جملات زیبا برای کارت ویزیت

جملات زیبا برای کارت ویزیت

استفاده از جملات زیبا برای کارت ویزیت یک اقدام متداول است که می‌تواند اهداف گوناگونی داشته باشد و در صورت خلاقانه بودن و استفاده مناسب از این قابلیت، نتایج مثبتی در پی دارد. چاپ کارت ویزیت همراه با جملات زیبا پیشنهادی است که بسته به نوع فعالیت و درخواست خود افراد و کسب‌وکار‌های مختلف، همیشه مطرح است، اما نکته حائز اهمیت در مورد آن کمک به ارائه تعریف درست‌تر از کار و ایجاد انگیزه برای برقراری تماس است. استفاده از جملات زیبا برای کارت ویزیت و یا سایر محصولات تبلیغاتی چاپ مانند چاپ سررسید، چاپ تقویم رومیزی و… با توجه به مزیت‌هایی که دارد یکی از پیشنهاد‌های کاربردی مجموعه چاپ و تبلیغات پاپ‌چاپ هم هست که در تهیه انواع اقلام تبلیغاتی متکی بر چاپ، به کیفیت و خلاقیت محصول به یک اندازه توجه می‌کند.

جایگاه و تعریف جملات زیبا در چاپ کارت ویزیت

چاپِ یک پیام منحصر به فرد در قالب جملات زیبا در پشت کارت ویزیت راهی آسان و فوق‌العاده مؤثر برای ایجاد یک تصور کلی در مورد کسب‌وکار‌ها و خدمات مختلف است؛ یعنی همان‌چیزی که اغلب افراد از چاپ کارت ویزیت یا سایر فعالیت‌های تبلیغاتی انتظار دارند. معمولاً افراد و بیزینس‌های مختلف از قسمت پشت یا سایر قسمت‌های کارت ویزیت خود برای درج جملات زیبا استفاده می‌کنند. طرفداران این‌ ایده مزایای اصلی اقدام فوق را که شامل معرفی بیشتر کسب‌وکار و تأثیر عاطفی بر روی مخاطب می‌شود، به‌عنوان دلیل خود برای استفاده از جملات مختلف در چاپ کارت ویزیت مطرح می‌کنند. در مقابل مخالفان این‌ایده بر روی شلوغ کردن کارت ویزیت و مغایر بودن چاپ کلمات بیشتر با جنبه‌های زیبایی‌شناسیِ مینی‌مالیستی این ابزار تبلیغاتی تأکید می‌کنند. این دسته از افراد با چاپ سررسید یا سربرگ و انواع تقویم دیواری و رومیزی حاوی جملات زیبا راحت‌تر کنار می‌آیند، چون این اقلام فضای چاپ بیشتری نسبت به کارت ویزیت دارند.

جملات زیبا برای کارت ویزیت

درهرصورت استفاده از کلمات زیبا برای چاپ کارت ویزیت یک رویه مرسوم است و می‌توان با بالا بردن خلاقیت و کارشناسی صحیح مزایا و معایب آن، بهترین نتیجه را پی داشته باشد.

ویژگی‌هایی که باید در مورد جملات زیبای کارت ویزیت در نظر بگیریم

در اغلب مواقع قسمت پشت انواع کارت ویزیت خالی می‌ماند و از نظر کارشناسان تبلیغات فضای خوبی برای درج جملات بیشتر است، به شرطی که این جملات مناسب باشند و یک رابطه معنایی ویژه با نوع کسب‌وکار مورد نظر برقرار کنند.

جدا از این ویژگی‌های کلی، چاپ جملات زیبا در قسمت پشت یا هر فضای دیگری از کارت باید با در نظر گرفتن این نکته مهم که به دیده شدن اطلاعات اصلی آسیب نرساند، صورت بگیرد. اطلاعات اصلی در هر کارت ویزیت، نام کسب‌وکار، نوع خدمات و اطلاعات تماس است و سایر الحاقات چاپ شده ازجمله تصاویر و جملات و… می‌بایست در زیر سایه این اطلاعات قرار داشته باشد.

ویژگی دیگری که جملات زیبا مناسب کارت ویزیت باید داشته باشند، بکر بودن یا کم‌تر متداول بودن است. جملات زیبا همیشه در تمام حوزه‌های کاری و اجتماعی مورد استفاده قرار می‌گیرند و اصطلاحاً خیلی زود توی دهن‌ها می‌افتند، بنابراین چاپ کارت ویزیت همراه با جمله‌های تکراری نه تنها بیهوده، بلکه زیان‌رسان خواهد بود.

کوتاه بودن جملات زیبای مورد استفاده در کارت ویزیت هم ویژگی مهم دیگری است که باید در نظر گفته شود. کارت ویزیت معمولاً فضای محدودی برای چاپ نوشته‌ها دارد و به همین دلیل گنجاندن یک جمله طولانی هرچقدر هم که پرمعنا، تأثیرگذار و زیبا باشد، از کیفیت طراحی و عرضه کارت کم می‌کند.

