توانید نصب کنید.

استفاده از هولوگرام در برخی از صنایع تولید اجباری است و حتی در برخی از محصولات از دو عدد هولوگرام در هر بسته بندی استفاده می کنند و حتی گاهی اوقات جملات مختلف و معنا داری روی هر هولوگرام چاپ می شود و رنگ آن ها معمولا نقره ای و یا طلایی است، که هفت رنگ می باشد و به نوعی هولوگرام در برخی از محصولات و کالاها نشانه اصالت است.

انواع هولوگرام چاپی درجه یک و جدید

این محصول در نمونه های مختلفی طراحی و تولید می شود و شما قبل از سفارش می توانید با مشاوران مجموعه ما در این خصوص صحبت کنید و نمونه مناسب را انتخاب کنید. هولوگرام دو بعدی و هولوگرام سه بعدی از محصولات پرطرفدار و محبوب هستند، که برخی از نمونه های شناخته شده به صورت آماده در این شرکت وجود دارد و شما به صورت فوری سفارش خود را در هر کجای ایران که باشید، می توانید دریافت کنید.

همچنین این مجموعه خدمات دیگری مثل چاپ انواع هولوگرام را نیز انجام می دهد و طراحی های خاصی و مخصوص به خود را دارد، که در هیچ مجموعه دیگری نمی توانید پیدا کنید و به همین علت این مرکز خدمات چاپی به نسبت دیگر مراکز بیشتر شناخته شده و محبوب می باشد. این محصول بیشتر برای کالاهایی که بیشتر به امنیت نیاز دارند، تا هنگام حمل و نقل باز نشوند، مورد استفاده قرار می گیرد و در شرایطی که نور باشد، محصول حالت هفت رنگ به خود می گیرد و به همین علت هولوگرام چاپی یک محصول متفاوت و با ویژگی های خاص می باشد، که از این مرکز چاپی می توانید به راحتی دریافت کنید.

چاپ هولوگرام

نحوه استفاده از هولوگرام چاپ شده

برای این کار ابتدا هولوگرام خود را که احتمالا به شکل دایره، مستطیل و یا مربع است، از بسته بندی خارج می کنید و به کمک چسب خاصی که پشت آن است، می توانید روی هر محصولی که دوست دارید، نصب کنید و پس از نصب حتما یک بار به هولوگرام خود فشار وارد کرده، تا در جای خود تثبیت شود، همچنین خریدار کالا با جدا کردن هولوگرام از قسمت انتهایی می تواند بسته بندی را باز کند و حتی برای حفظ امنیت بیشتر می توانید از تعداد هولوگرام بیشتری در یک کالا استفاده کنید.

قسمت اولیه هر هولوگرامی به راحتی جدا می شود، ولی قسمت دوم ماندگاری بالایی دارد و به راحتی از روی هر سطحی جدا نمی شود و این مسئله بیانگر کیفیت بالای چاپ هولوگرامی خریداری شده می باشد و همچنین لایه اولیه به راحتی مخدوش می شود و به همین علت بیشتر در کالاهای خاص از هولوگرام ها استفاده می کنند. این مجموعه توانایی چاپ هولوگرام در تعداد بالا را نیز دارد و تمامی محصولات خود را با تجهیزات پیشرفته و به روز دنیا تولید می کند و هر محصولی را با دقت بالا و بدون کوچک ترین خطایی چاپ و در اختیار مشتریان قرار می دهد و در صورت نیاز می توانید علاوه بر مشاوره با مشاوران مجموعه و در نهایت سفارش مورد نیاز خود را ثبت کنید.

قیمت تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز مناسب و مطابق با بودجه شما می باشد و بیشترین میزان از دقت را همیشه به درجه کیفی محصولاتی که در اختیار شما قرار می دهیم، متمرکز می کنیم و از بهترین متریال درجه یک و باکیفیت موجود در بازار برای تولید هولوگرام های خود بهره می گیریم، تا محصول نهایی باکیفیت و درجه یک باشد. تمامی هولوگرام های این مجموعه به شیوه درست و مطابق با استانداردهای روز دنیا تولید شده اند و به راحتی نیازهای شما مشتریان عزیز را می توانند در این زمینه برآورده کنند.

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

چاپ سیلک چیست؟

چاپ سیلک از روش‌های قدیمی چاپ بر روی سطوح مختلف است اما…

چاپ پلکسی چیست؟

چاپ پلکسی به هر نوع تولید اقلام تبلیغاتی یا تزئینی چاپ اشاره…

دیدگاهتان را بنویسید