چاپ کارت ویزیت چوبی

چاپ کارت ویزیت چوبی

تبلیغ کردن، شناساندن برند و اطلاعات کسب و کار و تماس وقتی به درستی طراحی شوند، می توانند تأثیری ماندگار بر جای بگذارند و مشتریانی مادام العمر از برای کسب و کار شما جذب کنند. یکی از ابزار قدیمی و مهم تبلیغات برای فروش کارت های ویزیت هستند.
کارت ویزیت یک کارت کاغذی کوچک، چاپ شده و معمولاً به اندازه کارت اعتباری است که اطلاعات کسب و کار شما، مانند نام، اطلاعات تماس و لوگوی برند را در خود جای می دهد. طراحی کارت ویزیت بخش مهمی از برندسازی است و می تواند به عنوان یک عامل بصری برای برند شما عمل کند.

اهمیت داشتن کارت ویزیت در چیست؟

مهمترین کارکرد کارت ویزیت این است که ارتباط بین شغل شما و مشتریان بالقوه را پایدار می کند. کارت ویزیت برای دادن اطلاعات در مورد کسب و کار شما به افرادی که در یک جلسه، سازمان، آموزش یا زندگی روزمره با آنها ملاقات می کنید و ارائه یک محصول ملموس که شما را در ذهن نگه می دارد، مهم است.

کارت ویزیت مزایای زیادی برای ارتباطات شرکت و روابط تجاری آن دارد. همچنین ابزار مهمی برای آگاهی از برند در مخاطبان هدف شما است.
اگرچه این موارد جزئیات بسیار کوچک در زندگی تجاری است، اما باید بدانید کارت ویزیت به شما اعتبار می بخشد. اگر کارت ویزیت خود را به کسب و کار یا شخص دیگری که در یک رابطه تجاری متقابل است ندهید، ممکن است به اعتبار شما آسیب وارد شود.

چاپ کارت ویزیت چوبی

چه اطلاعاتی در کارت ویزیت وجود دارد؟

طراحی کارت ویزیت بسیار مهم است. اگر می خواهید هویت شرکت خود را برای طرف مقابل ترسیم کنید، چاپ با کیفیت ضروری است. اطلاعاتی که باید روی کارت بازرگانی باشد به شرح زیر است:

  • نام و لوگوی شرکت شما
  • نام و نام خانوادگی شما
  • شماره تلفن ثابت و تلفن همراه.
  • آدرس ایمیل شرکت و آدرس وب سایت شرکت
  • آدرس کامل

جزئیاتی که در بالا به آنها اشاره کردیم،عناصر اساسی هستند که باید در کارت ویزیت وجود داشته باشند. این اطلاعات ممکن است بسته به صنعت و موقعیت متفاوت باشد. برخی از افراد به کارت کدهای QR نیز اضافه می کنند در حالت کلی کارت ها با طرح های ساده و چشم نواز همیشه توجه بیشتری را به خود جلب می کنند.

شاید آشناترین کارت ویزیت ها برای شما کارت های کاغذی باشد. کارت های کاغذی خود کیفیت های مختلفی دارند اما هر چه جنس و طراحی یک کارت ویزیت زیباتر، بادوام تر و حرفه ای تر باشد ظاهر زیباتری خواهد داشت و بیشتر می تواند مشتری را به سمت کسب و کار شما جذب کند.

سفارش چاپ کارت ویزیت 1402

اگربه دنبال چاپ کارت ویزیت در سال 1402 هستید بهتر است بدانید از جمله کارت‌های باکیفیت موجود در بازار کارت های چوبی هستند. این کارت ویزیت ها کاملا زیست تخریب پذیر و کمپوست پذیر هستند و می توان از لیزر برای حکاکی آنها استفاده کرد‌، بنابراین جوهر چاپ که ماده ای شیمیایی است برای تولید آنها استفاده نمی شود. از طرف دیگر برش های لیزری می توانند طرح های خیلی ظریف را نیز برش دهند در نتیجه کارت هایی که با این برش ها طراحی می شوند زیبایی بسیاری خواهند داشت. چوب این کارت ویزیت ها می تواند از درختان مختلفی به دست بیاید معمولا از چوب درختان گیلاس، گلابی، راش و گردو برای این کارت ها استفاده می شود رنگ و ببافت کارت ها با توجه به نوع چوب متفاوت است. علاوه بر بافت و رنگ کارت ها بوی طبیعی چوب نیز حس خوبی به افراد القا می کند.