جملات زیبا برای کارت ویزیت

اصلی‌ترین روش‌های استفاده از جملات زیبا در چاپ کارت ویزیت

جملات زیبا برای کارت ویزیت
۱. استفاده از جملات کوتاه با ارتباط مفهومی با کار در کارت ویزیت:

استفاده از جملات کلی که به زیبایی و اختصار کسب‌وکار و رابطه‌ای که مخاطب‌ها می‌بایست با آن برقرار کنند را توضیح می‌دهد، اصلی‌ترین روش استفاده از جملات زیبا در کارت ویزیت است. انتخاب و بررسی این‌طور جمله‌ها برخلاف ظاهر ساده‌ای که دارند کار سختی است و در بیشتر موارد توسط یک تیم بزرگ و حرفه‌ای تبلیغاتی انجام می‌شود. در زیر با چند نمونه از این جمله‌سازی به این روش آشنا می‌شویم که اغلب قبلاً مورد استفاده کسب‌وکار‌های دیگر قرار گرفته‌اند.

کسب‌وکار ما و شما با هم رشد می‌کند
مراقب خودتان باشید، مراقبتان هستیم
ناامیدتان نمی‌کنیم. شما مهم‌تر از مهم هستید

۲. استفاده از جملات قصار در مورد زندگی:
چاپ کارت ویزیت یکی از آخرین اقدام‌هایی است که توسط افراد و مجموعه‌های مختلف انجام می‌شود و نشان دهنده آماده بودن کسب‌وکار‌ها برای تحقق دادن به اهداف و رویا‌هایشان است. کارت ویزیت برای همه مخاطبان به معنای حرفه‌ای بودن کسب‌وکار‌های بزرگ و کوچک است و حس کلی رضایت و خودبسندگی را القا می‌کند. ربط دادن این اولین تعامل بین طرفین از طریق جملات زیبا در مورد زندگی اقدامی هوشمندانه است که با مفاهیم پنهان یادشده رابطه مستقیمی برقرار می‌کند. برای مثال:

اگر خودتان را دوست دارید، با اشتیاق زندگی و کار کنید.
رؤیا‌هایتان را زندگی کنید.
تغییر، قانون کلی زندگی است.
آینده روبه‌روی توست!
۳. استفاده از جملات زیبای نقل قول برای کارت ویزیت:
این دسته از جملات زیبا برای چاپ کارت ویزیت بسیار پرطرفدار است، چون تعداد جملات قابل استفاده در این دسته زیاد است و نیاز به کارشناسی چندانی هم ندارد. علاوه بر این، استفاده از جملات زیبای نقل قول در صورت طولانی بودن هم در اقلام دیگر مانند سربرگ و چاپ ست اداری به‌طورکلی کاربرد دارد. به دلیل همین ویژگی‌های کاربردی، این روش توسط گروه چاپ و تبلیغات پاپ‌چاپ به کسب‌وکار‌های کوچک و شخصی و تولید تمامی اقلام تبلیغاتی چاپی آن‌ها توصیه می‌شود. برای مثال:

شما نمی‌توانید از کامل بودن هیچ چیزی مطمئن شوید- آدام آزبورن
من متقاعد شده‌ام که تقریباً نیمی از چیزی که کارآفرینان موفق را از کارآفرینان غیر موفق جدا می‌کند، پشتکار خالص است- استیو جابز
سعی کنید به فردی موفق تبدیل نشوید، بلکه سعی کنید فردی با ارزش شوید- آلبرت انیشتین
موفقیت مجموع تلاش‌های کوچکی است که هر روز تکرار می‌شود – رابرت کالیر
باارزش‌ترین کاری که می‌توانید انجام دهید مرتکب شدن یک اشتباه است! – آدام آزبورن
اگر بتوانید آن را تصور کنید، می‌توانید انجامش هم بدهید. – والت دیزنی
فقط یک چیز وجود دارد که رؤیا‌های شما را غیرممکن می‌کند: ترس از شکست – پائولو کوئیلو
انگیزه عنصر کاتالیزور برای هر نوآوری موفقی است – کلایتون کریستنسن
بزرگ‌ترین شکست، تلاش نکردن است – دبی فیلدز
شکست فقط یک مکان و جای دنج برای استراحت کردن است – هنری فورد
هر کاری که می‌کنید، متفاوت باشید، این‌طور متمایز خواهید شد – آنیتا رادیک

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

چاپ سیلک چیست؟

چاپ سیلک از روش‌های قدیمی چاپ بر روی سطوح مختلف است اما…

چاپ پلکسی چیست؟

چاپ پلکسی به هر نوع تولید اقلام تبلیغاتی یا تزئینی چاپ اشاره…

دیدگاهتان را بنویسید