صفحه اصلی > خواندنی های کارت ویزیت : چاپ کارت ویزیت یک روزه

چاپ کارت ویزیت یک روزه

چاپ کارت ویزیت یک روزه

چاپ کارت ویزیت از مهم‌ترین اقدامات تبلیغاتی و بازاریابی هدفمند است و بخشی از اعتبار افراد یا شرکت‌ها و مراکز شغلی به آن بستگی دارد. همیشه در این زمینه نقش متریال، طراحی و نوع چاپ و کیفیت آن‌ها مهم انگاشته می‌شود، اما به‌غیراز این، مدت زمان آماده‌سازی و تحویل کارت ویزیت هم مورد اهمیت است. این مسأله خصوصاً در دنیای پرشتاب امروز که وقت و زمان جایگاه و اهمیتی بیشتر از گذشته پیدا کرده است، برجسته‌تر خودنمایی می‌کند.
این روزهای جملات تبلیغاتی‌ای مانند: چاپ کارت ویزیت ارزان، چاپ کارت ویزیت یک روزه، چاپ تراکت به‌صورت رایگان در کنار چاپ کارت ویزیت، بهترین مرکز چاپ در تهرانو از این نوع شعار‌ها توسط مؤسسات چاپی ریزودرشت، زیاد مطرح می‌شود، اما این مسائل و خصوصاً چاپ یک روزه کارت ویزیت بیشتر از ادعا به شرایط سفارش، توان فنی، تجهیزات چاپ و میزان تعهدپذیری مجموعه‌های چاپ ربط دارد. بر همین اساس در مجموعه پاپ چاپ شرایطی برقرار شده تا در حد توان امکان تحویل یک روزه سفارش‌ها وجود داشته باشد، امکانی که بهره‌مند شدن از آن به‌غیراز شرایط مرکز چاپ، به آشنایی سفارش‌دهندگان با شرایط چاپ کارت ویزیت و سایر موارد در این مجموعه هم بستگی دارد.

فرآیند چاپ کارت ویزیت یک روزه در پاپ چاپ

در خیلی از وب‌سایت‌های بهترین مراکز چاپ در تهران، شرایط ثبت سفارش آنلاین برقرار شده است و مشتری‌ها می‌توانند به‌راحتی اقدام به درج اطلاعات لازم برای چاپ کار ویزیت یا هر نوع ابزار تبلیغاتی دیگری وابسته به چاپ کنند. نکته مهم در مورد سنجش کیفیت و کارایی این سازوکار آنلاین، مشخص بودن موارد بااهمیت و تفکیک دقیق قسمت‌های مختلف سفارش است. در فرآیند ثبت سفارش هر نوع ابزار تبلیغاتی چاپی امکانات مختلفی مانند نوع سفارش، نوع کاغذ یا متریال چاپ و زمان آماده‌سازی و تحویل سفارش مطرح است. طبیعتاً سفارش‌دهندگان در همه این موارد ترجیحاتی دارند و مؤسسات چاپی باید سازوکار‌های ثبت سفارش خود را بر اساس این ترجیحات طراحی و در اختیار آنان قرار دهند.

چاپ کارت ویزیت یک روزه

در مجموعه پاپ چاپ سازوکار ثبت سفارش علاوه بر چاپ کارت ویزیت در زمینه‌های مختلف چاپ کاتالوگ، چاپ سربرگ، چاپ تراکت و… با در نظر گرفتن موارد کاربردی و تفکیک دقیق شرایط چاپ برقرار است. مشخص شدن تعداد روز‌های لازم برای چاپ تنها یکی از قابلیت‌های این سازوکار است. سفارش‌دهندگان در این سیستم می‌توانند ابتدا نوع سفارش را از میان سه گزینه استفاده از قالب‌های آماده، طراحی اختصاصی یا بارگذاری و چاپ طرح‌های اختصاصی خودشان انتخاب کنند. انتخاب ابعاد، نوع چاپ، نوع کاغذ یا متریال، تعداد چاپ هم از دیگر امکاناتی است که در این سازوکار در اختیار افراد قرار دارد که همه با هدف هرچه روشن‌تر شدن شرایط سفارش و خصوصاً مدت زمان تحویل که برای سفارش‌دهندگان خیلی اهمیت دارد، در نظر گرفته شده است.

آشنایی با انواع متریال قابل استفاده در چاپ کارت ویزیت یک روزه

کارت ویزیت کاغذی

جنس و متریال کارت ویزیت به‌عنوان یک ابزار قابل لمس ممکن است حتی از جنبه‌های بصری کارت ویزیت هم بیشتر مورد توجه مخاطب قرار بگیرد و به همین دلیل کارشناسان تبلیغات و چاپ و همچنین خودِ سفارش‌دهندگان توجه ویژه‌ای به این موضوع دارند. کارت ویزیت کاغذی متداول‌ترین جنس مورد استفاده در این ابزار تبلیغاتی است و به دلیل این موضوع که چاپ بر روی آن ساده و توسط دستگاه‌های معمولی انجام می‌شود، از آن به‌عنوان چاپ کارت ویزیت ارزان یاد می‌شود.
برای این منظور از انواع کاغذ می‌توان استفاده کرد، اما معمولاً کاغذ‌های گلاسه شده گرم‌بالا بیشتر مقبولیت دارند. کارت ویزیت کلاسه ساده، گلاسه براق، گلاسه مات و گلایه یووی از مطرح‌ترین انواع کاغذ برای چاپ کارت ویزیت هستند که امکان انتخاب تمامی آن‌ها برای سفارش‌دهندگان در مجموعه پاپ چاپ هم فراهم است.