کارت های چوبی در اندازه ها و جنس چوب های متفاوت قابل تولید هستند و ظاهری بسیار زیبا دارند از طرف دیگر به علت دوام بالا چوب نسبت به کاغذ ماندگاری آنها نیز بیشتر است بنابراین این کارت ها به راحتی از بین نمی روند و می توانند مدت زمان زیادی در دسترس مشتریان باشند. نباید فکر کنید که این کارت ها شکننده هستند چون برای انعطاف پذیر شدن این کارت ها معمولا یک لایه انعطاف پذیر در بین دو لایه چوب قرار می دهند.
ظاهر لاکچری این کارت ها صرفه نظر از نوع تبلیغ روی آن می تواند توجه بیشتری را از طرف مشتری جلب کند. کارت های چوبی ظاهری منحصر به فرد و در عین حال طبیعی دارند و بادوام و قابل استفاده مجدد هستند بنابراین تاثیر سو بر محیط زیست ندارند.

چاپ کارت ویزیت

انتخاب طرح برای کارت ویزیت چوبی

اگر قصد چاپ کارت ویزیت را دارید، طرح های کارت ویزیت نیز بسیار مهم است. انواع مختلفی از کارت های ویزیت چوبی وجود دارد. طرح های ساده بسیاری هستند که اغلب در طرح های کارت ویزیت چوبی این طرح ها ترجیح داده می شوند اما اگر طرح های ساده را دوست ندارید، می توانید طرح و رنگ های مختلفی برای کارت خود انتخاب کنید. فراموش نکنید که طرح های زیبا و دلنشین کارت ویزیت می تواند عاملی در انتخاب شرکت شما باشد. علاوه بر این ، قیمت چاپ کارت ویزیت همچنین ممکن است بسته به طرح متفاوت باشد.

شاید فکر کنید که سفارش کارت های چوبی مستلزم هزینه بالا است؛ اما باید توجه داشته باشید که گاها صرف هزینه بالا توجیه اقتصادی دارد. اگر استفاده از این کارتها باعث جذب مشتری بیشتر به سمت کسب و کار شما شود مطمئنا بعد از مدتی این هزینه جبران خواهد شد. از طرف دیگر به علت دوام بالای کارت های چوبی نسبت به کارت های دیگر ماندگاری آنها نیز بیشتر است؛ زیرا این کار تنها زود خراب نمی شوند.

البته برای سفارش چاپ کارت ویزیت ارزان بهتر است از مراکز معتبری که قیمت معقول دارند کمک بگیرید. شرکت پاپ چاپ، به عنوان بهترین مرکز چاپ در تهران با بهره گیری از تکنولوژی های به روز سفارش انواع کارت های چوبی را با بهترین کیفیت و کمترین هزینه می پذیرد. این مرکز با چاپ کاتالوگ و تراکت باقیمت مناسب در خدمت مشتریان عزیز است. شما با مراجعه به سایت شرکت به راحتی می توانید از زمان دریافت سفارش خود اطلاع پیدا کنید‌ زیرا در هر صفحه محصول این شرکت تعداد روزهای لازم برای چاپ و آماده سازی محصول تعیین شده است. اگر سوال بیشتری در زمینه کارت های ویزیت چوبی دارید می توانید به سایت پاپ چاپ مراجعه کنید و یا با پشتیبانان شرکت در تماس باشید.

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

چاپ سیلک چیست؟

چاپ سیلک از روش‌های قدیمی چاپ بر روی سطوح مختلف است اما…

چاپ پلکسی چیست؟

چاپ پلکسی به هر نوع تولید اقلام تبلیغاتی یا تزئینی چاپ اشاره…

دیدگاهتان را بنویسید