کارت ویزیت لمینتی

لمینت نوعی متریال محبوب برای پوشش دادن به کاغذ است و برای چاپ کارت ویزیت ۱۴۰۲ هم کماکان از گزینه‌های مناسب به شمار می‌آید. این متریال که به صورت‌های ساده، مات، براق و برجسته قابل چاپ است، مقاومت خیلی خوبی نسبت به پارگی، خیس شدن، لک گرفتن و… دارد و برای سفارش‌دهندگانی که به این ویژگی‌ها توجه دارند، جنس مناسبی محسوب می‌شود.

کارت ویزیت چوبی

کارت ویزیت چوبی یک کارت ویزیت خاص و ماندگار به شمار می‌آید و طبیعتاً سلیقه‌های خاص و ویژه را هم راضی می‌کند. چاپ کارت ویزیت چوبی توسط دستگاه‌های مخصوص لیزری انجام می‌شود و برای خیلی از کسب‌وکار‌ها، خصوصاً شرکت‌ها مناسب است.

کارت ویزیت کتان امباس

چاپ کارت ویزیت کتان امباس درواقع در دسته کارت‌های ویزیت کاغذی قرار می‌گیرد و توسط بهترین مراکز چاپ در تهران انجام می‌شود. تفاوت کلی این نوع کاغذ با سایر کاغذ‌ها این است که بافت آن شبیه به منسوجات تاروپودی است و حالتی برجسته دارند. این نوع کارت ویزیت از نظر لمس، حسی خوشایند و نوستالژیک در مخاطب ایجاد می‌کند و نوعی متریال ارزشمند است، ارزشی که افراد را در مورد دور انداختن آن به‌سختی متقاعد می‌کند.

چاپ کارت ویزیت یک روزه

قیمت چاپ کارت ویزیت در پاپ چاپ

قیمت چاپ کارت ویزیت یا اساساً هر نوع ابزار تبلیغاتی دیگر وابسته با چاپ، به چهارعامل اصلی نوع طراحی، نوع کاغذ، روش چاپ و شمار مدنظر در سفارش بستگی دارد. طبیعتاً بسته به شرایط هر یک از این عوامل قیمت تمام شده چاپ کارت ویزیت کم‌تر یا بیشتر می‌شود. در مجموعه پاپ چاپ علاوه بر امکان ثبت سفارش آنلاین و مشخص شدن زمان تحویل، تعیین قیمت هم با توجه به عوامل مختلفی که ذکر شد مشخص می‌شود. سفارش‌دهندگان قبل از ثبت سفارش هم می‌توانند با وارد کردن شرایط چاپ و تعداد درخواستی، از قیمت دقیق آن مطلع شوند.

مقایسه اجمالی قیمت‌های پاپ چاپ با قیمت‌های چاپ کارت ویزیت در مراکز دیگر توجه سفارش‌دهندگان را به پایین‌تر بودن قیمت این مجموعه جلب خواهد کرد. حاصل کردن اطمینان در مورد ابعاد و جنبه‌های کیفیتی این مزیت هم با مقایسه شرایط یکسان آسان است، چون نوع چاپ و نوع کاغذ یا متریال کارت ویزیت معمولاً در بیشتر مجموعه‌ها یکسان است و فقط این قیمت نهایی و کیفیت خدمات است که تفاوت‌ها را مشخص می‌کند؛ مسائلی که در مجموعه یاد شده به آن‌ها توجه ویژه‌ای می‌شود.

آیا چاپ کارت ویزیت یک روزه ممکن است؟

این‌که چقدر طول می‌کشد تا کارت ویزیت آماده شود، با توجه به ابعاد و پیچیدگی سفارش متفاوت است. این کار در گذشته معمولاً بین یک تا دو هفته طول می‌کشید، اما چاپ کارت ویزیت در سال ۱۴۰۲ با توجه به پیشرفت دستگاه‌های چاپ و گسترش توانایی‌های مؤسسات چاپ و آماده‌سازی این ابزار تبلیغاتی و بازاریابی، در یک روز هم قابل انجام است. طبیعی است که عواملی مانند امکانات چاپ، درک سفارش‌دهنده از کارت ویزیت مورد نظر و همین‌طور نوع متریال و چاپ در کم و کیف این مسأله تأثیرگذار است؛ عواملی که در بهترین مرکز چاپ در تهران حتماً به‌صورت برنامه‌ریزی‌شده و هدفمند به آن‌ها رسیدگی می‌شود.

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

چاپ پلکسی چیست؟

چاپ پلکسی به هر نوع تولید اقلام تبلیغاتی یا تزئینی چاپ اشاره…

ساخت بروشور برای مدرسه

ساخت بروشور برای مدرسه یکی از فعالیت‌های درسی و لذت‌بخش برای دانش‌آموزان…

دیدگاهتان را بنویسید